Maalaan tänä kesänä mökillä seinät valkoiseksi
Laittaisiko lattiat myös vai onko liian steriilin näköinen? Siivous ei ole ongelma.
Kommentit (14)
Nosto, ja samalla lisäys että laittaisiko lattiat myös _valkoiseksi_ . Ne ovat siis jo paikoillaan😁
Ap
Katto tekee eniten. Eli katto valkoiseksi, seinät antaisin olla ellei ole ihan kellastuneet. Tai sit yksi seinä valkoiseksi, muut hirrellä.
Vierailija kirjoitti:
Katto tekee eniten. Eli katto valkoiseksi, seinät antaisin olla ellei ole ihan kellastuneet. Tai sit yksi seinä valkoiseksi, muut hirrellä.
Katto on jo valkoinen! Tosin voi olla että pitää maalata uudestaan jos näyttää kamalan kulahtaneelta tai kellertävältä vastamaalattujen seinien rinnalla. Ap
Niin ja ei ole hirsiseiniä, levytetyt ovat. Ap
Vierailija kirjoitti:
☹️
Mistä hyvästä mökönaama? Ap
Maalaa ensin seinät. Ja mieti sitten seuraavaan kesään. Mä maalasin katon ja seinät. Ja vähän alkoi kaduttaa, ei olisi meidän mökissä kannattanut kaikkia seiniä valkoiseksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Maalaa ensin seinät. Ja mieti sitten seuraavaan kesään. Mä maalasin katon ja seinät. Ja vähän alkoi kaduttaa, ei olisi meidän mökissä kannattanut kaikkia seiniä valkoiseksi vetää.
Helppohan niitä seiniä on maalata jos kaduttaa.
Jos mökki on liian valkoinen, niin oikea mökkitunnelma on tiessään. Ihan ok maalata esim. katto, ikkunapokat yms, mut jos kaikki valkoista, niin oikea tunnelma on poissa. Kotona on jo ihan tarpeeksi valkoista. Mökillä saa olla väriä!
Maalaa mustaksi kauttaaltaan. Tee siitä hämymökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan niitä seiniä on maalata jos kaduttaa.
Ai hirret, jotka maalattu valkoiseksi? Maalaat ne hirren väriseksi... just!!??
Meillä on lattiat vaalean harmaat, seinät valkoiset.