Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne, kun kilot alkaa karista ja sen huomaa vetäessä farkkuja jalkaan

Vierailija
10.03.2021 |

Pestyt farkut, vähän jäykät, vedän ne jalkaani ja huomaan, että tosiaankin olen laihtunut. Oi mikä tunne! Se tunne voittaa sen kaiken kieltäymyksen, hien ja vatsan kurinimisen. Tänä maaliskuun aamuna olen kiitollinen itselleni, että aloitin laihdutuksen vuoden alusta ja että tuloksia on todella jo näkyvissä.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette pudottaneet painoa? Olisi itsellänikin käsillä tuo tilanne.

Ankaralla paastolla ja ruoka-annosten pienentämisellä. Lisäksi ruokavälejä pidentämällä ja aterioita harventamalla. Loppu tulee sitten siitä että joka päivä rääkkää itsensä antrealiiniin ja endorfiiniin kunnon hengästyttävällä hikiliikunnalla.

Vierailija
22/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten olette pudottaneet painoa?"

Syö vähemmän.

Älä jaksa saivarrella. Minua kiinnostaa kirjoittajien henkilökohtaiset kokemukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitten iskee taas älytön nälkä ja fiilis että voi syödä kahta kauheammin, kunnes tajuat että kadonneet kilot tulee takaisin koska tykkää syömisestä enemmän kuin liikunnasta. Laihtua voi myös ilman liikuntaa, jos syö vahemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
24/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun itsekkin voisi sanoa samaa kun aloittaja, mutta kun ei voi. No on niitä tärkeämpiäkin asioita elämässä pitää ajatella näin.

Voit aloittaa jo tänään, se on täysin sinusta itsestäsi kiinni. En tiedä mikä on tärkeämpää kuin oma terveys? Ei kovin moni asia elämässä.

No on kyllä tärkeämpiä asioita kuin terveys. Niin kauan kuin on terve. Hyvillä geeneillä menee n. 50 vuotta ennen kuin tulee kremppoja. Siihen asti voi nauttia vapaasti ja senkin jälkeen kohtuudella

Vierailija
25/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun itsekkin voisi sanoa samaa kun aloittaja, mutta kun ei voi. No on niitä tärkeämpiäkin asioita elämässä pitää ajatella näin.

Voit aloittaa jo tänään, se on täysin sinusta itsestäsi kiinni. En tiedä mikä on tärkeämpää kuin oma terveys? Ei kovin moni asia elämässä.

No on kyllä tärkeämpiä asioita kuin terveys. Niin kauan kuin on terve. Hyvillä geeneillä menee n. 50 vuotta ennen kuin tulee kremppoja. Siihen asti voi nauttia vapaasti ja senkin jälkeen kohtuudella

Niin kauan kuin on terve, terveydellä ei ole väliä? :D Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mielummin elän koko elämäni järkevästi: liikkuen, normaalipainoisena, mahdollisimman puhdasta ruokaa syöden ja silti myös herkutellen.

Ei ole mitään järkeä tukkia suoniaan, hankkia korkeaa verenpainetta, diabetestä jne jne. kun sen voi omalla toiminnallaan välttää erittäin pitkälle. Esimerkiksi korkea verenpaine aiheuttaa yli 10 miljoonaa kuolemaa vuodessa ja sen voi normaali ihmine välttää olemalla tupakoimatta, syömällä suolaa kohtuudella, ja olemalla normaalipainoinen. Suomessa MILJOONA ihmistä käyttää verenpainelääkkeitä, eikä heillä kaikilla todellakaan ole vain geneettinen alttius tähän sairauteen.

Vierailija
26/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutalvesta vein kahdet housut ompelijalle, joka kavensi housuja. Sen jälkeenkin vielä kroppa kaventunut eli sai uudestaan hyvänolon tunteen, että jotain olen tehnyt oikein,

Vierailija
27/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä kokeilin kesävaatteita ja kaikki ainakin 2 numeroa liian suuria. Pitänee ostaa uusia. Olen aina ollut normaalipainossa, mutta nyt tämä korona ja muu ähellys on saanut minusta pois 10 kg tahtomattani. On ollut hetkiä, kun en ole syönyt päivässä mitään, juonut vain vettä ja kahvia, ei ole maistunut tai ei ole muka ehtinyt.

Vierailija
28/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun olet kärvistellyt viikkoja laihtumistarkoituksessa ja vaaka näyttää aina vain samoja lukemia! >:(

Vierailija
29/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon Jumalaisen maukasta ruokaa, röyh!

