Äitini väittää kiven kovaan että lasten saaminen on jokaisen ihmisen perustarve
Eli hänen mielestään jokaisella ihmisellä on pakollinen tarve saada omia lapsia, eikä mitään muita vaihtoehtoja ole. Minulla itselläni ei ole minkäänlaista tarvetta saada lapsia vaan oikeastaan mielellään jätän tekemättä. Mutta äitini, mummoni jne ovat kaikki sitä mieltä että jokainen nainen haluaa ehdottomasti lapsia ja elämä on merkityksetön jos niitä ei tee.
Kommentit (98)
Mä en ainakaan halua mitään kakaraa sotkemaan näitä juhlia jotka ovat mun elämä 😎
Jotkut ihmiset vaan on sellaisia että luulee kaikkien muidenkin olevan samanlaisia kuin itse ovat. Jos joku ei ole samanlainen tai samaa mieltä, se vaan huijaa itseään ja muita.
Ne joille se (vauvakuume) tulee, saattaa tosiaan ajatella että se tulee kaikille. Itse halusin lapsia reilu parikymppisenä, mutta ainoa syy oli optimaalimen ikä lasten tekoon. Varsinaista vauvakuumetta ei ole kuulunut.
Haluavat panna vain vahingon kiertämään. Miksi kenenkään pitäisi saada vapaata elämää, kun heillä ei sitä ollut.
Minäkään en todellakaan halua tuottaa mitään loppuelämän murheenkryynejä tähän maailmaan. Olen seurannut miten ihmisillä on mennyt ikä ja terveys vielä aikuistenkin lastensa asioista huolehtimiseen.
Minä haaveilin vielä teininä siitä että olisi vauva, mutta vain siksi koska ajattelin sen olevan vähän niinku joku söpö lemmikkieläin. Nyt olen kasvanut aikuiseksi enkä enää halua lapsia, koira sopii paremmin tarkoitukseeni.
Tiesin jo nuorena, että en saa lapsia. Jotta turha oli edes ajatella asiaa.
ihmisellä on seksuaalivietti. ei ole tarvittu tunnetta lapsien haluamisesta, niitä on vain tullut kun hommiin on ryhdytty. aina ei ole naiselta edes kysytty.
siksi synnytyksellä on tärkeä rooli ”rakastuttaa” äiti lapseen. jos näin ei käy niin lapsi kuolee.
Niinhän se onkin. Vanhemmat naiset tietävät. Sinäkin tiedät joskus :)
Vierailija kirjoitti:
ihmisellä on seksuaalivietti. ei ole tarvittu tunnetta lapsien haluamisesta, niitä on vain tullut kun hommiin on ryhdytty. aina ei ole naiselta edes kysytty.
siksi synnytyksellä on tärkeä rooli ”rakastuttaa” äiti lapseen. jos näin ei käy niin lapsi kuolee.
.
Lähde?
Kysyhän ap isältäsi olisiko kannattanut käyttää kondomia.
Ei kaikilla ole., mutta terveillä on.
Äitisi ei ole oikein perillä asioista.
Elävien olentojen perustarve on jatkaa sukuaan. Koko meidän biologiamme on rakennettu sen ympärille.
Anna jankata. Sä teet omat ratkaisusi.
Vanhempi naispolvi ei ole kovin intersektionaalista ja kokee usein, että uusien etuoikeutettujen synnyttäminen tähän maailmaan jotenkin palvelisi maapalloa.
On ihan vaan positiivinen asia että ihan kaikki eivät lisäänny. Jotkut naiset vaan hormoonihuuruissan ja vauvakuumeissaan ovat kuin uskonnollisen hurmion löytäneet ja haluavat tuputtaa sitä muillekin. Itseltäni taitaa puuttua kokonaan kaikki lisääntymishormonit.
Jos joku päivästä toiseen jankkaisi mulle jostain lasten teosta niin purkahtaisin tekoitkuun ja sanoisin että en voi saada lapsia koska on sairaus.
Ei minulla ole ollut koskaan vauvakuumetta, vaikka olen jo 40.