Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan normaali ihminen ei jätä koronarokotetta ottamatta

Vierailija
12.03.2021 |

Turvallinen rokote josta ei ole tullut mitään vakavia vaikutuksia. Eihän oikeasti kukaan siitä aio kieltäytyä?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän ”hallitsijoita” kiinnosta saada koronaa loppumaan. Julkinen kuuleminen ja tutkinta siitä että mitä muuta kuin EU pelleilyä ovat edes yrittäneet tehdä saadakseen niitä rokotteita. Miksi Fimea ei toimi ? Syylliset esiin!

"Excipients:

L-histidine,

L-histidine hydrochloride monohydrate,

magnesium chloride hexahydrate,

Polysorbate 80 (E 433),

ethanol,

sucrose,

sodium chloride,

disodium edetate (dihydrate),

water for

injections."

Joku ei ole tiennyt olevansa allerginen noille aineksille ja on silti "ottanut" piikkinsä?

Itse ne aineet täytyy tietää, mitä ei siedä!

https://www.ruokavirasto.fi/yritykset/elintarvikeala/valmistus/yhteiset…

tuossa yksi.

Valmistetaan kemiallisesti sorbitolin (E 420), rasvahappojen (E 570) ja etyleenioksidin reaktiossa. Rasvahapot voivat olla eläinperäisiä. Stabilointi- ja emulgointiaineita. Saa käyttää mm. jäädykkeisiin, makeisiin, purukumiin, keittoihin, kastikkeisiin, kookosmaitoon, kahvileipään ja jälkiruokiin. Enimmäismäärärajoituksia.

Hyväksyttävä päivittäinen enimmäissaanti (ADI)

E432-E436 yhteismäärälle 10 mg/kg/vrk

En ole syönyt sorbitolia 22 vuoteen muruakaan, miksi nyt riskeeraisin tuollaisen kanssa? Nuo muutkin koodit täytyy siis tarkistaa?

Vierailija
22/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän ”hallitsijoita” kiinnosta saada koronaa loppumaan. Julkinen kuuleminen ja tutkinta siitä että mitä muuta kuin EU pelleilyä ovat edes yrittäneet tehdä saadakseen niitä rokotteita. Miksi Fimea ei toimi ? Syylliset esiin!

"Excipients:

L-histidine,

Polysorbate 80 (E 433),

ethanol,

sucrose,

sodium chloride,

water for

injections."

Joku ei ole tiennyt olevansa allerginen noille aineksille ja on silti "ottanut" piikkinsä?

tuossa yksi.

Valmistetaan kemiallisesti sorbitolin (E 420), rasvahappojen (E 570) ja etyleenioksidin reaktiossa. Rasvahapot voivat olla eläinperäisiä. Stabilointi- ja emulgointiaineita. Saa käyttää mm. jäädykkeisiin, makeisiin, purukumiin, keittoihin, kastikkeisiin, kookosmaitoon, kahvileipään ja jälkiruokiin. Enimmäismäärärajoituksia.

En ole syönyt sorbitolia 22 vuoteen muruakaan, miksi nyt riskeeraisin tuollaisen kanssa? Nuo muutkin koodit täytyy siis tarkistaa?

Lisäksi täytyy tarkistaa, ettei jossain muualla saa samaa ainetta liikaa - kukaan muu niitä ei missään laske yhteen, vaikka niin voisi helposti luulla:-X

http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?query=Polysorbaatti+80+&start=91

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

312 ihmistä on Suomessa saanut koronarokotteesta VAKAVAN haitan eli älä valehtele!!!!!!!!! Fimean sivulla tiedot.

Vierailija
24/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, että tällaista argumentointia sitten...

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksik%C3%A4%C3%A4n_todellinen_skotti

Vierailija
25/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on valtaosalle vaaraton tauti, jota vastaan jokaisen toivotaan ottavan rokotteen. Eikä kyse kerrotun mukaan ole edes siitä, että rokote estäisi koronaan sairastumisen ja sen tartuttamisen muihin, vaan ainoastaan vähentää joidenkin kohdalla joidenkin virusmuunnosten osalta riskiä sairastua koronaan vakavammin -  jonka riski siis on valtaosalla vähäinen muutoinkin. Siihenkään rokote ei vaikuta kuinka paljon ja laajalti korona leviää puutteellisen käsihygienian takia.

Vierailija
26/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa, että koronarokotteen kehittämiseen ja ostamiseen riittää miljoonia ja miljoonia, mutta tehohoitopaikoista on pula, kun sairaalahoitoa tarvitsee jokunen ihminen.

Vierailija
27/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Excipients:

L-histidine,

Polysorbate 80 (E 433),

ethanol,

sucrose,

sodium chloride,

water for

injections."

tuossa yksi.

Vierailija
28/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

312 ihmistä on Suomessa saanut koronarokotteesta VAKAVAN haitan eli älä valehtele!!!!!!!!! Fimean sivulla tiedot.

"4.3 Contraindications

Hypersensitivity to the active substance or to any of the excipients listed in section 6.1.

4.4 Special warnings and precautions for use..."

Tuossa on jo ennalta tietoa siitä. Ovatko tarkistaneet, käyttääkö ihminen esim Imodiumia?

Vierailija
29/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on ihan selvästi sellainen valmiste, m itä ei kotisairaanhoito halua lopettaa. En ymmärrä miksi.

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/6/24104686.pdf

Vierailija
30/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä ottanut, vaikka on ajat sitten tarjottu. En todellakaan ole mikään rokotekriittinen ihminen ja kaikki muut tarvittavat rokotteet olen kyllä ottanut.

