Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko hyvä väittelemään? Pystyisitkö vaikka tunnin väittelyyn EU:n tukipaketista?

Vierailija
10.03.2021 |

Aihe kiinnostaa, sillä itse olen kiinnostunut politiikasta ja monesta muusta aihepiiristä ja tiedän niistä paljon. Minulla ei kuitenkaan ole erityisen vahvoja mielipiteitä tai ideologioita joita osaisin puolustaa väittelytilanteessa. Pystyisitkö sinä tunnin väittelyyn EU-tukipaketista, jos vastassa olisi vaikkapa Halla-aho, Marin, Henriksson ja Essayah?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-jäsenyys oli Suomelle ennenkaikkea turvallisuuspoliittinen ratkaisu Venäjän uhkaa vastaan. Sikäli erikoinen ratkaisu kun EU ei ole kuin ainoastaan poliittisen ja taloudellisen yhteistyön yhteisö. EU:lla ei ole käytännössä mitään  sotavoimia. Niinpä sopii kysyä kuinka monella eurolla EU on lisännyt Suomen kovaa turvallisuutta konkreettisesti?

Vierailija
2/4 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se oo aika paljo kiinni siitä kuka on vastaväittelijänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmän kyselijiä kirjoitti:

EU-jäsenyys oli Suomelle ennenkaikkea turvallisuuspoliittinen ratkaisu Venäjän uhkaa vastaan. Sikäli erikoinen ratkaisu kun EU ei ole kuin ainoastaan poliittisen ja taloudellisen yhteistyön yhteisö. EU:lla ei ole käytännössä mitään  sotavoimia. Niinpä sopii kysyä kuinka monella eurolla EU on lisännyt Suomen kovaa turvallisuutta konkreettisesti?

Taisit kysyä liian vaikeita nyt?

Vierailija
4/4 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein mistään tarpeeksi voidakseni järkevästi väitellä siitä.