Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako ruokasooda kehon pH tasapainoon

Vierailija
12.03.2021 |

1tl lasilliseen vettä? Kuinka usein sitä pitäisi latkia. Olen lukenut että oikea pH voi estää jopa syövän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia koko pH-juttu. Elimistö huolehtii moisesta itse. Ylimääräistä ruokasoodaa ottamalla sotket enintään vatsasi ja huonolla tuurilla suolistosikin toimintaa.

Vierailija
2/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humpuukia koko pH-juttu. Elimistö huolehtii moisesta itse. Ylimääräistä ruokasoodaa ottamalla sotket enintään vatsasi ja huonolla tuurilla suolistosikin toimintaa.

Ei sairaan ihmisen keho jos vaikka Diabetes. Karpalo, sooda, omenaviinietikka, sitruuna hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa ainakin närästykseen myös. Neutralisoi.

Vierailija
4/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehossa on ph aina ok, sitä ei voi säädellä ruokasoodalla.

Vierailija
5/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho säätelee itse pH arvoaan. Ja hyvä niin, pienikin muutos siinä on tappava.

Lisäksi jatkuva mahahapon neutralisointi lisää riskiä esim. bakteeritartunnoille. On varmaan kiva saada vaikkapa helikobakteeri ja krooninen mahahaava.

Älkää menkö ihan joka typeryyteen mukaan.

Vierailija
6/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PH arvot laskeutuvat nopeammin ihannearvoihin mikäli ruiskutat 1 pros. ruokasoodaliusta peräaukon kautta suoleen.

Vierailija
7/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Keho pitää tasan tarkkaan huolen, että joka ikisen elimen ja kudoksen pH on just se yksi ja ainoa, muutaman kymmenyksen-sadasosan heitolla. Muuten _ku oli sit_, koska entsyymit ja muut proteiinit saostuisivat kehossa.

Ruokasooda muuttuu vatsassa suolahapon kanssa reagoidessaan vedeksi ja suolaksi. Mahalaukku tuottaa tilalle lisää suolahappoa. Sen pituinen se.

Vierailija
8/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasoodalla voi puhdistaa vaikka uunin, hellan tai käytä leivonnassa, mutta kehon ph-arvoa et sillä voi muuttaa.

Vierailija
9/9 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen juttuja ihmiset lukee, kun tällaisia kysytään?? Etsikää oikeaa tietoa ihmisen biologiasta esim. terveyskirjasto.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän