Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jee, lisää avustajia
11.03.2021 |
Miapetra Kumpula-Natrin (sd.) toimisto täydentyi uudella kotimaan avustajalla maaliskuussa. Akavalaisesta ammattijärjestöstä tehtävään siirtynyt Hanna Harrison, 33, vastaa erityisesti Kumpula-Natrin viestinnästä sekä kotimaan yhteyksistä ja politiikan seuraamisesta.
Kommentit (2)
Blaaaah!
t. Arvaa kuka, arvaa miksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämä meidän demokratia ja kapitalismi on pilattu täydellisesti kun rahaa saa sitä enemmän mitä enemmän sitä kuluttaa. "Tarvitsen lisää avustajia, hankin lisää avustajia, maksakaa minun avustajilleni!" Piilososialismia.
Ei noiden avustajien tarvitse TEHDÄ mitään. Niillä vain tarvitsee OLLA avustajien virka niin ne saavat rahaa tai siis "palkkaa" tai "palkkiota".
Mutta onko tuo avustaja Hanna jotenkin jälkeenjäänyt? Miksi hän luopuu yhdestä virasta toisen viran vuoksi? Eli luopui Akavavirasta jotta saisi poliittisen avustajaviran? Eikö hän mistään mitään tajua? Kun ei yhtään mitään tarvitse tehdä, niin ei yhtään aikaa kulu, ei yhtään väsy. Joten sinulla voi olla vaikka kymmenen virkaa yhtäaikaisesti! Silloin saat kymmentä palkkaa samanaikaisesti! Voit olla yhtäaikaisesti Akavaedustaja, poliittinen avustaja, lääkäri, sosiaalityöntekijä, yliopiston professori, kunnanjohtaja, kansanedustaja,...
VIRKA on taikasana. Mitä enemmän sinulla ON virkoja sitä enemmän saat palkkaa!
Älä ikinä tee mitään. Pidä virkasi, älä ikinä luovu niistä, sillä luopuminen on tekemistä. Kaikki tekeminen on haitallista, sillä lailla menetät rahaa. Oleminen on tärkeintä, sillä lailla saat rahaa. Mitä enemmän olet, sitä enemmän saat rahaa.
Tämä on tälläistä olemistaloutta. Image is nothing, thirst is everything. Ei kun, siis: tekeminen on haitallista, oleminen on rahanarvoista!
PS. Miksi minä kirjoitin näin täydellisen viestin näin turhaan aloitukseen? OLEN tolvana!