Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mä inhoa miestäni!

Vierailija
06.08.2008 |

Tai en inhoa, mutta nyt olisi korkea aika ajatella muitakin kuin itseään ja pomoaan.

Mies tekee ma-pe klo 6-16 työtä ja pe sekä la yöt 21-04 ja tietenkin mies nukkuu sitten yön jälkeen pitkälle päivään...

Lisäksi tuo vkl työ on sitä ettei aina tiedä millon pomo maksaa palkat jne ja niitä saa aina kysellä.

keskiviikkosin vkl työhön kuului ennen myös ke työ 17.30-21 ja sen piti loppua kun viikko työ alkoi. Nyt monesti sitten pomo soittaa päivällä ja pyytää miestä illaksi töihin ja tämä tollo suostuu!

Mies sitten vain ilmottaa että lupasi mennä ja monesti olen sanonut ettei tee kyseiselle firmalle kuin vkl työtä varsinkin kun palkat eivät tule ajallaan jne..

Tänään sitten TAAS luovuin omasta harrastuksestani kun mies ei voinut pomolle sanoa ei!

Että ottaa päähän, tiedän mitätön ongelma, suurempiakin on, silti kiukuttaa!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten TAAS luovuin omasta harrastuksestani kun mies ei voinut pomolle sanoa ei!

Että ottaa päähän, tiedän mitätön ongelma, suurempiakin on, silti kiukuttaa!!

Siis oikeasti läsnä, ku viikonloppu menee nukkuessa ja arkenakin on iltahommia, vaikka tekee normaalin viikkotyön (jos nyt oikein tajusin).

Minä en kestäisi tuollasita lainkaan.

Vierailija
2/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis päivittäin "normaali" työssä klo 6-16, on siis kotona viiden jälkeen.

Lapsi menee nukkumaan 21, joten ei paljoa aikaa jää. Usein myös haluaa nukkua päiväunet kun on herännyt aikaisin! Siis ARRRGGHH! Kummasti itse jaksan aamusta iltaan ilman päiväunia, välillä olen myös töissä klo 14-20 jolloin äitini hoitaa lasta meillä.

Ennen tätä normaalia työtä mies veti erästä ohjelmaa ravintolassa keskiviikkoisin klo 17.30-21. Viikonloput sitten töissä 21-04 ja nukkui seuraavana aamuna ainakin yhteen.

Nyt sitten pomo aina miestäni kysyy tuletko vetämään ohjelman, en saa muita ja mies lupautuu sitten edes kysymättä onko menoa, monesti olen käskenyt sanomaa, ettei käy mutta ei kuulema halua jättää pulaan.

Mikä hemmetti mieheni on perheellisenä aina paikkaamaan kun tavitaan? Muut ovat lapsettomia ja aina miestäni kysytään, eikä koskaan sano ei :( Alkaa ärsyttämään oikein kunnolla.

Monesti olen puhut miehelle, ilmeisesti tuloksetta...

Mitä voin asialle tehdä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tänään mies soitti ja ilmoitti menevänsä kun lupasi. Pomo oli klo 15 soittanut ja kysynyt.

Kiukuttaa edelleen enkä keksi millä saan tämän loppumaan.

Mielestäni jo normaali työ ja vkl iltatyöt ovat tarpeeksi, pitääkö minun venyä kaikkeen?

Vierailija
4/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan jaksaisi tuollaista itse kovin pitkään.

t. 2

Vierailija
5/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt puhua rakentavasti, lopulta nalkuttamalla, itkenyt kun ei jaksa enää jne

Opetan miestä sanomaan ei, aina kuitenkin käy näin...

Eikö se tollo tajua minun olevan tosissani vai miksi lupautuu aina menemään tietäen etten tykkää asiasta!

miten siis toimin?

Vierailija
6/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi haluaa tulla syyllä "yhtäkkiä töihin" paeta kotoa pois.

Kyllä miehellä pitää olla munaa sanoa, että nyt kiitos en tule ylitöihin, sillä minulla pieni lapsi ja vaimolla harrastus jonne pitää päästää.

Ota miehesi tiukkaan puristukseen ja kysy, miksi niin helposti lupautuu extra-duuniin? Ja onko sitten oikeesti töissä vai onko tää taas niitä peitetarinoita ja aika vetetänkin jossain ihan muualla?

Vierailija
7/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteemme on muuten kunnossa, minua vain rasittaa tämä työ asia.

Kotona emme muista asioista tappele, tai tässäkin asiassa minä puhun ja mies sanoo joo joo.

Puhuminen ei tunnu auttavan, ei minkään lainen, hermo menee.

ap

Vierailija
8/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lähtee aamulla klo 4,30 töihin ja minä navettaan kun lapset 4kpl nukkuvat. Iltapäivällä hän palaa klo 15,30 ja sen jälkeen menemme navettaan. Ja sisälle hän tulee n.klo 19,30 ja nukkumaan menemme klo 20,00. MA-LA päivät näin ja sunnuntaisin on sit "vain" navettahommat klo 5,30-8,00 ja 14,00-18,00. Lomalla ollaan oltu viimeksi vuonna 2004 2päivää.

Vierailija
9/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minun työkaverilta. Jos olet kolmen pienen lapsen äiti pääkaupunkiseudulta ja kirjoja myymässä ja tällä hetkellä kipeä, niin saatatkin olla.

Toivottavasti tilanne selkiintyy.

Vierailija
10/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielelläni olen kotona lapsen kanssa ja mies käy töissä, olenko liian kohtuuton kun mielestäni on aivan liian vähän kotona?

Ja tilanne hieman eri kuin maalla, ei ole navettaa tms ja kaipaamme myös yhteistä aikaa perheen kesken. Tai ainakin minä ja lapsi kaivataan miestäkin kotona.

Vierailija
11/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juuri äsken pimahdin miehelleni ihan täysin...olen palannut töihin vähän aikaa sitten ja kaikki näyttää kaatuvan mun hoidettavakseni...siis ihan kaikki. Mies tekee töitä arkisin n. klo 4-19. Koska lapset menevät nukkumaan klo 20, kaikki jää mun hoidettavaksi ja tuon lasten nukkumaanmenon jälkeen pitäisi vielä jaksaa hoitaa omia rästitöitä (joita en siis ehdi hoitaa päivätyöajan puitteissa, koska joudun lasten takia lähtemään aiemmin jne.). Arrrgh...kyse on vähän samasta kuin teillä...mies ei kehtaa sanoa ei MIHINKÄÄN työnanantajan puolelta tuleville ehdotuksille.

Vierailija
12/12 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesi vai niin, jaahas...

ei näytä tajuavan ongelmaa!

Yleensä en kiroille mutta PERKELE!

ap