Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ehkä diabetes, oonko nyt riskiryhmää josta ei niin väliä?

Vierailija
10.03.2021 |

En ole ylipainoinen mutta arvot on koholla, verikokeen tulokset tuli tänään. Kuukauden päästä on kontrolli. Vaikka käyn töissä ja olen muuten terve, niin vissiin ei väliä jos saan vakavan koronan kun en ole täydellinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole lääkitystä niin et ole riskiryhmää.

Vierailija
2/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos diagnoosisi varmistuu, pääset rokotejonossa muiden edelle. Eli melkoisen turhaa uhriutumista jälleen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moisen päätelmän repäisit? Diabeetikkonahan oler riskiryhmää ja saat rokotteen aikaisemmin.

Vierailija
4/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moisen päätelmän repäisit? Diabeetikkonahan oler riskiryhmää ja saat rokotteen aikaisemmin.

Se pitää ensin todeta, ja siihen pitää olla lääkitys, jotta on riskiryhmää. Nythän ap:lla on vasta mitattu kohonneet arvot, ja ne saattavat olla laskeneet kontrollikäyntiin mennessä. Toivottavasti.

Vierailija
5/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä pari päivää laittanut kuumeessa kaksin käsin insuliinia, että pysyisi sokeriarvot edes jollain tolalla. Oon alkanut miettiä, että ehtisikö ja osaisiko hoitajat hoitaa mun sokereita, jos saisin vakavan koronan enkä enää itse pystyisi. Että musta on ihan kohtuullista, että on tietty järjestys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme