Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hb alhainen ja pvk ok, missä syy alhaiseen hemppaan? Raudanpuuteanemiahan näkyy pvk:ssa

Vierailija
09.08.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli väsynyt ja limainen kurkusta.

Sillä todettiin keliakia..

Vierailija
2/3 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hb on silloin alhainen mutta siihenhän voi olla muitakin syitä kuin raudanpuuteanemia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se jäi mieleen, että joillain ihmisillä voi vain syntyjään olla taipumus alhaiseen hb:hen. Mulle ei rautalääkkeitä siis suositeltu (terkkarit kyllä tyrkyttäisivät), paitsi raskauden aikana olen kyllä käyttänyt. Silloinkin hb noussut vain Kräuterblutsaftilla tms. " kielletyllä" . Ja keliakia on minultakin tutkittu, ei löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan