Lue keskustelun säännöt.
Jos hb alhainen ja pvk ok, missä syy alhaiseen hemppaan? Raudanpuuteanemiahan näkyy pvk:ssa
Kommentit (3)
Toki hb on silloin alhainen mutta siihenhän voi olla muitakin syitä kuin raudanpuuteanemia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta se jäi mieleen, että joillain ihmisillä voi vain syntyjään olla taipumus alhaiseen hb:hen. Mulle ei rautalääkkeitä siis suositeltu (terkkarit kyllä tyrkyttäisivät), paitsi raskauden aikana olen kyllä käyttänyt. Silloinkin hb noussut vain Kräuterblutsaftilla tms. " kielletyllä" . Ja keliakia on minultakin tutkittu, ei löytynyt.
oli väsynyt ja limainen kurkusta.
Sillä todettiin keliakia..