Olisitko mielummin hoikka ja pienirintainen vai lihava ja isorintainen?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja pieni.
Kasvaa ne isot rinnat jokaiselle, kun tarpeeksi ottaa painoa.
Ei muuten kasva kaikilla. Olin 165 cm/45 kg aa-kuppinen. Lihoin 78 kiloon ja tissit kasvoivat vain aa:sta a:han :(
Tunnen myös yhden reilusti ylipainoisen naisen (90 - 100 kg), jolla on silti ehkä b-kupin rinnat.
Tai vaikea arvioida todellista kuppikokoa noin isolla ihmisellä, mutta vatsakumpu on paljon niitä rintoja isompi.
Olisin mieluummin hoikka ja pienirintainen. Olen nyt lihava ja pienirintainen, joten rintojen koko ei ole koskaan ollut iso ongelma. Kaikki tuntemani isorintaiset naiset valittaa siitä miten hankalia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Hieno kysymys ja avartavaa pohdintaa, kai näitä saa lisää?
Tiesithän, että tällä palstalla myös kaikkien äö on poikkeuksellisen korkea, kun tällaisia ketjuja on joskus ollut. Ja jokaisella palstalaisella on isoja ongelmia äö:n kanssa. Eli se äly ei näy missään positiivisesti kuten vaikkapa Bill Gatesilla, mutta ongelmia riittää. Ja tällaisia kysymyksiä ja ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja pieni.
Kasvaa ne isot rinnat jokaiselle, kun tarpeeksi ottaa painoa.
Ei muuten kasva kaikilla. Olin 165 cm/45 kg aa-kuppinen. Lihoin 78 kiloon ja tissit kasvoivat vain aa:sta a:han :(
Sama. Paino vaihdellut mutta rintojen kokoon ei ole vaikuttanut. Raskaudet ja imetykset kasvatti. Hoikkana rinnat vain näyttää suuremmilta.
Kuka haluaa olla isorintainen? Lihavana on ihan ok, mutta isot rinnat ovat tiellä olevat turhakkeet joka koossa.
Ihmeellinen kysymys. Tietysti hoikka ja pienirintainen. Nyt olen hoikka ja isorintainen,mutta asia vielä korjataan.
Ehdottomasti hoikka ja pienirintainen. Ja siihen pyrinkin. Olen aina ollut aika hoikka mutta tiettyjen sairauksien "flarettaessa" paino(ja turvotus) räjähti käsiin ja painoa tuli lisää nopeasti vaikka jopa paastosin. Minusta tuli pyöreä ja iso rintainen. INHOAN TÄTÄ. En ymmärrä miksi niin monet haluavat isot rinnat, painavat ja höllyvät edessä koko ajan, ei kiitos, hoikka is best.
Miten voi olla oikeasti hoikka ja isorintainen? En tunne ketään tällaista ihmistä. Normaalipainon yläpäässä ehkä joo, mutta jos lähestytään alipainon rajaa eli hoikkuutta, yleensä lähtee rinnatkin.
Painoni on jojoillut ja siksi olen ollut molempia. Pakko myöntää että kaipaan isoja tissejä.
Pienirintainen! Omakohtaista kokemusta ei ole isoista rinnoista, mutta muistan miten lukiossa jo pari kaveriani valitti selkäkivuista ja hartiankivuista, liikuntavaikeuksista, koska oli isot rinnat.
Ja en haluaisi olla lihava enkä myöskään laiha. Hoikkuus on kait suhteellinen määritelmä niin kuin kyllä nämä kaikki muutkin :D Mutta olisin tietysti mielummin hoikka.
Pienirintainen voi treenata peppua ja lihava voi laihduttaa.
Haluan olla hoikka ja pienirintainen. Hoikkuus ja isot rinnat ovat jotenkin epäsopivat yhteen. Pidän itse siitä että rintani eivät ole niin isot, monta hyvää puolta.
Hoikkuudella ja rinnattomuudella pärjää urheilussa paremmin:)
Ehdottomasti hoikka ja pienirintainen. Itse olen hoikka ja isorintainen. Inhoan näitä lolloja.
ILman muuta hoikka ja pienirintainen kuten olen ollutkin 38v saakka, sen jälkeen b-kuppi ja normaalipainoinen.