Ukkola: Pääministeri ei nyt kommentoi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c4d96132-48e1-449f-870d-b91212e54cb6
"Henriksson joutui etulinjaan eikä pääministeri noussut puolustamaan ministeriään sanallakaan.
Pääministerin pitäisi tällaisessa tilanteessa joko puolustaa ministeriään tai ilmoittaa, että kaikki ei mennyt putkeen. Piilotella ei voi.
Marin ei kommentoinut aihetta lainkaan moneen päivään, vaan tyytyi pelkästään retviittaamaan Henrikssonia. Lopulta muun muassa Iltalehden ja Helsingin Sanomien ihmeteltyä asiaa hän kommentoi aihetta lyhyesti Maikkarille.
Reilukerho koossa. Valtava epäonnistuminen hallitukselta ja Marin piiloutuu pikkiriikkisen RKP:n ministerin selän taakse. Naistenpäivän imagokarkeloissa pääministerin Twitter tietysti lauloi."
Aika kovilla taas lauotaan.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola uikuttaa persujen alla mitä ne ikinä toivookin
Aika jännä, olen itse kiinnittänyt huomiota ihan samaan ja lisäksi siihen miten Ukkola myös lipsuttelee persuloisten pakaraväliä ja hirnuu mainitsemasi uikuttamisen lisäksi.
Aika jännä, olen itse kiinnittänyt huomiota ihan samaan ja lisäksi siihen miten vihervasemmistolaiset toimittajat myös lipsuttelee viherpunikkien pakaraväliä ja hirnuu mainitsemasi uikuttamisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattipiireissä ei arvosteta Ukkolaa kovinkaan korkealle. Ammattitaidoton pelle.
Punavihreiden ammattipiireissä ei varmaan arvostetakaan.
Ota lasit pois
?
Kirjoittaja varmaan tarkoitti persulaseja.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollu. Vasta oli Halla-aho ja Saarikko Sanna Ukkola livessä ja siellä yritti kovasti kampittaa Halla-ahoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, olen itse kiinnittänyt huomiota ihan samaan ja lisäksi siihen miten Ukkola myös lipsuttelee persuloisten pakaraväliä ja hirnuu mainitsemasi uikuttamisen lisäksi.
Aika jännä, olen itse kiinnittänyt huomiota ihan samaan ja lisäksi siihen miten vihervasemmistolaiset toimittajat myös lipsuttelee viherpunikkien pakaraväliä ja hirnuu mainitsemasi uikuttamisen lisäksi.
Kas Ukkola itse tuli palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää mistä keskustellaan?
Nyt on kyse Marinista eikä Ukkolasta.
Tämä. Emme saa arvostella Ukkolan epäpätevyyttä. Hänhän on persu.
Ukkolan epäpätevyys ei merkitse Suomelle mitään, mutta Marinin epäpätevyys on hyvin haitallista Suomelle.
Ukkola-Turkkila on puolueeton toimittaja - hah,hah,hah,hah,haaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatte toki. Jos haluatte arvostella häntä yleisesti siihen kannattaa avata oma ketju.
Jos haluatte arvostella hänen ketjun aiheeksi nostetun kirjoituksen epäpätevyyttä niin ottakaa siihen kantaa.
Vai onko tarkoitus todistaa hänen epäpätevyytensä esittämällä aksiooma että hänellä on hiekan täyttämä vulva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas Sanna itse tuli palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan epäpätevyys ei merkitse Suomelle mitään, mutta Marinin epäpätevyys on hyvin haitallista Suomelle.
Moi Ukkola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on sitä parempaa epäpätevyyttä. Hys hys...
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa, hah hah haa, hepo naurahtaa...
Saako tätä enää edes sanoa? Miksiköhän? Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola yritti hoitaa potkut häntä kritisoineelle ihmisille. Se kertoo kolumnistista kaiken tarpeellisen.
Vihreissä tuo pätevöittäisi ulkoministeriksi.
Sinä heittelet paskaa ilmaiseksi, Sanna sentään saa siitä palkkaa ja hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattipiireissä ei arvosteta Ukkolaa kovinkaan korkealle. Ammattitaidoton pelle.
Punavihreiden ammattipiireissä ei varmaan arvostetakaan.
Ota lasit pois
Olen niin köyhä etten omista kuin punavihreät lasit.
Vierailija kirjoitti:
Näiden kahden kirjoituksista ei erota kumpi on kumman tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola yritti hoitaa potkut häntä kritisoineelle ihmisille. Se kertoo kolumnistista kaiken tarpeellisen.
Sinä heittelet paskaa ilmaiseksi, Sanna sentään saa siitä palkkaa ja hyvän mielen.
Aika kiukkuinen tuo tuntuu olevan kun Hannu Särkkä ohjaa YLEn haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Marin suostunut Tuomas Malisen asialliseen TV-keskustelupyyntöönkään tukipaketista. Luulisi pääministeriä kiinnotavan Suomen kansan talous ja myös kansan mielipide. Mutta tilanne lukittu edellisissä vaaleissa ja sillä mandaatilla hoidetaan myös korona, niin kuin "elvytyspakettikin", vaikka vaalien aikaan näistä ei ollut mitään tietoa. Kansan mielipide NYT ei kiinnosta pskan vertaa.
Tuomas Malinen 😂
Kolmas sivu menossa ja AVn reaktio toistaiseksi tuntuu olevan "Ukkola on tyhmä".
Jäämme seuraamaan tilanteen kehittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta, pääministerillä on tosiaan hyvä palkka ja toimiva talikko.
"Iltaa, tervetuloa Yleisradioon"
"hei"
"Hannu Särkkä sisältöpäällikkönä uutispäivää, johdan tässä..."
"joo"
Ohjaako Hannu aikuista pääministeriä vai 12v kiukuttelevaa teiniä haastatteluun?