Outoja näppylöitä?!
Olen ihmetellyt jo jonkin aikaa, että mistä johtuu, että minua alkaa kutittamaan kamalasti jostakin kohtaa ja pian siihen kohtaa kohoaa yleensä useammat näppylät (joskus ihan pienet ja joskus taasen ne saattavat aavistuksen " turvota" samoin kuin hyttysten puremissa tms.) Joskus näissä pienissä näppylöissä on ihan pienet vesirakkulat. Minulla on ollut välillä nokkosihottumaa, mutta ei se koskaan näin pitkä aikaista ole ollut ja tämä tuntuu iskevän varsinkin iltaisin. Olen pohtinut, että pitäisi päästä allergiatesteihin. Varsinaisia allergioita minulla ei ole, mutta tänä kesänä olen jo toista vuotta kärsinyt allergiaihottumasta, mutta se ei tätäkään ihottumaa selitä, sillä olen pysytellyt poissa auringosta jo pidemmän aikaa ja aurinkoihottuma on iskenyt vain paikkoihin mihin aurinko ottaa. Tämä ihottuma taasen ilmenee lähinnä käsissä ja jaloissa, mutta myös kasvoissa, rintakehällä, vatsalla ja selässä. Tuntuu vaan niin tyhmältä mennä lääkäriin tällaisen vaivan takia... Onko kenelläkään kokemusta? :(
Kommentit (2)
Hei! Pakko kysyä saitko ikinä onglemiisi vastausta? Vai menikö ohi itsestään?
En tiedä mitä ne ovat.