Asioita joita pitkät ihmiset kuulevat koko elämänsä
"Oot taas kasvanut pituutta!
"Oletko harkinnut mallin uraa?
"Siis, susta voisi tulla malli!"
"Minkä pituinen oot?! Oot niin pitkä"!
Kommentit (19)
Tuuleeko siellä ylhäällä? (Johon voi vastata vaikka, että haiseeko siellä alhaalla jalkahiki)
Sinä kun olet niin pitkä, niin voisitko ojentaa tuon purkin ylähyllyltä?
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi pelata koripalloa.
Tämä! Tyttärelleni on jauhettu vuosikaudet "pelaatko koripalloa?". Hän inhoaa koripalloa.
Neuvoin esittämään vastakysymyksen "poimitko marjoja?".
Kylläpä sinä olet pitkä.
Ai hyvä ihme kun olet pitkä.
Komea nainen.
Ja olen hulppeat 175 cm 🤦
Ootpas sä pitkä. Kuinka pitkä sä oikein oot?
Tätä olen kuullut koko ikäni.
Olen 173 cm pitkä nainen, eli omasta mielestäni ihan tavallisen pituinen. Siskoni on 171 cm. Hänkin on kuullut monenlaista kommenttia pituudestaan.
Malli ja koripallo olivat yleisiä kommentteja. Nuorena aikuisena kundit usein kysyivät pituuden, kun halusivat sitten kertoa olevansa sen sentin tai pari pidempiä. Äitiyden jälkeen vain joku hassu mummeli uimahallissa on maininnut, ja yksi mies, joka tuli kadulla vastaan ja ihaili pituutta.
"Onks sun vaikeeta löytää miestä?" -_-
Vierailija kirjoitti:
Olen 173 cm pitkä nainen, eli omasta mielestäni ihan tavallisen pituinen. Siskoni on 171 cm. Hänkin on kuullut monenlaista kommenttia pituudestaan.
Oletko syntynyt 1940-luvulla? Muussa tapauksessa et ole pitkä.
Onpa upee laatikkoleuka.
Miten pitkä ka lu on?
Vierailija kirjoitti:
Tätä nyt kuulee miehenäkin jos on pidempi kuin vanhempansa, vaikka ei ikäluokassaan olisikaan erityisen pitkä. Esim. itse nyt 46v ja pituutta n. 177cm, mikä ei miehissä ole enää edes keskipitkä, mutta olen pidempi kuin vanhempani ja äiti tykkää aina otattaa mulla purkit ylähyllyltä kun olen mukamas niin pitkä :D
164 senttiä pitkällä äidilläni oli lyhyet serkut, jotka nuorena jatkuvasti nälvivät häntä "pituudesta" Itse olen myös 164-senttinen, kaverit 168-170-senttisiä ja saan kuulla olevani tosi lyhyt. No jos muut pitävät itseään ainoana oikeana mallina, niin pidän minäkin. Alle 164-senttiset ovat tappeja ja yli 164-senttiset hirveitä heinäseipäitä!
Ootko syöny pienenä lipputangon siemeniä?
Enpä tiedä. Ainoa mainituista, jota yhä kuulen, on pyyntö ojentaa jotakin ylähyllyltä (ja se on ihanaa :) Teen sen enemmän kuin mielelläni).
Muista asioista ajoi aika ohi.
N46, 183 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä nyt kuulee miehenäkin jos on pidempi kuin vanhempansa, vaikka ei ikäluokassaan olisikaan erityisen pitkä. Esim. itse nyt 46v ja pituutta n. 177cm, mikä ei miehissä ole enää edes keskipitkä, mutta olen pidempi kuin vanhempani ja äiti tykkää aina otattaa mulla purkit ylähyllyltä kun olen mukamas niin pitkä :D
Meillä kävi niin, että mies ja poika asensivat uutta keittiötä paikalleen kahdestaan. Itse en ollut paikalla. Miettivät sitten keskenään mihin kohtaan yläkaapit olisi hyvä laittaa. Olivat tyytyväisiä lopputulokseen, mutta minä joudun kurottamaan niin ylös kuin vain suinkin pystyn ja siten saan ehkä sen etummaisena olevan tavaran ylemmiltä hyllyiltä. En ole lyhyt minäkään, mutta kaksimetristen miesten käsitys siitä mikä on oikea korkeus, on eri kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 173 cm pitkä nainen, eli omasta mielestäni ihan tavallisen pituinen. Siskoni on 171 cm. Hänkin on kuullut monenlaista kommenttia pituudestaan.Oletko syntynyt 1940-luvulla? Muussa tapauksessa et ole pitkä.
Äitini on syntynyt 1940- luvulla.
En ole omasta mielestäni mikään hujoppi.
Aika monen muun mielestä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
up
hahahaha, olipa hyvä vitsi :D
"Sä oot niin ujo."
"Sä oot niin hiljainen."
"Veikö kissa kielen?"