Kokeneemmat kertokaa haluaako mies sitoutua vai ei?
En ota miehestä selvää, en sanoista enkä teoista. Naimisissa ei olla eikä kihloissa ja miehen sanoja lainaten "katsellaan" missä suhteen kanssa mennään jos ollenkaan. Kysyin mieheltä viestissä että kasvokkain haluaako parisuhteeseen, sitoutua menemällä naimisiin ja hankkia lapsia mutta miehen vastaukset tuntuu muuttuvan joka kerta. Ensimmäinen vastaus oli "ei tiedä..ehkä" ja viestillä kun kyselin perusteli että haluaa vain jos nainen ja suhde ovat pysyvät, mutta kirjoitti viestin loppuun "ehkä".
Ei hitto tuosta ota selvää...! Olen sanonut miehelle ilman painostamista, että haluan sitoutua vakavissani, haluan mennä naimisiin ja luonnollisena jatkona tähän on lapsi. En halua olla avopari enkä susipari, mutta mies on kylmää..kuumaa..kyllä ja ei.
En halua tuhlata aikaani väärän kanssa. Miehellä ikää 40 ja itse olen 31
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole rakastunut sinuun. Ei edes kovin kiinnostunut. Olen pahoillani, mutta sinun on hyvä ymmärtää tämä nyt. Mies ei ikinä tule sanomaan sinulle tätä suoraan (ennen kyin löytää toisen johon on rakastunut) mutta teot merkitsevät enemmän kuin sanat.
Ei yllätä yhtään ja samaa olen havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Siis tärkein tieto puuttuu: kuinka kauan olette olleet yhdessä? Jos olette olleet yhdessä kuukauden, on ihan normaalia, ettei mies tiedä haluaako lapsia sinun kanssasi. Jos taas olette olleet yhdessä monta vuotta niin olisi syytä olla huolissaan.
Tänään tuli vuosi yhdessä täyteen..
Miehellä toinen nainen toisessa kaupungissa tai sitten joku kuuma urheilullinen 35+ milf kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hullu akka painostamassa miestä. Itsehän nostaisin jo kytkintä.
M38
En ole painostanut mutta mies antaa tyhjiä vastauksia. Suhteessa on hyvä kertoa avoimesti mitä odottaa ja haluaa eikä antaa elämän lipua ohitse.
Olette olleet vuoden "yhdessä", mutta ette harrasta seksiä? Ja sinä painostat yhteisellä tulevaisuudella? Mies on selvästi munaton, kun ei sano sinulle suoraan, ettei halua kanssasi mitään vakavaa. Ota vinkistä vaari ja jatka eteenpäin, ihan oikeasti.
Mää haluan jutella meidän tulevaisuudesta..
Vierailija kirjoitti:
Olette olleet vuoden "yhdessä", mutta ette harrasta seksiä? Ja sinä painostat yhteisellä tulevaisuudella? Mies on selvästi munaton, kun ei sano sinulle suoraan, ettei halua kanssasi mitään vakavaa. Ota vinkistä vaari ja jatka eteenpäin, ihan oikeasti.
Emme asu yhdessä, vaikka mies olisi ollut valmis muuttamaan valmiille todella nopeasti, mutta sanoin että joutuu osallistumaan juokseviin menoihin jos tänne muuttaa. Mies ei halunnut, joten siksi asumme erillämme. En ole painostanut vaan kertonut mitä odotan tulevalta. Miksi en kertoisi avoimesti odotuksistani ja kyselisi samaa mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo siis kosinut miestäsi ja kysynyt häneltä suoraan tulisiko hänen sinun aviomieheksesi? - Vai luetullu erinäisen määrän haaveita ja unelmia miä sinulla on tulevaissuuden osala ja odota, että mies tekisi oikean johtopääöksen ja ryhtyisi hommiin...
Mies ei ole kosinut mutta olen sanonut haluavani naimisiin ja hankkia lapsen. Mies ei ole tehnyt muuta kuin hengaillut kanssani ja antanut epämääräisiä vastauksia.
Ei vaan uusi ja parempi mies.