Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on aina alasti kotonaan ja toivoo voivansa olla alasti myös minun kotonani, en oikein tiedä miten suhtautua

Vierailija
10.03.2021 |

Kyse ei ole seksistä. Miehen haavekin olisi asua niin syrjässä että voisi kesällä olla alasti pihalla.
En ole mikään siveyden sipuli, mutta kylläjän se hämmentää että toinen keittelee munasillaan kahvia :D

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örp 🤢🤮

Vierailija
2/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Istuuko myös suihkun jälkeen sohvalla alasti?

Vierailija
4/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo,potkisin perseelle.

Vierailija
5/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huspois Pentti75v!

Vierailija
6/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä kunhan on siisti ja puhdas.

Vierailija
7/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nudisti?

Ei vaan naturisti.

Vierailija
8/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri joka ennen lapsiaan oli aina alasti mikäli olivat miehensa kaksin, kerran ostin heiltä  yhden tavaran ja kun menin hakemaan sitä niin kaveri penkoi paljas perse pystyssä eteisen kaappia, ei ollut pikavisiittiäni varten viitsinyt pukea. Tupakalla kävi aina niin, että heitti aamutakin päälle.

No nyt heillä on kaksi kouluikäistä poikaa joten kaveri on joutunut tottumaan vaatteisiin. 

Vierailija
9/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvat haisee perseelle

Vierailija
10/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 yritä nyt edes

Vierailija
11/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidänkö pitäisi kertoa sinulle, kuinka sinun tulisi asiaan suhtautua?

Kykenetkö ihan itsenäiseen ajatteluun ja päätösten tekoon, vai oletko holhouksen alla? Pitäisikö huolestua että se mies käyttää vielä sinua jotenkin hyväkseen, kun olet noin kykenemätön huolehtimaan itsestäsi?

Vierailija
12/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis päivääkään. Ei sillä, ettei saisi omissa oloissaan olla vaikka munat suussa 24/7, mutta en itse jaksaisi tuollaista ihmistä yhtään.

Vierailija
13/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehenä tuollainen ja en usko että tuo tulee rajoittumaan oman kodin seinien sisälle, nimimerkillä kokemusta on. "Kiva" kun menen pakkasella ulos ja siellä mies puuhaa hämärässä jotain nopeaa pihatyötä saappaat jalassa, pipo päässä ja takki päällä, kikkeli vilkkuen. Ärsyttävää tuosta tekee se että suht vilkkaasti liikennöity tie menee tontin rajalla ja odotan vain sitä päivää kun joku lapsi ajaa kaverilleen ja kertoo miehestä joka esitteli hänelle paljasta alapäätään, vaikka tarkoitus ei ollutkaan nimenomaan lapsille esitellä. Se on myös sanottava, että viuhahtelu ei tosiaan lisää omaa himoani miestä kohtaan 😫.

Vierailija
14/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin luontoa kuluttavaa. Tuskin on ilman vaatteita 21-22 asteessa, mikä on suositus. 

Eli järjetöntä energian tuhlausta pitää sisälämpötila siellä 25:ssä, jonka oletan tässä tapauksessa olevan. 

Jo pormestariksi itseään tituleevaara Sammakko Vartiainenhan on raportoinut (en tod. olisi halunnut tietää) oleskelevansa kotonansa ilman rihmankiertämää.  Ajattelin silloin, että mitähän nämä maksavat ympäristölle.

Vierailija
15/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miehenä tuollainen ja en usko että tuo tulee rajoittumaan oman kodin seinien sisälle, nimimerkillä kokemusta on. "Kiva" kun menen pakkasella ulos ja siellä mies puuhaa hämärässä jotain nopeaa pihatyötä saappaat jalassa, pipo päässä ja takki päällä, kikkeli vilkkuen. Ärsyttävää tuosta tekee se että suht vilkkaasti liikennöity tie menee tontin rajalla ja odotan vain sitä päivää kun joku lapsi ajaa kaverilleen ja kertoo miehestä joka esitteli hänelle paljasta alapäätään, vaikka tarkoitus ei ollutkaan nimenomaan lapsille esitellä. Se on myös sanottava, että viuhahtelu ei tosiaan lisää omaa himoani miestä kohtaan 😫.

Aina voi erota. Sano sille kuitenkin ettei mene ulos ilman housuja.

Vierailija
16/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi erota. Sano sille kuitenkin ettei mene ulos ilman housuja.

Arvaa olenko sanonut. Ei mene perille.

Vierailija
17/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei voi pitää vaatteita?

Vierailija
18/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävä kulkee T-paidassa luonani, ettei palele mutta muuta ei päällä olekaan. Musta se on jotenkin söpöä, kun edestä päin välillä pi**eli vilahtaa ja hänen vaikka keitellessä minuun selin kahvia näen nätin pyllynsä. Lapsia ei minulla enää asu kotona. Silloin en tietenkään hyväksyisi eikä miesystävä itsekään noin vähissä kulkisi muiden aikana.

Vierailija
19/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä päästää höyryä. Sisällä nakuilu on vähentynyt kun teini tuli sanomaan minulle että on ällöttävää syödä aamupalaa kun toinen heiluu siinä ympärillä ilman rihman kiertämää. Miehelle olen sanonut että jos lasten serkut joutuvat näkemään miehen alastoman alapään missään tilanteessa, vahingossa tai ei, meille tulee ero. Tämä sen jälleen kun oltiin suvun kesken mökillä ja mies kekkuloi alasti saunatuvassa niin että ovi oli auki. Kuka tahansa olisi voinut kävellä siitä ohi. Mutta kun mä vaan nopeasti puin siinä...

Vierailija
20/51 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, on mielestäni outoa puuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi