Olisitko mielummin hoikka ja pienirintainen vai lihava ja isorintainen?
Kommentit (41)
Aivan ehdottomasti pienirintainen, kuten olenkin. Imetysaikana, kun rinnat oli isot, niin todellakin ajattelin, että onneksi ei normaalitilassa ole tällaisia rintoja!
Ilmannmuuta hoikka ja pienirintainen. Pienirintaisuus on unelma! Isoissa lolloissa ei ole mulle yhtään mitään kiinnostavaa.
Hoikka ja pienirintainen. Olin lihava ja isorintainen, menin pienennysleikkaukseen ja nyt olen lihava ja pienirintainen. Mutta parempi sekin.
Hoikka ja pienirintainen on paras vaihtoehto kaikista.
(Eli parempi kuin myöskään hoikka ja isorintainen.)
Hoikka ja pieni.
Kasvaa ne isot rinnat jokaiselle, kun tarpeeksi ottaa painoa.
Ehdottomasti pieni rintainen ja hoikka. Täytin just 40 ja sitä alkaa arvostamaan omaa terveyttään - kun sitä vielä on.
T. Lihava nainen
Hoikka ja pienirintainen. En halua olla isorintainen enkä lihava.
Hieno kysymys ja avartavaa pohdintaa, kai näitä saa lisää?
Kysytkö tosissasi? Ei kai kukaan oikeasti haluaisi olla lihava vaan siksi että saisi isommat rinnat?
Itse pystyn noista vaihtoehdoista sikäli valitsemaan, että lihoessani rinnat kasvavat nopeasti ja taas laihtuessa pienenevät. Olen siis ollut molempia. Jos nämä olisi samantekeviä vaihtoehtoja niin pääsisin aika paljon helpommalla kun voisin syödä mielin määrin. Nyt joudun päivittäin tsemppaamaan, jotta pysyn hoikkana ja pienirintaisena.
Mä aina unelmoin upeista urheiluliiveistä, joita näkee pienirintaisten päällä.
Itsellä kun on lihavan ihmisen tissit ja kroppa.
Ei ne liivit näytä päällä edes hyvältä. Saatikka se tissien heiluminen, ei niitä pidättele mikään, ehkä gorilla teippi...
Joskus aikaisemmin ollut sama kysymys. Silloin vastaus oli lähes kaikilta lihava ja rintava. Ja päälle pienirintaisten haukkumisen laudaksi, pojaksi, epänaiselliseksi jne. Ja tietenkin meidän miehet on kaikki pedoja.
T. Hoikka ja pienirintainen, ihan tyytyväinen nykyiseen.
Hoikka ja pienirintainen.
Terv. Hoikka ja isorintainen