Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan normaali ihminen ei jätä koronarokotetta ottamatta

Vierailija
12.03.2021 |

Turvallinen rokote josta ei ole tullut mitään vakavia vaikutuksia. Eihän oikeasti kukaan siitä aio kieltäytyä?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla epäluuloinen uutta rokotetta kohtaan? Mielestäni se on ihan hyväksyttävää. Tärkeintä, että rokotehalukkuus on hyvällä tasolla ja sitähän se on. Ihmeellistä tuollainen,että yritetään puuttua siihen jos jotkut eivät rokotetta heti halua ottaa tai mahdollisesti ollenkaan. Jokaisen henkilökohtainen asia, rokotepakkoa ei ole olemassakaan. Rokotteet on tietenkin tärkeässä osassa pandemian voittamisessa, sitä ei voi kieltää.

Vierailija
42/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän ”hallitsijoita” kiinnosta saada koronaa loppumaan. Julkinen kuuleminen ja tutkinta siitä että mitä muuta kuin EU pelleilyä ovat edes yrittäneet tehdä saadakseen niitä rokotteita. Miksi Fimea ei toimi ? Syylliset esiin!

"Excipients:

L-histidine,

L-histidine hydrochloride monohydrate,

magnesium chloride hexahydrate,

Polysorbate 80 (E 433),

ethanol,

sucrose,

sodium chloride,

disodium edetate (dihydrate),

water for

injections."

Joku ei ole tiennyt olevansa allerginen noille aineksille ja on silti "ottanut" piikkinsä?

Itse ne aineet täytyy tietää, mitä ei siedä!

Iik! Olen etanolille allerginen! Taitaa olla ammattitauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole vielä ottanut, vaikka on ajat sitten tarjottu. En todellakaan ole mikään rokotekriittinen ihminen ja kaikki muut tarvittavat rokotteet olen kyllä ottanut.

Tämänhetkisen tiedon valossa koronarokotteen ottanut suojaa ensisijaisesti itseään vakavalta muodolta, ei muita ihmisiä. Miksi se on siis niin suuri ongelma jos joku ei sitä ota? Eikös se ole minun oma ongelmani, ei aloittajan?

Minulla on omat syyni miksi en ole toistaiseksi ottanut eikä minun tarvitse sitä perustella yhtään kenellekään, jokaisen oma asia. Olen kuitenkin siitä iloinen, että ihmiset yleisesti ilmeisesti ottavat rokotetta mielellään.

Entäs siinä vaiheessa kun minä olen autokolarissa enkä mahdu teho-osastolle hoidettavaksi kun siellä on rokotekieltäytyjiä paikat täynnä? Eikö se siinäkään vaiheessa ole minun asiani?

Muiden rokotteet eivät ole koskaan sinun asiasi.

Vierailija
44/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysijärkinen ottaa rokotteen jolla alistut suoraan koekaniiniksi? Kun 99% koronasta selviää, eriasia jos 99% kuolisi.....

Vierailija
45/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön oman arvionsa siitä ottaako rokote vai eikö. Muiden asia se ei ole. Itse en edes vastaa jos joku yrittää udella siitä olenko ottanut rokotteen vai en. En myöskään kysele muilta, että ovatko ottaneet rokotteen vai eivät.

Vierailija
46/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon pääjohtaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän ”hallitsijoita” kiinnosta saada koronaa loppumaan. Julkinen kuuleminen ja tutkinta siitä että mitä muuta kuin EU pelleilyä ovat edes yrittäneet tehdä saadakseen niitä rokotteita. Miksi Fimea ei toimi ? Syylliset esiin!

"Excipients:

L-histidine,

L-histidine hydrochloride monohydrate,

magnesium chloride hexahydrate,

Polysorbate 80 (E 433),

ethanol,

sucrose,

sodium chloride,

disodium edetate (dihydrate),

water for

injections."

Joku ei ole tiennyt olevansa allerginen noille aineksille ja on silti "ottanut" piikkinsä?

Itse ne aineet täytyy tietää, mitä ei siedä!

Iik! Olen etanolille allerginen! Taitaa olla ammattitauti.

😁

Vierailija
47/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on erityisen tärkeä heille, joilla on suurentunut riski saada koronan vakava muoto.

Vierailija
48/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48, josta hekin pääsääntöisesti selviää. Luonto on vain sellainen että heikko ihminen tuppaa kuolemaan....

Vierailija
49/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote annetaan

Ja näin korona voitetaan

Mutta millään muilla mailla

Kuin Suomella se ei oo riskiä vailla

Vierailija
50/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset jättää ottamatta, aivottomat some massat on sitten erikseen.

Vierailija
51/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta foliohattuista täällä.  :D Itse otan toki. 

Vierailija
52/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä normaaleille edes tarjota.

Vierailija
53/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väliä, toivottavasti moni ei ota niin saa itse nopeammin

tosiaan hyvä pointti tuo että jos ei rokotetta ole edes tarjolla niin miten sitä voi päättää ottaako vai ei?

Vierailija
54/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen todennäköisimmin jäämällä bussin alle kuin koronaan. Mitään rokotetta en ota tautiin luonnollista vastustamiskykyäni tuhoamaan, josta selviytymismahdollisuuteni on 99,99%

Minun ikäisenäni tulen varmasti kohtaamaan huomattavasti vaarallisemman viruksen. Sitä varten on oltava vastustuskyky ja kroppa kunnossa.

Vierailija
55/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat minunkin normaalin piikkini sivistyneeseen lammasperseeseesi.

Vierailija
56/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muuten olette alkaneet henkisesti valmistautua BERS epidemiaan 2025.

Vierailija
57/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana normaalius, mitä se on?

Vierailija
58/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, pitääkö joku tuntematon minua normaalina vai epänormaalina itseensä verrattuna.

Aloitus on turha yritys vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin. Et saa ketään muuttamaan mielipidettään sanomalla että jokainen eri mieltä oleva on epänormaali.

50-luvun lastenkasvatus EI ole muotia aikuisiinkaan kohdistettuna.

Jos viitsisit kirjoittaa vähän asiallisemmin, mielipiteesi voisi kiinnostaa. Saattaisin jopa kertoa ja perustella oman mielipiteeni.

Vierailija
59/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti muuten olette alkaneet henkisesti valmistautua BERS epidemiaan 2025.

Siis hullun mamman tautiin? No tottakai olen varautunut. Tulvavallit ja rynnäkkökilvet löytyy. Misinformaatiopihdet vielä puuttuu mut mies hakee ne tänään kunhan töistä pääsee.

Vierailija
60/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on hyödyllinen vaikka joillakin pelottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi