Ukkola: Pääministeri ei nyt kommentoi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c4d96132-48e1-449f-870d-b91212e54cb6
"Henriksson joutui etulinjaan eikä pääministeri noussut puolustamaan ministeriään sanallakaan.
Pääministerin pitäisi tällaisessa tilanteessa joko puolustaa ministeriään tai ilmoittaa, että kaikki ei mennyt putkeen. Piilotella ei voi.
Marin ei kommentoinut aihetta lainkaan moneen päivään, vaan tyytyi pelkästään retviittaamaan Henrikssonia. Lopulta muun muassa Iltalehden ja Helsingin Sanomien ihmeteltyä asiaa hän kommentoi aihetta lyhyesti Maikkarille.
Reilukerho koossa. Valtava epäonnistuminen hallitukselta ja Marin piiloutuu pikkiriikkisen RKP:n ministerin selän taakse. Naistenpäivän imagokarkeloissa pääministerin Twitter tietysti lauloi."
Aika kovilla taas lauotaan.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattipiireissä ei arvosteta Ukkolaa kovinkaan korkealle. Ammattitaidoton pelle.[/quote
Ymmärtäähän se että talousohjattuja mediataloja vituttaa tällaiset sooloilijat jotka ei laula euron laulua ja nuole valtaa pitäviä!
Ukkola kirjoittaa puhdasta asiaa
Matias Ukkola kirjoittaa sieltä Sannan tossun alta
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joskus on tullut tunne, että heittääkö Marin sitä Kiurua bussin alle kun se joutuu aina vastaamaan vttumaisimpiin kysymyksiin..
Bussin alle tuuppiminen on demareissa vanha perinne. Rinnekin tuuppi ensin Paateron Posti-bussin alle mutta liian myöhään, imaistui itse perässä.
Vierailija kirjoitti:
Persulimedia ylitti taas odotukset. :D
Hyvä niin, jos olet tyytyväinen. Vasurimedia ylittää harvemmin odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattipiireissä ei arvosteta Ukkolaa kovinkaan korkealle. Ammattitaidoton pelle.
Siksi kun Ukkola ei laula vihertävien tahdin mukaisesti.
Ukkolan laulut ovat itkuvirsiä kun maailma on pilalla ja paha mieli ihan kaikesta edistyksestä.
Ehkä 2% viesteistä ottanut kantaa itse kirjoitukseen, loput Ukkolan haukkumista.
Taisi osua maaliinsa tämäkin teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joskus on tullut tunne, että heittääkö Marin sitä Kiurua bussin alle kun se joutuu aina vastaamaan vttumaisimpiin kysymyksiin..
Bussin alle tuuppiminen on demareissa vanha perinne. Rinnekin tuuppi ensin Paateron Posti-bussin alle mutta liian myöhään, imaistui itse perässä.
Oikeasti? Itse johtajana ajattelen, että osoitan luottamukseni sillä, että alaiseni saa vastata hänelle annetusta tehtävästä. Jos hän pyytää minua apuun, toki tuen. Mutta jos olisin julkisessa tehtävässä kokoonpanoni kanssa, niin miltä se näyttäisi, jos koko ajan peesaisin takaa/päälle? Vastuut on annettu ja ne kannetaan, ei se ole mitään bussin alle tuuppimista.
Onko kukan nähnyt koskaan Ukkolan hymyilevän? Edes sellaista irvistystä mihin Riikka Purra itsensä pakottaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 2% viesteistä ottanut kantaa itse kirjoitukseen, loput Ukkolan haukkumista.
Taisi osua maaliinsa tämäkin teksti.
Ukkolas tuskin voi haukkua kylliksi kirjoitustensa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko hallitus vaalien siirtämisen takana. Järkevästi tehty tässä tilanteessa.
Pääministeri ilmaisee tämän selkeästi .... olemalla hiljaa?
Pääministeri kantaa vastuun tästä hallituksensa kanssa. Ketä kaikkia ihmisiä tähän nyt tarvitaan julistamaan, kun presidentti Sauli Niinistökin ilmoitti tukensa vaalien siirrolle.
Saulin ilmoitus oli turhemmasta päästä koska ei hänellä enää edes ole valtaa tällaisiin sisäpoliittisiin kysymyksiin.
Pääministerin ilmoituksella olisi merkitystä koska hän on muiden ministereiden esimies.
Vaikuttaa, että pm ja pressa ovat keskenään sopineet näin. Pm ei halua syytä niskoilleen, joten pressa on isällisesti suostunut antamaan kansaa kokoavan lausunnon.
Epävirallista delegointia.
Ajatella että tykkäsin Marinista kun hän oli vielä rivikansanedustaja. Vallalla on tosiaan joihinkin ihmisiin turmeleva vaikutus, etenkin jos on kieroja taipumuksia.