Tämänhetkisen tiedon valossa koronarokotteen ottanut suojaa ensisijaisesti itseään vakavalta muodolta, ei muita ihmisiä. Miksi se on siis niin suuri ongelma jos joku ei sitä ota? Eikös se ole minun oma ongelmani, ei aloittajan?

Minulla on omat syyni miksi en ole toistaiseksi ottanut eikä minun tarvitse sitä perustella yhtään kenellekään, jokaisen oma asia. Olen kuitenkin siitä iloinen, että ihmiset yleisesti ilmeisesti ottavat rokotetta mielellään.

Vierailija
31/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on ihan selvästi sellainen valmiste, mitä ei kotisairaanhoito halua lopettaa. En ymmärrä miksi.

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/6/24104686.pdf

Mun mielestä se on kaiken aikaa ollut vasta-aiheinen omaiselleni, koska on sulfa-allergia, mutta aina se vaan ilmestyy lääkearsenaaliin, vaikka sanoisi mitä - eikä siis varmaan ole mikään yksittäistapaus, vaan käytäntö, kun ihminen ei liiku tarpeeksi? Siinä lukee:

"4.3 Vasta-aiheet (=selkokielellä: ei saa edes kokeilla!)

• Yliherkkyys furosemidille,

sulfonyyliureoille,

sulfonamideille

tai kohdassa 6.1 mainituille a p u a i n e i l l e

• Maksakooma ja vaikea maksan vajaatoiminta

• Anuria

• Elektrolyyttivajaus, erityisesti hypokalemia

• Natriumvajaus ja tähän liittyvä hypovolemia

• Suuriannoksista furosemidihoitoa ei pidä käyttää potilaille, joilla on munuais- tai

maksatoksisten lääkkeiden aiheuttama munuaisten vajaatoiminta."

Vierailija
32/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä ihmiset ajattelevat että siitä rokotuksesta voi seurata? Aikanaan isorokon kanssa ihmiset pelkäsivät muuttuvansa lehmiksi jos heidät rokotetaan, niin mitä nämä nykyiset rokotepelkääjät uskovat voivan tapahtua? Meidän dna:mme muuttuu ja meistä tulee ninjamutanttikilpikonnia?

Vierailija
33/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole vielä ottanut, vaikka on ajat sitten tarjottu. En todellakaan ole mikään rokotekriittinen ihminen ja kaikki muut tarvittavat rokotteet olen kyllä ottanut.

Tämänhetkisen tiedon valossa koronarokotteen ottanut suojaa ensisijaisesti itseään vakavalta muodolta, ei muita ihmisiä. Miksi se on siis niin suuri ongelma jos joku ei sitä ota? Eikös se ole minun oma ongelmani, ei aloittajan?

Minulla on omat syyni miksi en ole toistaiseksi ottanut eikä minun tarvitse sitä perustella yhtään kenellekään, jokaisen oma asia. Olen kuitenkin siitä iloinen, että ihmiset yleisesti ilmeisesti ottavat rokotetta mielellään.

Entäs siinä vaiheessa kun minä olen autokolarissa enkä mahdu teho-osastolle hoidettavaksi kun siellä on rokotekieltäytyjiä paikat täynnä? Eikö se siinäkään vaiheessa ole minun asiani?

Vierailija
34/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä ihmiset ajattelevat että siitä rokotuksesta voi seurata? Aikanaan isorokon kanssa ihmiset pelkäsivät muuttuvansa lehmiksi jos heidät rokotetaan, niin mitä nämä nykyiset rokotepelkääjät uskovat voivan tapahtua? Meidän dna:mme muuttuu ja meistä tulee ninjamutanttikilpikonnia?

Miksi vedät överiksi? Itse ainakin ajattelen pitkäaikaisvaikutuksilla jotain paljon koronaa vakavampaa sairautta jota rokotteet voivat aiheuttaa esim narkolepsia, kukaan ei tiedä vaikka se lisäisi joihinkin syöpiin sairastumisen riskiä ym.

Vierailija
35/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs siinä vaiheessa kun minä olen autokolarissa enkä mahdu teho-osastolle hoidettavaksi kun siellä on rokotekieltäytyjiä paikat täynnä? Eikö se siinäkään vaiheessa ole minun asiani?

On toki, mutta onneksi on äärimmäisen pieni todennäköisyys sille, että joutuisin koronasta teho-osastolle. Kaikki on tietenkin mahdollista eli en vähättele, mutta hyvin epätodennäköistä. Mielestäni riskiryhmien rokotukset on erityisen tärkeitä.

Vierailija
37/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rokotetuille tulee joku merkki, että osaa pysyä kaukana heistä. Heidän omat solunsa muuttuvat virustehtaiksi ja näin me muutkin olemme vaarassa näiden levitellessä tautejaan.

Vierailija
38/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut on juuri niitä joiden myötä ihmisten olo on sekava.

Järki sanoo: ota rokote= suojaat itseäsi, ja suojaat yhteiskuntaa (yhteiskuntia).  Voit ehkä myös päästä matkustamaan jne.

Rokotevastainen sanoo: PELKÄÄ kaikkea mitä et ihan ite ymmärrä tai ihan vaan periaatteesta vastusta hyvää asiaa.

Maaliskuun alkuun mennessä euroopassa 22 veritulppa tapusta 3 miljoonan rokotetun seassa, (astralla).  Prosenttiluku on siis melkein olematon.

Vierailija
39/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota :) sairastin koronan vuosi sitten ja oli yhtä raju kuin influenssa, eli kunnon vasta-aineet muodostuivat varmasti. En kyllä ottaisi siltikään vaikken olisi koronaa ikinä sairastanut.

Vierailija
40/76 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖYH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi