kuka perheessänne yleensä lukee rukouksen?
Kommentit (44)
Sängyssä iltarukous oli "Ahhaah Pentti työnnä vielä sentti".
Vierailija kirjoitti:
Mies meillä.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran olen elämässäni oppinut, että vaikkei kirkkokansaan kuuluisikaan, niin Jumalalle ei v-ttuil-la.
V-ttuil-la ei voi sellaiselle, mitä ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä iltarukous oli "Ahhaah Pentti työnnä vielä sentti".
Olen kuullut sen "Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti!" versiona. Tuota ja monia muitakin vastaavia lioruteltiin silloin kun olin päiväkodissa 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aina pieraisee tullessaan ruokapöytään
Kummasti kovimmankin pakanan kädet menee ristiin siinä vaiheessa kun viikatemies irvistää olan takaa. Nähty on.
Kuten Johnny Cash lauloi:
"Sooner or later God will
cut you
down".
Minä taas työni puolesta voin kertoa sen, että harvalle ihmisellä tulee mieleen rukoileminen, kun se hetki koittaa. Uskovaiset ovat eri asia. Ihmiset usein haluavat puhua läheistensä kanssa tai muistelevat elämäänsä. Osa taas miettii, että mitä kaikkea jäi kokematta. Uskonnoton on uskonnoton yleensä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelemme aina ennen syömistä Syntisten pöytä kappaleen. Sitten käymme ruuan kimppuun.
Ei ihme että nykynuoret on niin sekaisin kun ei ole mitään henkistä perintöä, moraalikompassista tai omatunnosta puhumattakaan. Ollaan juurettomia, seiluttomia ja eletään kuin siat pellossa ja "kivaa" on.
Laitatteko kädet ristiiin vai pidättekö toisianne kädestä kuten typerät amerikkalaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aina pieraisee tullessaan ruokapöytään
Kummasti kovimmankin pakanan kädet menee ristiin siinä vaiheessa kun viikatemies irvistää olan takaa. Nähty on.
Kuten Johnny Cash lauloi:
"Sooner or later God will
cut you
down".
Minä taas työni puolesta voin kertoa sen, että harvalle ihmisellä tulee mieleen rukoileminen, kun se hetki koittaa. Uskovaiset ovat eri asia. Ihmiset usein haluavat puhua läheistensä kanssa tai muistelevat elämäänsä. Osa taas miettii, että mitä kaikkea jäi kokematta. Uskonnoton on uskonnoton yleensä loppuun asti.
Saattaa tulla yllätyksenä Sinulle joka työsi puolesta arvelet tietäväsi hyvinkin ihmisen viimehetken mietteet, että harva jakaa ammattilaiselle herkimpiä ajatuksiaan, saati pyytää rukoilemaan kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran olen elämässäni oppinut, että vaikkei kirkkokansaan kuuluisikaan, niin Jumalalle ei v-ttuil-la.
V-ttuil-la ei voi sellaiselle, mitä ei ole olemassa.
Sinäkään et ole olemassa minulle, koska minä en usko että sinunlaistasi voj oikeasti olla. Eli olet minulle siis provo-robotti, et ajatteleva ja tunteva ihminen, koska en niin usko.
Jumalalta tulee kaikki ja omistaa kaiken .Kannattaa vastaanottaa kiitollisena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi satuolennolle ei saisi vitttuilla?
Kiitos jeesus ruuasta ja kokki haistakoon pitkän p*skan.
Vierailija kirjoitti:
Jumalalta tulee kaikki ja omistaa kaiken .Kannattaa vastaanottaa kiitollisena.
Eli jumala on syyllinen kaikkeen paskaan elämässäni ja pitäisi vielä olla kiitollinen? Koko ajan ja kaikessa mahdollisessa tulee paskaa käteen, kiitti jumala ihan vìtusti
Kotona rukoillaan perheenä ruokarukous .
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomen kirkkokansa rukoilee joka sunnuntai sadoissa kirkoissaan virka- ja esivallalle järkeä. Onko tästä mielestäsi ollut apua?
Eiköhän ne rukoile siunausta esivallalle.
No luonnollisesti mies.