Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin helpottaa vaimon oloa synnytyksessä ja sanoin "yritä hengittää syvään ja rauhoittua" vaimo suuttui ja huusi

Vierailija
10.03.2021 |

"painu v*t tuun siitä neuvomasta" ja hoitajat ohjasivat minut käytävälle. Mitä tein väärin? Yritin auttaa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen johtotehtävissä ollut pitkään ja voimankäyttöäkin harjoitellut, niin vastapuolta ja komennettavaa ei koskaan komenneta vaan ohjaillaan.

Elävä olento heittäytyy hankalaksi jos sille tomeraan sävyyn todetaan että:

- Rau-Hoi-Tu, Nyth MAA-Han.

-MAAAA-HAN, Hil-JAA, Nyth RAU-HA, RAU-HOI-TU!

Vastapuoli ei rauhoitu millään.

Vierailija
22/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Itse olisin ollut kaljalla. Guinnesia hörppimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itselleni tapahtui ihan sama juttu, kuin Ap:lle. Tapahtumasta on jo 3 vuotta ja edelleenkin vaimo jaksaa kysellä sukulaisiltani, että minne oon kadonnut, kun ei ole näkynyt synnytyksen jälkeen.

Vierailija
24/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, itselleni tapahtui ihan sama juttu, kuin Ap:lle. Tapahtumasta on jo 3 vuotta ja edelleenkin vaimo jaksaa kysellä sukulaisiltani, että minne oon kadonnut, kun ei ole näkynyt synnytyksen jälkeen.

on se hurja.

Vierailija
25/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tuossa vaiheessa lähtenyt kahvioon odottamaan, tai kotiin. Jos ei apu ja tuki kelpaa niin ei sitten.

Vierailija
26/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli ihan korvaamaton esikoisen syntyessä. Kovissa kivuissa minä en osannut hengittää, joten mies oli neuvonut sisään- ja uloshengitystä ihan siinä kasvojeni edessä. Yksi välähdysmäinen muistikuva minulla on, muistan myös miehen lempeän ja rauhallisen äänen.

Vierailija
27/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tuossa vaiheessa lähtenyt kahvioon odottamaan, tai kotiin. Jos ei apu ja tuki kelpaa niin ei sitten.

Niin naistahan ei kannata koskaan tukea ei edes silloin kun vaimo synnyttää itsensä loppuiäksi vaurioittaen sitä yhteistä lasta. Onhan miehen tunteet paljon tärkeämmät. En mee takas ennen kuin pyytää anteeksi nyyh..

Onneksi meillä joillakin on käynyt säkä ja meillä on aikuinen älykäs mies kumppanina.

Vierailija
28/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en naisena tajua sitä kun naiset haluaa väenvängällä miehet sinne synnytyssaliin. Sitten se mies ei oo muutakuin ärsyttävä p..ska kapistus sielä joka tekee ja sanoo kaiken väärin.

Joo, en yleistä mutta onhan näitä.

Fiksuja naisia näköjään onneksi vielä on. Minunkin ex-vaimoni niin kovasti halusi miehen mukaan synnytykseen, mutta sitten tein muka kaiken väärin ja lopulta hän vain sitten halusi etten koske tai puhu mitään. Lisäksi en kuulemma tarpeeksi mahtipontisesti pitänyt hänen puoliaan henkilökuntaa vastaan. Oli sitten ilmeisesti pettymys kun seuraavaan synnytykseen kolmanneksi pyöräksi väkisin hommattu doula ei pärjännytkään yhtään paremmin.

Vierailija
29/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile. Synnytyssalissa naiset nyt huutavat milloin mitäkin niissä infernaalisissa tuskissaan. Olisi varmaan sanonut saman, vaikka et olisi sanonut mitään ääneen, ajatellut vaan. Minä olin huutanut miehelleni paljon pahempaa, eikä ole mitään muistikuvia. Hoitaja äkkäsi tilanteen ja oli sanonut miehelle että nyt on hyvä hetki käydä haukkaamassa happea. Ukko pyöri pakkasessa pari minuuttia ja kun tuli takaisin olinkin ollut nyyhkyttävä ihmisraunio.

Vierailija
30/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut "Hyvää loppuelämää" ja lähtenyt litomaan.

Vierailija
31/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rämä!

Vierailija
32/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rämä!

Ei kun Tämä!

Vierailija
33/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennut "Okei" ja lähtenyt sinne_vit_tuun.

Vierailija
34/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua miestä synnytykseen. Voi olla siellä odotustilassa. Jos olen kivuissa niin alkaa ärsyttämään ja tulen muutenkin näyttämään kamalalta.

Vierailija
35/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit väärin? Menit käytävälle vaikka käskettiin vi*tuun. Olisit vain todennut, että ei mahdu, kun siellä on tuo vauva.

Siitä sairaalastakin löytyy ainakin kymmeniä vitt/uja.

Vierailija
36/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on trolli. Ei kukaan ole noin tyhmä oikeasti.

Vierailija
37/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla nyt lapsensaamisen jälkeen (vai jopa aikana?) on muutakin tehtävää ja pohdittavaa kuin joku vaimon tiuskaisu. Haistan trollin tai uniikin lumihiutalemiehen, jonka ympärillä kaiken pitäisi pyöriä jopa synnytyksessä.

Vierailija
38/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en naisena tajua sitä kun naiset haluaa väenvängällä miehet sinne synnytyssaliin. Sitten se mies ei oo muutakuin ärsyttävä p..ska kapistus sielä joka tekee ja sanoo kaiken väärin.

Joo, en yleistä mutta onhan näitä.

Fiksuja naisia näköjään onneksi vielä on. Minunkin ex-vaimoni niin kovasti halusi miehen mukaan synnytykseen, mutta sitten tein muka kaiken väärin ja lopulta hän vain sitten halusi etten koske tai puhu mitään. Lisäksi en kuulemma tarpeeksi mahtipontisesti pitänyt hänen puoliaan henkilökuntaa vastaan. Oli sitten ilmeisesti pettymys kun seuraavaan synnytykseen kolmanneksi pyöräksi väkisin hommattu doula ei pärjännytkään yhtään paremmin.

Melkoiset uhriutumiset siellä. Jos sinulta kiskastaisiin olkapää sijoiltaan niin vaimosi voisi katsoa sinun fiiliksiäsi. Mutta tuo on kyllä noloa, ettet pitänyt vaimosi puolta synnytyksessä. Se voisi olla monelle suhteelle kuolinisku. Strateginen väärä valinta.

Vierailija
39/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalaiset akat kiroilee ja komentelee kuin mikäkin Justiina..

Vierailija
40/64 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naistahan ei kannata koskaan tukea ei edes silloin kun vaimo synnyttää itsensä loppuiäksi vaurioittaen sitä yhteistä lasta. Onhan miehen tunteet paljon tärkeämmät. En mee takas ennen kuin pyytää anteeksi nyyh..

Onneksi meillä joillakin on käynyt säkä ja meillä on aikuinen älykäs mies kumppanina.

No on todella säkä käynyt! Miehilleen loukkauksia syytävä, kiroilevat pirttihirmut nimittäin harvemmin onnistuvat aikuisia älykkäitä miehiä kovin kauaa pitämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän