Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko sukkahousut lämpimämmät kuin farkut ym. pitkät housut?

Vierailija
10.03.2021 |

Jos siis käyttää hametta kylmillä keleillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on.

Vierailija
2/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin materiaalista. Villasukkahousut on lämpimämmät kuin farkut ilman pitkiä kalsareita. Sukkahousuja voi myös pukea päällekkäin useammat toisin kuin farkkuja.

Toisaalta esim. villasekoitehousut on lämpimämmät kuin nylon-sukkahousut. Totta kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paksuudesta. En sano että juhlasukkahousut (10-20 den) ovat farkkujen tasoa lämmittävyydessä. Toki joku voi korjata jos olen väärässä?

Vierailija
4/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pakkaskeleihin Lidlistä fleecesukkahousut, ovat tosi mukavat ja lämpimät. Päälle vielä neulotut villasäärystimet, kun pakkanen ylittää -20°. Hyvin tarkenee mekko päällä.

Vierailija
5/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousuja on erilaisia. Kannattaa hankkia pari paria thermosukkahousuja, jotka on paksuja  ja lämpimiä. Mutta näillä pakkasilla neuvon suoraan pistämään toppahousut.

Vierailija
6/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne lämpimämmät, eihän farkut lämmitä yhtään. 

Vierailija
7/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut hiostaa haarovälistä, joten itse käytän stay-up sukkia kylmillä keleillä farkkujen alla ja lämpimämmällä sitten hameen kanssa.

Vierailija
8/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkahousut hiostaa haarovälistä, joten itse käytän stay-up sukkia kylmillä keleillä farkkujen alla ja lämpimämmällä sitten hameen kanssa.

Onko tämä taas jotain läskien ongelmia? Ei sukkahousut hiosta, varsinkin, jos ovat vaikka merinovillaa.

Vierailija
9/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ovat nimenomaan lämpimiä, kesällä en käytä niitä ollenkaan koska muuten tulee hiki. 

Vierailija
10/10 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä taas jotain läskien ongelmia? Ei sukkahousut hiosta, varsinkin, jos ovat vaikka merinovillaa.

Kyllä hiostaa, en ole läski, vaan normipainoinen. Mistä saa merinovillaSUKKAHOUSUJA? Leggareita on kyllä joka paikassa. Ostan heti ja teen niistä merinovilla-stay-upit!