Tämä vihervassareiden sisäistetty naisviha on kyllä hassua. Sanna Ukkolaa vihataan enemmän kuin Halla-ahoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola uikuttaa persujen alla mitä ne ikinä toivookin
Aika jännä, olen itse kiinnittänyt huomiota ihan samaan ja lisäksi siihen miten Ukkola myös lipsuttelee persuloisten pakaraväliä ja hirnuu mainitsemasi uikuttamisen lisäksi.
Eikö sinua naisena yhtään hävetä tuollainen naisvihasi?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että tykkäsin Marinista kun hän oli vielä rivikansanedustaja. Vallalla on tosiaan joihinkin ihmisiin turmeleva vaikutus, etenkin jos on kieroja taipumuksia.
Ajatella että kieroilija vedätti sinua, superälykästä politiikan spesialistia ja ihmistuntijaa ja nykyistä persua ja Mestarin ihailijaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vihervassareiden sisäistetty naisviha on kyllä hassua. Sanna Ukkolaa vihataan enemmän kuin Halla-ahoa. :D
Halla-ahoa on helpompi vihata koska hän on mies ja alusta asti demonisoitu maaha nmu uttajalapsia naposteleva tultasyöksevä bels ebuubi. "Halal-lahon" vihaaminen on perustunne, vähän kuin päivittäinen nälkä jonka helposti laannuttaa päivittäisellä persupersupersupersu-ulinalla.
Ukkola herättää kovempia tunteita koska hän on nainen, hän on toimittajanainen, hän on suvaitsevan oloinen vihervassaripiireissä sukkuloiva toimittajanainen, ja silti hän JULKEAA arvostella pääministeri Saint Marinia.
Ukkolan kirjoitukset herättävät samnalaisia tunnemyrskyjä kuin vihervassarilla heräisi esim siitä jos Pekka Haavisto sanoisi että se on ihan OK että homomiestä kiinnostaa vain mieheksi syntyneet homot eikä transhomomiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko hallitus vaalien siirtämisen takana. Järkevästi tehty tässä tilanteessa.
Pääministeri ilmaisee tämän selkeästi .... olemalla hiljaa?
Pääministeri kantaa vastuun tästä hallituksensa kanssa. Ketä kaikkia ihmisiä tähän nyt tarvitaan julistamaan, kun presidentti Sauli Niinistökin ilmoitti tukensa vaalien siirrolle.
Saulin ilmoitus oli turhemmasta päästä koska ei hänellä enää edes ole valtaa tällaisiin sisäpoliittisiin kysymyksiin.
Pääministerin ilmoituksella olisi merkitystä koska hän on muiden ministereiden esimies.
Vaikuttaa, että pm ja pressa ovat keskenään sopineet näin. Pm ei halua syytä niskoilleen, joten pressa on isällisesti suostunut antamaan kansaa kokoavan lausunnon.
Epävirallista delegointia.
Itse kyllä epäilen ettei pressan ja pmn välit ole niin lämpimät että niillä mitään rapsutaselkäämunpuolesta-delegointia syntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan twitterissä video, jossa Marin käyttäytyy todella ala-arvoisesti. Kannattaa katsoa
Käytöstavat päässeet unohtumaan. Vai onko niitä koskaan ollutkaan?
Sen Navalnyi-tviittikohun jälkeen Marin otti opikseen ja on selvästi alkanut käyttää Salea hyödykseen näissä ulostuloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Itse johtajana ajattelen, että osoitan luottamukseni sillä, että alaiseni saa vastata hänelle annetusta tehtävästä. Jos hän pyytää minua apuun, toki tuen. Mutta jos olisin julkisessa tehtävässä kokoonpanoni kanssa, niin miltä se näyttäisi, jos koko ajan peesaisin takaa/päälle? Vastuut on annettu ja ne kannetaan, ei se ole mitään bussin alle tuuppimista.
Vaalien siirto demokratiassa normiaikataulusta on kyllä niin suuri asia että siihen on asiallista pääministerinkin ottaa kantaa. Etenkin jos siitä toimittajat/mediat kysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoa on helpompi vihata koska hän on mies ja alusta asti demonisoitu maaha nmu uttajalapsia naposteleva tultasyöksevä bels ebuubi. "Halal-lahon" vihaaminen on perustunne, vähän kuin päivittäinen nälkä jonka helposti laannuttaa päivittäisellä persupersupersupersu-ulinalla.
Ukkola herättää kovempia tunteita koska hän on nainen, hän on toimittajanainen, hän on suvaitsevan oloinen vihervassaripiireissä sukkuloiva toimittajanainen, ja silti hän JULKEAA arvostella pääministeri Saint Marinia.
Ukkolan kirjoitukset herättävät samnalaisia tunnemyrskyjä kuin vihervassarilla heräisi esim siitä jos Pekka Haavisto sanoisi että se on ihan OK että homomiestä kiinnostaa vain mieheksi syntyneet homot eikä transhomomiehet.
Mitä vit mä just luin? :D
Missä kohtaa edellisellä oli olkiukko?
t. ohis