Ihminen, jonka tiedän kuolleeksi, hyväksyi kaveripyyntöni Facebookissa :O
Kommentit (18)
Miksi pyysit kuolleeksi tietämääsi kaveriksesi? Karmivaa!
Miksi laitat kuolleelle kaveripyynnön?
Miksi sinä pyydät päästä kuolleen kaveriksi?
Saattaa olla että esim äiti ylläpitää edelleen tiliä ja lisää sinne mm. valokuvia syntymäpäivinä. Eikös sen yhden bloggaajan kohdalla ollut juuri näin? Laurako oli
Edesmenneellä on perintöhenkilö, joka on hyväksynyt pyynnön. Syystä tai toisesta, ehkä menehtyneen muistolle, halutaan tili säilyttää.
Onkohan sopivaa kysyä onko siellä kuuma vai kylmä?
Eli tuonpuoleisessa pääsee nettiin ja facebook toimii. Kummalla puolen hän lienee? Mulla on molemmilla puolen tuttuja, mutta kaveripyyntöjä ei silti ole tullut.
Onko kaverin nimi Jesus? Hän tapasi nousta kuolleista välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut kaveripyynnön jo monta kuukautta sitten, ennen henkilön kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut kaveripyynnön jo monta kuukautta sitten, ennen henkilön kuolemaa.
Seli seli :D
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Ei kuolema ole mikään "jäädytetty olotila" missä ei voi tehdä mitään tai kommunikoida elävien kanssa. Tuonelassa on vähän omat kuvionsa, mutta ei kuolema tarkoita etteikö henki voisi toimia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät, jos hänkin on hyväksynyt sen kaveripyyntösi ennen kuolemaansa, mutta buginen fb näyttää sen sinulle vasta nyt.
Nääh, jos on totta niin veikkaan perillisiä.
Itse menin kuolleen vanhemman facebookiin, en stalkatakseni, vaan poistaakseni tilin. Joku uteliaampi aikuislapsi saattaa kurkkaillakin viestejä ja kaveripyyntöjä, ja vahinkoklikkejä sattuu.
Ihmiset ovat aina aivan kauhuissaan, kun kuollut ihminen on online. Siksi meninkin vanhemman tilille aamuyöllä. Jokunen kaveri näkyi olevan kirjautuneena, mutta eipähän tullut sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Eli tuonpuoleisessa pääsee nettiin ja facebook toimii. Kummalla puolen hän lienee? Mulla on molemmilla puolen tuttuja, mutta kaveripyyntöjä ei silti ole tullut.
Ihan selvästi helvetissä, jos kerta facebook toimii.
Jos menehtynyt henkilö on toivonut että tili jätetään. Minä ainakin toivon, koska olen siellä jakanut paljon kuvia, ajatuksia yms. Toivoisin, että tulevat sukupolvet, lastenlapset, voisivat käydä katsomassa isoäitinsä tiliä jos satun kuolemaan ennen kuin he ovat face-iässä. Vaikka en usko, että mitään facea edes on enää silloin...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Ei kuolema ole mikään "jäädytetty olotila" missä ei voi tehdä mitään tai kommunikoida elävien kanssa. Tuonelassa on vähän omat kuvionsa, mutta ei kuolema tarkoita etteikö henki voisi toimia vielä.
Näihän se on :D
Tili on hakkeroitu. Ilmoita siitä Facebookille!