^^^^TAMPEREEN SYYSKEIJUT 06-treffit ^^^^
Ajattelin avata tän keskustelun tähän,voidaan sopia tapaamisista ja muutenkin höpöttää paikallisia asioita :)
Femmis
Kommentit (37)
joo piettasenkadulla asutaa(lähellä linnainmaa tupaa) ja mää oon se sun mesen äMMä :)
jännityksellä ens viikkoo ootan kun tosiaan koulu+kerho alkaa.kääk,ja mulla kuskaamiset taas...mutta toivotaan että torstai passaa ja sit tosiaan uudelleen het ku jengi saadaan kasaan että viel töissä puurtavat(onnittelut muuten sitkeydestä teille!!!!!) saadaan mammalomille.
ja nyt unille!
tuo torstai klo 10.30 ja tammelan puisto käypi?
ja muitakin ehdotuksia saa laittaa!
Aamupökryissä Femmis(eilen 4tuntii rannalla lojuneena viel)katras ja Pikkarainen 35+5
minulle passaa sekä aika että paikka :) toivottavasti mahdollisimman monelle muullekin ;)
täällä taas leipomisrumba jatkuu..ja vaavin pyykkejä pestään urakalla myös, lisäksi käytiin kaupassa ja mukaan tarttui vaavin myssy sekä puhdistupyyhkeitä ja parit tuttipullot jne....meinasin sortua ostamaan myös vaavin vaatteita, vaikka meil on niitä kaapit pullollaan..hirmuista tämä pesänrakennusvietti ja valmistautuminen kaikkeen..huh huijaa! Nyt mies hakemassa lisää kanamunia ja jauhoja, kun loppuivat jo kesken paris pvässä;) no meillä on ainaki pakastin täynnä pullaa ja torttuu ja ja..vaikka mitä..vielä se farmariauto puuttus, niin olis oikeen perheidylli kasassa :)
Nyt takas leipoon, moro!
Nyt kyllä osoitan oikein julkisesti tyhmyyteni mut missä tammelan leikkipuisto on?
Tammelan toria vastapäätä!!!!! Siinä on toisessa päässä se suihkulähdemjonka oot varmaan huomannut.
Eli onko se nyt Tammelan puistotie joka siitä tammelan läpi menee(risteyksen toisella puilellahan se on Yliopistonkatu)
KETÄ ON TULOSSA,HUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!?????????????
Mää tuun tapamiseen ellen onnistuneesti nuku pommiin tai jotain muuta tule esteeksi.
Kiva Kiva leena_Maija, että pääset kans mukaan! :) huhuu, tuleekos meitä muitakin vielä, ku vaan me kolme??
Manta ja onni 33 plus 3
missä muut luuraa vai eikö aika ole sopiva?????
Tuli muute mieleen että mistäs me tunnemme toisemme?Vai pitäiskö ihan tavatakkin siinä suihkulähteellä...
Mää kannattaisin sitä tapaamista siinä suihkulähteen luona.
Nyt täytyy mun olla tulematta...Oon voinut kovin huonosti tässä muutaman päivän ja kärsin varmaan TAAS jostain helkkarin poskiontelotulehduksesta:( Lääkäriin en suostu menemään koska ne lykkää antibiootteja ja ne taas lykkää sen iki-ihanan hiivatulehduksen..Joten täytyy parannella ittensä nyt rauhassa kotikonstein, että ei oo ihan kuollu jo valmiiksi kun se synnytyskin toivottavasti lähestyy... Mut lupaan olla reippaampi seuraavia tapaamisia ajatellen,..Joita toivottavasti tulee:)
" räkäritu" +masu 37+3
Nostan pinoo vastausten toivossa ;)
Tulipas vaan mieleeni, et jos tosiaankin vain me kolme keijukaista päästäs tonne torstain tapaamiselle, niin pitäskö jättää väliin kokonaan??Ja kattoo sitten niitten vaavien kera tapaamista vähän myöhemmin??
Mulla ainakin henk.koht. paaaljon hommaa sillon torstaina, kun sukulaisii tulee liuta kylään perjantaina ja lisäksi viel to. iltana on perhevalmennusta tiedossa neuvolassa se parisen tuntii..
kommentoikaahan, vaikka sitten vain te kaks muuta keijua:))
T:manta ja onnimonni 33 plus 4
ei näytä olevan kuin me kolme osallistujaa??!! Kyselin Mantalta jo tulisko hän sit vaikka meille kahville torstaina,olisistko sä kiinnostunut?Mähän asun Linnainmaalla.Laita meiliä hanhiemo72 at msn.com mikäli haluut.Kutsu on voimassa!
Ja jos nyt käy niin että oliskin muitakin tulossa tapaamiseen,niin kyl meille muutama mamma mahtuu kahville,jot voijaa ihan sillee tällee meillä nähdä.
F & Pikkarainen 36+1,jolla ei oo mitään kiirettä muuttaa yksiöstä viisiöön :)
Mun piti juuri tulla kirjoittamaan tänne etten pääsekkään huomenna tapaamiseen.
Kiitos kuitenkin kutsusta, tuun vaikka joku toinen kerta kahveelle jos saatais enemmän porukkaakin kasaan.
ekasta suunnitellusta tapaamisesta.
JOKO KAIKKI OLIS LOMILLA,että päästäs näkemään?
Pitäis oikeasti keksiä jotain actionii näihin viimesiin viikkoihin,alkaa tylsyys iskeä päälle ja aika ma-te-leeeeeeee :S
Nyt ehdotuksia,kaikilta!Katsokaa kalentereitanne ja sovitaan treffit
ENSI VIIKOLLE JO,okei ;)
Oma ehdotus (tietty) ekaksi: 30.8 keskiviikko,aamupäivä(noin klo 10 vaikka) ja paikka voisi olla se sama Tammelan puisto jota ehdottelin aiemminkin....
femmis ja Pikkarainen 37+3
Moi täältäkin!
Tulin juur kaupungista, kävin piiitkästä aikaa kavereitten kanssa syömässä
Juu siis kyl mä tiiän et se 16 bussi jättää siinä tammelan kohdilla pois, kun unohdinki kertoilla,jotta ite tulee ajeltua sillä bussilla sekä 18 joka kerta kun on asiaa kaupungille, jos ei mennä omalla biilillä myös:)
me viel muutettiin just huhtikuussa tuolta tammelan läheltä(armonkalliolta) tänne holvasti/leinolaan/linnainmaalle..
Femmamma: ai sä asut tossa piettasenkadulla vaiko?? :)) siis sittenhän ollaan melkeen naapureita ;)
ja siitä torstain tapaamisesta, mullekin passaa tuo aika hyvin ja paikka myös:)) ilmoittelen sitten jos ilmeneekin jotain tähän tilaan liittyvää, kun ei koskaan tiedä;)
Kivaa, kun tänne pinoutuu lisää tampereen keijusia :))
Ei olla sit taidettu osua samaan aikaan meseen, tai en ookaan itte ehtinyt tänään koneelle niin hirrmusen montaa kertaa, mutta kyllä mulle sinne oli ainakin yksi M kirjaimella alkava uusi ihminen ilmaantunut:))
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan silloin torstaina, jännää tavata sitten!! :)
T:Maria ja Onni rv33