Tapailemani mies on aina alasti kotonaan ja toivoo voivansa olla alasti myös minun kotonani, en oikein tiedä miten suhtautua
Kyse ei ole seksistä. Miehen haavekin olisi asua niin syrjässä että voisi kesällä olla alasti pihalla.
En ole mikään siveyden sipuli, mutta kylläjän se hämmentää että toinen keittelee munasillaan kahvia :D
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystävä kulkee T-paidassa luonani, ettei palele mutta muuta ei päällä olekaan. Musta se on jotenkin söpöä, kun edestä päin välillä pi**eli vilahtaa ja hänen vaikka keitellessä minuun selin kahvia näen nätin pyllynsä. Lapsia ei minulla enää asu kotona. Silloin en tietenkään hyväksyisi eikä miesystävä itsekään noin vähissä kulkisi muiden aikana.
Miehelläsi on sitten pikkuinen. Pippeli on pieni . Kulli on iso. Vironkielessäkin tilli on pikkuinen. Meillä on samankaltainen suomalaisugrilainen kieli.
Ihmisillä on omia tapoja. Tuo on vähän sama kuin tupakointi, että saahan sitä harrastaa mutta ei minun seurassani eikä kotonani.
Sen vielä ymmärtäisin jos hirmuisen hellepäivän heiluisi mökkirannassa munasillaan kunhan oikeasti paikalla ei olisi meidän lisäksi muita (eikä edes näköyhteyden päässä) ja olisi selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miehenä tuollainen ja en usko että tuo tulee rajoittumaan oman kodin seinien sisälle, nimimerkillä kokemusta on. "Kiva" kun menen pakkasella ulos ja siellä mies puuhaa hämärässä jotain nopeaa pihatyötä saappaat jalassa, pipo päässä ja takki päällä, kikkeli vilkkuen. Ärsyttävää tuosta tekee se että suht vilkkaasti liikennöity tie menee tontin rajalla ja odotan vain sitä päivää kun joku lapsi ajaa kaverilleen ja kertoo miehestä joka esitteli hänelle paljasta alapäätään, vaikka tarkoitus ei ollutkaan nimenomaan lapsille esitellä. Se on myös sanottava, että viuhahtelu ei tosiaan lisää omaa himoani miestä kohtaan 😫.
Pakko vielä päästää höyryä. Sisällä nakuilu on vähentynyt kun teini tuli sanomaan minulle että on ällöttävää syödä aamupalaa kun toinen heiluu siinä ympärillä ilman rihman kiertämää. Miehelle olen sanonut että jos lasten serkut joutuvat näkemään miehen alastoman alapään missään tilanteessa, vahingossa tai ei, meille tulee ero. Tämä sen jälleen kun oltiin suvun kesken mökillä ja mies kekkuloi alasti saunatuvassa niin että ovi oli auki. Kuka tahansa olisi voinut kävellä siitä ohi. Mutta kun mä vaan nopeasti puin siinä...
No tuo on kyllä pöyristyttävää käytöstä, mökillä saunatuvassa IHAN NAKUPELLENÄ!?!??!?!?!?
Saunatuvasa saa olla just niin nakuna kun haluaa, kun laittaa oven kiinni. Tässä tapauksessa saunatuvan ja varsinaisen mökin oven välissä on väliä metri. Kuka vaan voi ne killuttimet joutua näkemään eikä sitä voi hallita mitenkään. Lapset, teinitytöt, puolison sukulaiset ja isovanhemmat. Jos tämä on sinusta fiksu kuvio niin laita meiliä. Voit noutaa itsellesi tuosta sopivan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin luontoa kuluttavaa. Tuskin on ilman vaatteita 21-22 asteessa, mikä on suositus.
Eli järjetöntä energian tuhlausta pitää sisälämpötila siellä 25:ssä, jonka oletan tässä tapauksessa olevan.
Jo pormestariksi itseään tituleevaara Sammakko Vartiainenhan on raportoinut (en tod. olisi halunnut tietää) oleskelevansa kotonansa ilman rihmankiertämää. Ajattelin silloin, että mitähän nämä maksavat ympäristölle.
Olen kotona alushoususillani, lämpöä 20-21 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin luontoa kuluttavaa. Tuskin on ilman vaatteita 21-22 asteessa, mikä on suositus.
Eli järjetöntä energian tuhlausta pitää sisälämpötila siellä 25:ssä, jonka oletan tässä tapauksessa olevan.
Jo pormestariksi itseään tituleevaara Sammakko Vartiainenhan on raportoinut (en tod. olisi halunnut tietää) oleskelevansa kotonansa ilman rihmankiertämää. Ajattelin silloin, että mitähän nämä maksavat ympäristölle.
Kuumimmat kämpät oman kokemuksen mukaan kylläkin sillä ihmistyypillä joka ei alta 25c villapaidasta luovu ja joka sovittelee untsikkaa ensimmäisen kerran päälle jo elokuun lopulla. Se on pitkälti sopeutumiskysymys. Itse voin hillua pelkissä pikkareissa kylmästä kärsimättä ihan hyvin 21c kämpässä ja tuskinpa se pikkareista luopuminen paljonkaan asiaa muuttaisi.
Ei se mikään sopeutumiskysymys ole. Esim. kylmillä suihkuilla ja avantouinnilla voi kai sopeuttaa, mutta pelkästään siinä lämpötilassa oleskelemalla, jonka kokee viileäksi ei sopeudu koskaan. Luulisi että voisin ottaa talven monen kuukauden sopeutumisjakson aikana vaatteita pikkuhiljaa pois, mutta enpä vaan voi, kun ikuinen kylmyys vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miehenä tuollainen ja en usko että tuo tulee rajoittumaan oman kodin seinien sisälle, nimimerkillä kokemusta on. "Kiva" kun menen pakkasella ulos ja siellä mies puuhaa hämärässä jotain nopeaa pihatyötä saappaat jalassa, pipo päässä ja takki päällä, kikkeli vilkkuen. Ärsyttävää tuosta tekee se että suht vilkkaasti liikennöity tie menee tontin rajalla ja odotan vain sitä päivää kun joku lapsi ajaa kaverilleen ja kertoo miehestä joka esitteli hänelle paljasta alapäätään, vaikka tarkoitus ei ollutkaan nimenomaan lapsille esitellä. Se on myös sanottava, että viuhahtelu ei tosiaan lisää omaa himoani miestä kohtaan 😫.
Pakko vielä päästää höyryä. Sisällä nakuilu on vähentynyt kun teini tuli sanomaan minulle että on ällöttävää syödä aamupalaa kun toinen heiluu siinä ympärillä ilman rihman kiertämää. Miehelle olen sanonut että jos lasten serkut joutuvat näkemään miehen alastoman alapään missään tilanteessa, vahingossa tai ei, meille tulee ero. Tämä sen jälleen kun oltiin suvun kesken mökillä ja mies kekkuloi alasti saunatuvassa niin että ovi oli auki. Kuka tahansa olisi voinut kävellä siitä ohi. Mutta kun mä vaan nopeasti puin siinä...
Mikä vika suvussasi on kun kaikkien pitää olla mökillä ja saunassa vaatteet päällä? Amerikkalaista ahdasmielisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on kyllä pöyristyttävää käytöstä, mökillä saunatuvassa IHAN NAKUPELLENÄ!?!??!?!?!?
Saunatuvasa saa olla just niin nakuna kun haluaa, kun laittaa oven kiinni. Tässä tapauksessa saunatuvan ja varsinaisen mökin oven välissä on väliä metri. Kuka vaan voi ne killuttimet joutua näkemään eikä sitä voi hallita mitenkään. Lapset, teinitytöt, puolison sukulaiset ja isovanhemmat. Jos tämä on sinusta fiksu kuvio niin laita meiliä. Voit noutaa itsellesi tuosta sopivan kumppanin.
Lapsille alastomuus on luonnollinen olotila. Missä iässä suvussanne normaali alastomuus muutetaan hävettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille alastomuus on luonnollinen olotila. Missä iässä suvussanne normaali alastomuus muutetaan hävettäväksi?
Siinä kun kullit alkaa nousta pystyyn.
Ite tykkään olla alasti. Uuden naisystävän kanssa toki pukeudun, mutta kyllä hänelle kerron tästä taipumuksestani hillua alasti kotona. Ei mulla oo kuitenka mitää ongelmaa laittaa sortseja jalkaan, jos toista se alastomuus oikeasti häiritsee.
Ja sohvalle ei todellakaan mennä alasti. Ei vaikka hyppäisi suoraan suihkusta siihen.
I*iootti mies. Sinä olet kotonasi juuri niin kuin haluat, jos jos et halua katsella alastonta miestä kotonasi niin sinua ei tarvitse. Minä en katselisi miestä edes hänen omassa kodissaan. Kaikenlaisia taas!?!