Pullo viiniä päivässä, onko haittaa pidemmän päälle?
Kommentit (16)
Ei tarvi odottaa sinne pidemmälle, haittaa on jo huomenna.
Noin 300 euroa kuussa jos menee alahyllyn viinejä.
Kohta menee enemmän ja tuonkin kun koirat jättää pois huomaat ettei olekkaan niin helppoa. Lopeta ennen isompia ongelmia.
Voi olla tai sitten ei. Riskithän moneen juttuun kyllä noousee. Itse oon juonut kyllä 4-6 isoa olutta (6-9 annosta alkoholia) joka päivä noin 20 v eikä ole mitään muuta haittoja kuin kaljamahan kasvu. Ei edes maksa-arvoissa vikaa.
Viru Valge 60% 70 cl päivässä olisi jo ongelma.
No aivosolut tuhoutuu haloo, vaikka kohtuudella käyttäsit nii silti niitä jonkun verran tuhoutuu, mutta tosta määrästä varsinkin
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tai sitten ei. Riskithän moneen juttuun kyllä noousee. Itse oon juonut kyllä 4-6 isoa olutta (6-9 annosta alkoholia) joka päivä noin 20 v eikä ole mitään muuta haittoja kuin kaljamahan kasvu. Ei edes maksa-arvoissa vikaa.
Rasvamaksastahan tuo kaljamaha kertoo. Diabetes kolkuttelee ovilla jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvamaksastahan tuo kaljamaha kertoo. Diabetes kolkuttelee ovilla jo.
Haimatulehdus.Yleinen sairaus paljon alkoholia käyttävällä.
Miksi pitää joka päivä juoda? Ei sellainen ole enää edes hauskaa. Maksa tarvitsee vähintään 3 peräkkäistä alkoholitonta päivää että toipuu edellisistä juomisista.
ei mitään haittaa. Ota toisellekin jalalle.
Espanjalaisen kaverin isoisä on kuulemma juonut kaksi pulloa punkkua joka jumalan päivä yli 55 vuoden ajan. 80 vuotta alkaa olla mittarissa.
Mutta taitaa olla aika poikkeuksellinen teräsvaari, kyllä pullollisellakin pitäisi saada terveysongelmia.
Tiedät jo itsekin, koska mietit sitä. Jätä ennen kuin alotatkaan.
On