Parturi-kampaamot yhä auki, tukekaa yrittäjiä
Nyt parturi-kampaamoihin iskenyt todella hiljainen piikki sulkuviikkojen aikana. Kyseiset yritykset eivät ole ravintoloita ja ovat yhä normaalisti auki. Tukekaa etenkin yksityisyrittäjiä että vältytään lisäkonkursseilta
Kommentit (11)
Tottakai,aivan normaalisti olen omalla kampaajallani käynyt.
Eli kaikki on sallittua mikä ei ole erikseen kiellettyä? Itse aion käyttää järkeäni ja pysyä kotona kauppreissuja lukuun ottamatta, kun tässä nyt kuitenkin ollaan keskellä tähän asti pahinta pandemiavaihetta.
Voisivat koettaa myydä sellaista 'yksi palveltavana kerrallaan, seuraava odottaa ulkona plus perusteellinen tilan tuulettaminen asiakkaan vaihtuessa' -palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat koettaa myydä sellaista 'yksi palveltavana kerrallaan, seuraava odottaa ulkona plus perusteellinen tilan tuulettaminen asiakkaan vaihtuessa' -palvelua.
Yksityisyrittäjillä parturi-kampaamoissa vain yksi asiakas kerrallaan. Asiakaskadon vuoksi hyvin aikaa tuulettaa. Käyttävät myös maskeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyrittäjillä parturi-kampaamoissa vain yksi asiakas kerrallaan. Asiakaskadon vuoksi hyvin aikaa tuulettaa. Käyttävät myös maskeja
Tartuntamäärät ovat lähteneet hurjaan kasvuun maskien käytöstä huolimatta. En ole vakuuttunut niiden tehosta.
Käyn pelkästään ketjukampaamoissa. Yrittäjät palvelevat vain toimistotyöaikoina ja silloin olen tietenkin töissä. En ota vapaata kampaajan takia vaan käyn paikassa joka on auki illalla.
Niin kauan kuin naisten hiustenleikkuu maksaa enemmän kuin miesten, en mene kampaajalle. Hintaeroa yritetään perustella sillä, että "naiset haluavat enemmän", mutta minä en haluaisi mitään muuta kuin muutaman sentin pois ja siinä se. En halua föönausta, en hiusten laittelua minkäänlaiseksi kampaukseksi leikkuun jälkeen tms.
Tai okei, en minä menisi enää ollenkaan kampaajalle, ellei kerta maksaisi esim. 5 euroa. Leikkaan omat hiukseni noin parissa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun eivät markkinoi noilla ehdoilla, joten pelkästään sen varaan ei uskalla jättää että on yksityisyrittäjä, siellä voi olla tupa täynnä ja noloa ruveta tinkaamaan aikaa varatessa, että onko nyt varmaa ettei seuraava asiakas tule ja että on tuuletettu sun muuta.
Ei oo varaa