Onko sinulla hyvä mies? Mikä hänestä tekee hyvän?
Kommentit (27)
loistava isä ja ihana kumppani, mutta hän on kai jotenkin masentunut.
Vierailija:
Viihtyy kotona, hoitaa lasta, juo itsensä humalaan harvoin ja silloinkin käyttäytyy fiksusti.Antaa minun kulkea harrastuksissa, kavereilla, baarissa aina kun haluan. Ei siis marise mun menoista.
On rauhallisempi kuin minä, jotenkin järkevämpi :) Hyvä isä, tykkää työnteosta mutta viihtyy kotonakin. Hellii ja koskettelee sopivasti, on ihana petikumppani, on varakas ja antelias. Pitää meistä hyvän huolen. Niin ja huumorintajuinenkin.
ja miksikö en? Mieheni
*On hyvä isä
*Hyvä aviomies,ei ole petturi. Uskottomuss on kuulema " paskahousujen heiniä"
*Ei hillu baareissa,vaikka olen sanonut monesti,että senkun panette ukkojen kanssa saunan kuumenemaan,kylvette ja lähdette baanalle,mutta ei kuulema kiinnosta enää poikien illanistujaiset. Kun viihteelle lähdemme,niin menemme yhdessä ja silloin on mukana kasa kavereita.
*Hyvä sängyssä
*Ulkonäkökään ei ole ihan pahimmasta päästä
*Tekee työnsä
*On luotettava ja rehti
*Vallaton huumoriveikko
En todellakaan voisi enää parempaa saada!!!
Ulkokuori jykevä ja vahva, sisältä pehmoista pehmoisempi. IHANA!!!!!
Kiltti, uskollinen, hauska, ahkera, hoitaa paljon lapsia, älykäs, komea, seksikäs, hyväpalkkainen, erittäin ihana sängyssä, laittaa hyvää ruokaa, urheilullinen, innostuu uusista asioista, tyylikäs, ei polta eikä juo liikaa, ei käy koskaan missään baareissa.... Nam! Tämä kaikki on vain minun!
hän rakastaa kahta lastani kuin omaansa, hänellä yksi lapsi myös joka asuu meillä. Oli viikon 3 lapsen kanssa pois jotta sain levätä, tekee päivittäin kotitöitä siinä missä minäkin, silittelee, hieroo jalkojani jne joka ilta, on töissä ja tuo leivän pöytään suurimmaksi osaksi, on komea ja haluaa huolehtia itsestään eli kuntoilee ja hoitaa ihoaan, ei vaadi minulta mitään... rakastellaan silloin kun kumpaakin haluttaa, silti meillä on yllin kyllin läheisyyttä. On rehellinen vaikka meilläkin on ollut ongelmia aikaisemmin.
ja puhuu savoa. Sisältä löytyy mies joka
- pitää aina lupauksensa
- on rehellinen
- on tiskannut tiskit ja laittanut lapsille ruuat, kun tulet töistä
- laulaa sinulle tangoja puhelimessa ja saa sinut nauramaan
- antaa sinun nukkua sunnuntaiaamuisin pitkään
- paiskii ylitöitä, jos haaveillaan jostain ja rahat tiukilla. Viimeksi paiski töitä, jotta pystyi kustantamaan meille Pariisin matkan!
- ei tuhlaa, miettii aina onko tarpeellista ostaa jotain
- rakastaa lapsiaan ja laittaa näiden tarpeet aina edelle omiaan
Olutta ottaa kerran pari kuukaudessa kotona, baarit ei kiinnosta.
Luonnetta ja vikojakin löytyy ja välillä räiskyvästi riidelläänkin, karjutaan...