N 32 vuotta ja 105kg

Vierailija
30/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan mieletön tunne! Että voiko olla tottakaan. Laihdutus on kovaa hommaa, oikeaa puurtamista ja välillä tuntuu että mitään ei tapahdu. Mutta sitten kun kokeilet niitä housuja jotka eivät aiemmin mahtuneet kunnolla päälle ja tajuat että nehän ovat nyt löysät.. se maksaa kaiken sen kärsimyksen takaisin tuhatkertaisesti! 

Vierailija
31/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku päivä kokeilin kesävaatteita ja kaikki ainakin 2 numeroa liian suuria. Pitänee ostaa uusia. Olen aina ollut normaalipainossa, mutta nyt tämä korona ja muu ähellys on saanut minusta pois 10 kg tahtomattani. On ollut hetkiä, kun en ole syönyt päivässä mitään, juonut vain vettä ja kahvia, ei ole maistunut tai ei ole muka ehtinyt.

Vau!!

Mä joudun joka kesä ostaan isompia :(

Nyt vuorossa kokoa 52 kesävaatteet

Vierailija
32/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun olet kärvistellyt viikkoja laihtumistarkoituksessa ja vaaka näyttää aina vain samoja lukemia! >:(

Tämä on ihan karmeaa. Itse olen luopunut puntarista ja siirtynyt mittanauhaan. Koska muuten olen siinä puntarissa joka aamu ja koko homma menee grammojen kyttäämiseksi. Nyt mittaan paikat kahden viikon välein ja koko ajan sentit vähenee. Puntariin menen vasta kun olen saavuttanut tietyn senttimäärätavoitteen. 

Vierailija
33/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa itsekin voisin tuon kokea. 

Vierailija
34/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan karmeaa. Itse olen luopunut puntarista ja siirtynyt mittanauhaan. Koska muuten olen siinä puntarissa joka aamu ja koko homma menee grammojen kyttäämiseksi. Nyt mittaan paikat kahden viikon välein ja koko ajan sentit vähenee. Puntariin menen vasta kun olen saavuttanut tietyn senttimäärätavoitteen. 

Minä olen koko aikuisikäni käynyt joka aamu puntarilla ja sen vuoksi olenkin ollut normaalipainoinen aina. En päästä kiloja kertymään! Myös nyt 65v olen normaalipainoinen, verenpaine on 60/125, sokeriarvot hyvät ja nivelet kunnossa. Ei tarvitse koskaan laihduttaa, kun käy puntarilla aamuisin.

Vierailija
35/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau!!

Mä joudun joka kesä ostaan isompia :(

Nyt vuorossa kokoa 52 kesävaatteet

No siinähän se virhe piilee. Lakkaa ostamasta isompia vaatteita ja laihduta! Itse en suostu lihomaan, käyn joka aamu vaa'alla ja jos housut kiristävät, korjausliike tulee heti, ei 10kg päästä.

Vierailija
36/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko aikuisikäni käynyt joka aamu puntarilla ja sen vuoksi olenkin ollut normaalipainoinen aina. En päästä kiloja kertymään! Myös nyt 65v olen normaalipainoinen, verenpaine on 60/125, sokeriarvot hyvät ja nivelet kunnossa. Ei tarvitse koskaan laihduttaa, kun käy puntarilla aamuisin.

Mä en ole koskaan edes omistanut vaakaa. Painoindeksi 19.

Vierailija
37/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v/170/83kg. 1,5kk sitten aloitin laihdutuksen, ei ole mitään tapahtunut. 2100kcal keskiarvo. Pidän kaloriohjelmaa.

Opiskelen aamusta iltaan, luulin että noin vähällä kalorilla olisin laihtunut kun opiskelukin kuluttaa aivoenergiaa.

Osaako joku sanoa mitä mättää?? Mulle ihan laskettiin että voisin huoletta syödä 2600kcal päivässä? Eli jos syön sen 1800- 2000kcal päivässä niin pitäis lähtee 500gr viikossa?

Auttakaa nyt joku. Arvostaisin kauheasti!

Vierailija
38/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28v/170/83kg. 1,5kk sitten aloitin laihdutuksen, ei ole mitään tapahtunut. 2100kcal keskiarvo. Pidän kaloriohjelmaa.

Opiskelen aamusta iltaan, luulin että noin vähällä kalorilla olisin laihtunut kun opiskelukin kuluttaa aivoenergiaa.

Osaako joku sanoa mitä mättää?? Mulle ihan laskettiin että voisin huoletta syödä 2600kcal päivässä? Eli jos syön sen 1800- 2000kcal päivässä niin pitäis lähtee 500gr viikossa?

Lakkaa trollaamasta. Se auttaa enemmän kuin mitkään muut neuvot.

Vierailija
39/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan liikaa kaloreita! Joku max. 1600 kcal on hyvä "aivoenergia" huomioiden. Wtf!?

Vierailija
40/94 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Mä pyörryn jos syön vain 1600kcal.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme