¤¤¤¤¤Marrasmurujen torstai¤¤¤¤
Kommentit (26)
Mulla oli sama mitta ku sulla rv 25 ja nyt kun rv 27 ja risat niin mitta on 27...maanantaina saa tietää vauvasta vähän koko arvioo.
No niin nyt on kaksi vanhempaa lasta olleet ensimmäistä päivää koulussa.
Poika oli aivan innoissaan kun eka eskari päivä sujui hyvin.
Tyttökin oli onnessaan kun ekaluokan kirjat saatiin jo tänään ja tuli ensimmäiset läksytkin.
Nuorin oli myös onnessaan saadessaan kaiken äidin ja isän huomion useaksi tunniksi itselleen.
Masukki potkiskelee ja mönkii mahassa melkoisesti...
Tuo mönkiminen on lisääntynyt paljon.
Joulusta:meille on miehen suku tullut jo kolmena vuonna peräkkäin ja kertaakaan ei ole saatu viettää joulua niin kuin ollaan itse haluttu,tai miten minä olisin halunnut...
Anoppi perustelee tuota tuloaan aina siten että kun meillä on isoin asunto ja eniten porukkaa.
Joululahjoista sen verran että itse yleensä olen tehnyt aikuisten lahjat jos aikuisille on jotain pitänyt lahjaksi antaa lapsille usein sitten ostettu jotain.
Mutta eipä tän kummempia tänään.
Rv 25+3
heippa,meidän vauva tekee aika paljon " kuukävelyä" kohdussa. tuollaisen termin vauvalehdestä löysin.tosin yleensä potkii mutta nyt vastikään alkanut työnnellä raajojaan kohdunseinää pitkin. venyttelee ja jumppailee. minusta todella kivaa ja hymyilyttää aina kun pikku kantapää vaeltaa masulla. ja liikkeet nyt myös sillain erilaisia että koko masu hytkyy kun vauva heiluu, ei enää pelkkiä potkuja.
meillä on samat viikot menossa.huomasin juuri.
neuvola oli tänään, kaikki ok ja sf mitta jo 27 senttiä.
ellu ja masukki 26+6
niin ja lapsivettä minulla normaalisti, vasta maanantaina ultrattu, joten eiköhän tuo kuukävely ole ihan normaalia...
Mulla taitaa ihme massu kun kestää rautaa hyvin. Ihan halvinta olen ostanut ja Retafer sopii mulle hyvin. Muitakin olen tosin ostanut ja kaikki käy! Oli myös ihan kivasti nostanut Hb:n 110 ->125, vaikka olen ottanut iltapalan yhteydessä. Toki olen vähän koittanut olla syömättä illalla niin kauheesti maitotuotteita.
Mulla oli rv23 Sf-mitta 21cm ja oli ihan keskikäyrällä. Hirveen iso maha mulla ei oo koskaan ollut ja enimmillään raskauksien aikana se on ollut 33cm.
Me ollaan oltu joulu aina anopilassa, mutta nyt tahtoisin olla ihan kotona vaan. Vaikka asuvatkin samassa kaupungissa, niin se on aina semmoista menoa ja illalla on hirvee homma kuskata väsyneet lapset/lahja röykkiöt kotiin. Nyt oon päättänyt, että tää joulu ollaan kotona! Appivanhemmat + veljen sinkku veli voi tulla meille jos haluaa. Esikoinenkin oli ihan innoissaan, kun kerroin aikeesta :)
Mulla ei oo ollut harjoitus suppareitakaan vielä kauheesti. Lantionpohjalihaksetkin ovat täällä ihan rapakunnossa :(
Mistäs muusta oli juttua? Laho pää ei muista..
äitikki rv24+4 kera kolmen tyttösen
elikkä itellä tuo mitta huitelee 25-26cm ja viikkoja vasta 25 tasan.
ja masuasukki näytti ihan normaali kokoiselta.
joten olisiko tullut tuota vettä taas lisää....
joulusta sen verran nyt pikaisesti että tänä jouluna olisi tarkoitus viettää ensimmäinen perhe joulu,ei kumpikaan töissä,kummankin vanhempien luona käydään kyllä kun ei tuota välimatkaa ole kuin muutama kilometri enimmillään.
ja vielä kun päästäisiin omaan maalaistaloon jota nyt on remontoitu,ai että kynnitöilä jne..
toukokuunäiti rv 25+0