Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan uusinut keittiössä vain ovia kaappeihin?

Vierailija
10.08.2006 |

Eli rungot olisi hyvät, ovet ja ehkä tasot voisi vaihtaa. Kuinka kallista se on, esim. onko oville jotain kappelehintoja vai miten hinnoittelu menee? Löytyykö ovia helposti samaa kokoa kuin vanhat on?

Mistä olette niitä hankkineet, kannattaako pyytää jostain keittiöliikkeestä suunnittelija tms, vai itse mennä kyselemään jostain? Asennusta ei tarvitsisi, ne osaisi mies itse laittaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin ovin vaihtamista koska keittiö muuten ok mutta ovet " rumat" meillä olikin sitten valitettavasti kaikki ovet " ei vakiomittoja" eli ei olisi löytynyt suoraan hyllystä vaan pitänyt teettää erikseen-->lisää hintaa

Vakiomitoilla hintaa olis tullut n. 800 euroa Keittiötukusta pyysin tarjouksen, mutta erikoismitoilla hinta nousi niin ettei nyt ole varaa (olen kotihoidontuella kotona....)

Kannattaa mennä käymään jossakin keittiöliikkeessä keittiön ovitiedot mukanaan ja kysellä, ei tarjouksen pyytäminen mihinkään sido.

Vierailija
2/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin mittailla nuo ovet ja mennä kyselemään! =)

T;ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat katsella valikoimaa etukäteen, niin googleta. Netistä löytyy paljon noita firmoja, joissakin on muistaakseni hintatiedotkin näkyvillä.

Vierailija
4/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon sivuja. Kovin monissa ei hintoja ole, eikä tietoa suoraan voisiko pelkkiä ovia ostella.

T;AP

Vierailija
5/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ratkaisu oli, keittiö tuntui ihan uudelta, vaikka rungot, kaakelit, tasot ja tiskipöytä olivat edelleen vanhoja.

Vierailija
6/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voisi varautua jonkinlaiseen summaan....? =)

T;ap

Vierailija
7/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltäpä löytyy hintoja, kiitos!!!

T;Ap

Vierailija
8/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii vaivaa, mutta saat komiat ja hyvät ovet näin tehden.

Vierailija
9/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vuoden vaihteessa. Vaihdettiin ovet, vetimet, tasot, tiskiallas ja tehtiin iso kaappi tyhjään koloon. Tekijä oli pieni firma joka voitti selkeästi hintakilpailutuksen. Asennuksineen päivineen kokonaishinnaksi tuli 3600¿ (meillä on iso keittiö).

Vierailija
10/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi tyytyväinen, antavat muistaakseni 5 v. takuun.

Hyvä valikoima, työnlaatu erinomainen. Hintaa en nyt muista.

www. elega .fi.

Vierailija
11/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ollut tosi tyytyväinen, antavat muistaakseni 5 v. takuun.

Hyvä valikoima, työnlaatu erinomainen. Hintaa en nyt muista.

www. elega .fi.

Vierailija
12/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tuli uusia vetolaatikoita, astakaapin hyllyt ja hienot putkivetimet + näiden kaikkien asennus.

Hintaa tuli 1800¿, mutta lopputulos on sen arvoinen. Tosi hyvää laatua ja koko keittiö ja eteinen näyttävät ihan uudelta.

Vierailija
13/13 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti alkoi nyt tekemään mieli keittiöremppaa, pitänee mies puhua vielä ympäri! =)

T;Ap

p.s. löytyikö kaikilta rahat suoraan remppaan, vai käytittekö jotain rahoitusjärjestelyjä? Jotkut näkyy tarjoavan jotain osamaksu-systeemiä, sellainen sopis mullekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan