Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hand job

Vierailija
10.03.2021 |

tykkäättekö sis miehet ja naiset.

Olla alastomina hieroa kullia ja munia, lisäpirestettä liukuvoiteesta. Omko muutaman minuutin juttu vai muutaman tunnin

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainanki tykkään kun vaimo pikku stringeissä tissit paljaana levittelee öljyä keholle ja asettuu lopuksi rinnan päälle niin että peppu on kohti kasvojani. Siellä se hääräilee joskus sen melkein tunninkin, mutta omasta mielestä aivan liian pitkä aika. Viimeeksi käytti omaa satisfaieria heppiin,pusseihin ja välilihaan. Oli kyllä mieletön orkku kun huulet puristi heppiä ja satisfaieri pyöri kassien alapuolella. Mutta sanoisin että semmonen 20 min hieronta paras ja spermat kitusiin.

Vierailija
2/53 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin katsoa kun vaimo antais jolllekin toiselle miehelle handjobin. Vähän niinkuin cockoldin-light. Antais isojen rintojen heilua vapaina, miehen niitä hyväillessä ja pienet stringit jalassa, niin pääsis vieras vähän koskemaan sieltäkin. Hoitelis sen vieraan runsaalla määrällä öljyä tai ehkä liukkaria. Vois olla sellainen hyvä harjoituskierros, tai ehkä pysyvämpikin toimintamalli. Mistäköhän tuohon miehen voisi löytää.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta on just noin, vaimo kauniit rinnat paljaana ja pikkustringit jalassa... Mieletöntä ja nii upeaa hoitoa niillä pikku kätösillä. Hellät suudelmat ja tuhmat puheet...huhhuhuhhh. Ai saatana kun tekee hyvää!!!

Vierailija
4/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tuohon 2/3 viestiin.. miten tuollainen käytännössä toimisi? Hotellissa, teillä, autossa? Itse näin ukkomiehenä olisin kovinkin kiinnostunut, mutta toteutus arveluttaa.

Vierailija
5/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin antaa, mutta en osaa. Mies sanoo, että ei tunnu hyvältä, teen väärin, mutta ei neuvo eikä opasta. Eikä suostu näyttämään itse. Olen katsonut tutoriaaleja yms., mutta mikään mitä teen, ei tunnu toimivan.

Vierailija
6/53 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia tämän lajin mestariksi mutta mies puuttuu :D

Vierailija
7/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, on käsi ylhäällä. Mielelläni annan vähän käytetyt vehkeet käyttöön ja käytön opastus kuuluu pakettiin :)

Sportsman50

Vierailija
8/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vehkeellä saa harjoitella

Vierailija
9/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies opastanut, että pitää runkata niin, että puristaa ihan kunnolla, ja vedellä ei saa liian nopeasti. Liukuvoide on hyväksi myös. Palleja on myös kosketeltava. Terskaan asti ja ylikin ja muistettava kokoajan se hyvä puristus. Siinä se pähkinänkuoressa! Oliko noin, miehet?

Vierailija
10/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies opastanut, että pitää runkata niin, että puristaa ihan kunnolla, ja vedellä ei saa liian nopeasti. Liukuvoide on hyväksi myös. Palleja on myös kosketeltava. Terskaan asti ja ylikin ja muistettava kokoajan se hyvä puristus. Siinä se pähkinänkuoressa! Oliko noin, miehet?

Kyllä oikein hyvä, nopea runkkaus kun alkaa orkku lähestyä. Terskasta tyveen päin puristaen jotain voidetta liukasteena. Toisella kädellä voi hyväillä kiveksiä ja alempaakin, ainakin itse tykkään välilihan koskettelusta. Sportsman 50

Vierailija
11/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oikein hyvä, nopea runkkaus kun alkaa orkku lähestyä. Terskasta tyveen päin puristaen jotain voidetta liukasteena. Toisella kädellä voi hyväillä kiveksiä ja alempaakin, ainakin itse tykkään välilihan koskettelusta. Sportsman 50

Itse kyselee ja itse vastailee. Kuluuhan se sapatti noinkin.

Vierailija
12/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla eturauhas miehiä =). Ei kun liukaria ja sormet peppun niin kohtaa tulee ulvoen

Vierailija
13/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyselee ja itse vastailee. Kuluuhan se sapatti noinkin.

Ja vieraille v*ttuillessa...

Vierailija
14/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin katsoa kun vaimo antais jolllekin toiselle miehelle handjobin. Vähän niinkuin cockoldin-light. Antais isojen rintojen heilua vapaina, miehen niitä hyväillessä ja pienet stringit jalassa, niin pääsis vieras vähän koskemaan sieltäkin. Hoitelis sen vieraan runsaalla määrällä öljyä tai ehkä liukkaria. Vois olla sellainen hyvä harjoituskierros, tai ehkä pysyvämpikin toimintamalli. Mistäköhän tuohon miehen voisi löytää.. ;)

Tämä on tehty muutamaan kertaan hyvälle ystävällemme, naimisissa hänkin tahollaan. Lähestulkoon juuri kuvailemallasi tavalla, tosin viimeksi vaimo antoi suutakin lopussa. Kiihottavaa ja upeaa katseltavaa, kun hän tissit paljaana hoitelee toista miestä. 

Vierailija
15/53 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tehty muutamaan kertaan hyvälle ystävällemme, naimisissa hänkin tahollaan. Lähestulkoon juuri kuvailemallasi tavalla, tosin viimeksi vaimo antoi suutakin lopussa. Kiihottavaa ja upeaa katseltavaa, kun hän tissit paljaana hoitelee toista miestä. 

Wow! Olen siis tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja. Oli varmasti upea kokemus! Olen tätä miettinyt ja vaimollekin markkinoinut. On luvannut sen joskus tehdäkin. Älyttömän kiihottavaa ja jos vielä sattuu vieras kalu vähän suussa käymään. Kiihottavaa, tuhmaa, mutta silti vielä sellaista ettei morkkis tästä kaada suhdetta. Kyllä tätä on pakko päästä koittamaan. Mihin vieraan lastit? Jos olette useamman kerran tätä kokeilleet? Omassa ystäväpiirissä kun ei varsinaisesti ehdokkaita ole, niin mistäs..? ;)

Vierailija
16/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow! Olen siis tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja. Oli varmasti upea kokemus! Olen tätä miettinyt ja vaimollekin markkinoinut. On luvannut sen joskus tehdäkin. Älyttömän kiihottavaa ja jos vielä sattuu vieras kalu vähän suussa käymään. Kiihottavaa, tuhmaa, mutta silti vielä sellaista ettei morkkis tästä kaada suhdetta. Kyllä tätä on pakko päästä koittamaan. Mihin vieraan lastit? Jos olette useamman kerran tätä kokeilleet? Omassa ystäväpiirissä kun ei varsinaisesti ehdokkaita ole, niin mistäs..? ;)

No meillä alkoi juttu ehkä vähän perinteisesti joskus saunassa parin lasillisen jälkeen. Vaimo tuli mukaan ja oli siinä vilkuilua puolin ja toisin, itse sanoin että sopii koskeakin vähän, kun noin kiinnostaa. Kiihottavaa oli katsella ja seisoi itsellänikin. Kysyit mine lastit; ensi kerralla ihan vain käsille ja kaverin vatsalle, sen jälkeen on lauennut rinnoille myös omin käsin lopuksi ja viimeksi suuhun tai oikeastaan siihen huulille. Itse panen vaimoni siihen lopuksi.

Vierailija
17/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä alkoi juttu ehkä vähän perinteisesti joskus saunassa parin lasillisen jälkeen. Vaimo tuli mukaan ja oli siinä vilkuilua puolin ja toisin, itse sanoin että sopii koskeakin vähän, kun noin kiinnostaa. Kiihottavaa oli katsella ja seisoi itsellänikin. Kysyit mine lastit; ensi kerralla ihan vain käsille ja kaverin vatsalle, sen jälkeen on lauennut rinnoille myös omin käsin lopuksi ja viimeksi suuhun tai oikeastaan siihen huulille. Itse panen vaimoni siihen lopuksi.

Itsellä jää ihan vaan fantasioinniksi tuollanen, mutta onhan se kiihottava ajatus - vaimo hoitelemassa toista miestä. Ja kun se osaisi sen hyvin, juuri vaikka tuolleen stringeissään ja peppu pystyssä imemässä. Toki hän haluaisi sitten itsekin, tietenkin. Ja mikäs sen parempaa kuin tyydyttää naista parin miehen voimin.

Vierailija
18/53 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsihoito on parasta silloin kun käsi vaihtuu suuhun ennen laukeamista.

Vierailija
19/53 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimessä olisi oikein ja kohtuullista että vaimosi saisi vieraan miehen kädet jalkoväliinsä ja ehkä vielä suutakin.  Eläkevaari ukm haluaisi olla tällaisen palvelun antajana vaikka ihan yksipuolisestikin.

Vierailija
20/53 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä handjob on vaikea laji. Se vaatii aikaa, öljyä/liukkaria ja naiselta paneutumista asiaan. Vasta nykyiseltä vaimolta olen sellaisen pari kertaa saanut ja ne sen jälkeen kun lähetin hänelle linkin naistenlehdessä olleeseen "penishierontaa kookosöljyllä" juttuun.

Se taas mikä tuntuu hyvälle riippuu täysin miehestä. Jokaiselle toimii eri jutut.

Kuivana varren runkkaamista ja liukasteiden kanssa tehtyä runkkausta ei voi edes vertailla. Ne on kaksi täysin eri asiaa. Nainen: Jos et ole koskaan antanut miehellesi kunnolla liukastettua runkkausta, niin yllätäppä miehesi sillä. Siihen soveltuu tosiaan vaikka kookosöljy. Mitä enempi, sitä parempi. Silloin voi vedellä koko penistä ilman että terska hankautuu.