Ovatko sukkahousut lämpimämmät kuin farkut ym. pitkät housut?
Kommentit (10)
Riippuu täysin materiaalista. Villasukkahousut on lämpimämmät kuin farkut ilman pitkiä kalsareita. Sukkahousuja voi myös pukea päällekkäin useammat toisin kuin farkkuja.
Toisaalta esim. villasekoitehousut on lämpimämmät kuin nylon-sukkahousut. Totta kai.
Riippuu paksuudesta. En sano että juhlasukkahousut (10-20 den) ovat farkkujen tasoa lämmittävyydessä. Toki joku voi korjata jos olen väärässä?
Ostin pakkaskeleihin Lidlistä fleecesukkahousut, ovat tosi mukavat ja lämpimät. Päälle vielä neulotut villasäärystimet, kun pakkanen ylittää -20°. Hyvin tarkenee mekko päällä.
Sukkahousuja on erilaisia. Kannattaa hankkia pari paria thermosukkahousuja, jotka on paksuja ja lämpimiä. Mutta näillä pakkasilla neuvon suoraan pistämään toppahousut.
On ne lämpimämmät, eihän farkut lämmitä yhtään.
Sukkahousut hiostaa haarovälistä, joten itse käytän stay-up sukkia kylmillä keleillä farkkujen alla ja lämpimämmällä sitten hameen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut hiostaa haarovälistä, joten itse käytän stay-up sukkia kylmillä keleillä farkkujen alla ja lämpimämmällä sitten hameen kanssa.
Onko tämä taas jotain läskien ongelmia? Ei sukkahousut hiosta, varsinkin, jos ovat vaikka merinovillaa.
Sukkahousut ovat nimenomaan lämpimiä, kesällä en käytä niitä ollenkaan koska muuten tulee hiki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas jotain läskien ongelmia? Ei sukkahousut hiosta, varsinkin, jos ovat vaikka merinovillaa.
Kyllä hiostaa, en ole läski, vaan normipainoinen. Mistä saa merinovillaSUKKAHOUSUJA? Leggareita on kyllä joka paikassa. Ostan heti ja teen niistä merinovilla-stay-upit!
Todellakin on.