Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huonekalut yh + lapset 6 ja 3 vuotta?

Vierailija
10.03.2021 |

Sossusta saatiin sängyt (mulle ei parisänkyä lol!), keittiön pöytä ja kolme tuolia, olohuoneen sohva ja nojatuoli, sekä kodinkoneet ja elektroniikkaa mitä tarvitaan. Vielä tarvitaan mm lipasto, sohvapöytä, hylly, mattoja, verhot ym ym?

Mistä saan ilmaiseksi? Ps käytettyjä en hslua ottaa terveys ja hygienia syistä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tarvitse pyyhkeitä, lakanoita, vaatteita, astioita, tyynyjä, peittoja...

Ei ole huonekaluja. Samoin astiat. Ne saatiin jo sossusta. Ap

Ilmeisesti sossu on katsonut teidän saaneen tarpeeksi. Tiedän joidenkin saaneen maksusitoutumuksen Jyskiin. Kaveri joka toimii sossussa sanoi fattan suosivan nykyään Kierrätyskeskusta.

Vierailija
22/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmu ämmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sellanen vielä, et ei oo autoa/ korttia, niin huonekalut pitää saada ilmaseks kotiin kuljetettuna + kanto apu.

Onko joku saanut uudet huonekalut srk:sta?

Ap

Vierailija
24/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jo niin paljon, että nyt kitinä pois. Elektroniikkaa? Mä hommaan noita vähitellen. Yh myöskin.

Vierailija
25/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sellanen vielä, et ei oo autoa/ korttia, niin huonekalut pitää saada ilmaseks kotiin kuljetettuna + kanto apu.

Onko joku saanut uudet huonekalut srk:sta?

Ap

Haha, en yhtään ihmettele eroa. Fiksu mies 😄

Vierailija
26/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi nyt ainakin ehkäisystä. Ei noin rutiköyhän pummin kannata lisääntyä yhtään enempää.

Vierailija
27/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehdi nyt ainakin ehkäisystä. Ei noin rutiköyhän pummin kannata lisääntyä yhtään enempää.

Olisi kannattanut koittaa pitää edellinen maksaja tyytyväisenä. Ukkoa ei napannut enää elättää.

Vierailija
28/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä rahaa,osta käytetynä Punaisen ristin kontti! Kaikki on siellä höyry-pesty!Pyyhkeet lakanat tynyt peitot patjat olet jo saanut myös toimeentulotukena.Pari sängyllä ykinhuoltaja ei tee mitään. 2 lasta lapsinlisät,yksinhuoltaja lisät ja elaetusmaksut päälle.Ostat kyllä 1 kuukautena ikea soffa pöydän.Eli yksi tavara tuote kerran kuussa.Jos vetoat ei sitten ruokaan rahaa.Toimi niinkuin muutkin köyhät.jonotavat ruoka kassi jonossa ruokaa, pakkasella, sateelakin ja lapset mukana.Kaikea ei voi heti saada,  ei edes työssä käyvät.Kovin suuri nälkä sinulla tuntuu olevan uusiin materiaaleihin.Todella F.B - jos joku tuntematon sinulle lahjoitaa jotain, tai  sieltä ostat halvalla? Ei tule lutikoita,ei torakoita.Ne katsos leviää kuin kulo valkea.Joten ne myrkytetään pois heti on fakta. ja materiaalit hävitetään lutikka talous.Todelinen lahjoitaja antaa liiasta  materiaaleja joista ei ongelmia.Taidat olla henkilö joka aina saanut: Valmiin pöydänkö?Kaikki pitää olla uutta.No elämä sinuakin opetaa,ei siinä mitään!

Vierailija
29/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikkakuntasi facebookryhmissä kierrätetään saat pikkurahalla tai ilmaiseksi jos haet. Hyvääkin kamaa

Tämä.

Esim itse annoimme laadukkaita hyväkuntoisia kalusteita (myös antiikkia) kun muutimme 240m2 talostamme puolta pienempään. Ei vaan mahtunut enää mukaan joten pakko luopua ja kaikkea ei saanut myytyä. Samalla meni myös mm verhoja, sängynpeittoja, koristetyynytjä, mattoja jne jne

Oman tyttäreni perhe on saanut omille lapsilleen paljon vaatteita, leluja, lastenhuoneen kalusteita, syöttötuolin, lipastoja jne 0-20€. Tuunannut sitten mieleisekseen. Ja vastaavasti antanut sitten ilmaiseksi eteenpäin kun ei enää itse tarvitse. 

Vierailija
30/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti tulee asiallisia vastauksia selkeään kysymykseeni:

mistä saan uusia huonekaluja ilmaiseksi ja kotiinkannettuna itselleni ja 2 lapselleni?

Ihan varmaan muutkin ovat saaneet kaikki huonekalut ilmaiseksi, koska onhan tää Suomi ja kyllä niille veroeuroille täällä saa vastiketta, jos tarvitsee! Suomessa kun kaikista pidetään huolta, niin mistä mä saan rahat huonekaluihin?

Eikä tarvitse olla mitään artek, meille kelpaa ihan hyvin halpismerkit kuten Ikea, Jysk, Masku, Isku.

Eli enempi vinkkejä ja vähemmän suunsoittoa, ktos!!!!

Ap

Vierailija
31/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikosti tulee asiallisia vastauksia selkeään kysymykseeni:

mistä saan uusia huonekaluja ilmaiseksi ja kotiinkannettuna itselleni ja 2 lapselleni?

Ihan varmaan muutkin ovat saaneet kaikki huonekalut ilmaiseksi, koska onhan tää Suomi ja kyllä niille veroeuroille täällä saa vastiketta, jos tarvitsee! Suomessa kun kaikista pidetään huolta, niin mistä mä saan rahat huonekaluihin?

Eikä tarvitse olla mitään artek, meille kelpaa ihan hyvin halpismerkit kuten Ikea, Jysk, Masku, Isku.

Eli enempi vinkkejä ja vähemmän suunsoittoa, ktos!!!!

Ap

Kaikki? Nyt kyllä hieman tökkii, ei kenenkään muun ole velvollisuus elättää sinua. Paljonkos niitä veroeuroja olet maksanut kun jo pystyt perimään takaisinpäin?

Minä olin aikoinaan 3 lapsen yh muutaman vuoden ja maksoin kyllä kaiken omasta pussistani. Erossa jätin miehelle kaiken muun paitsi henkilökohtaiset tavarani ja lasten tavarat. Tukia en saanut mistään lapsilisän korotusta ja minimielaria lukuunottamatta. 

Kävin töissä, hankin vähitellen huonekalut ja astiat. Mitään en saanut ilmaiseksi. 

Vierailija
32/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikanaan 3000 markkaa kodinperustamisrahaa. T. Ammattivalittaja

Vierailija
33/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota pikavippi ja osamaksulla jätät sit maksamatta. Jalka jo tukevasti sossun ovenvälissä.

Kyllä me eletään, nouseehan verot kumminkin

Entisen kotirouvan kannattaakin hankkiutua ulosottoon

Vierailija
34/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä tietysti on, mutta jos nyt joku tarvitsee hiukan toisenlaista näkökulmaa kehiin, niin tässä 001-alkuisella postinumeroalueella omistusasunnossa asuva maisteriksi kouluttautunut yh, jolle kyllä kelpaa käytetyt tavarat ja vaatteet. Mutta ehkä se on sitten niin, että toisille se käytetty tavara vain pahentaa kokemusta kurjuudesta. 

Vierailija
35/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan ja joku jää asemallekkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän