Millä keinoilla rauhoitatte itseänne?
Jostain syystä minulla tulee aina kerran päivässä tajuton raivokohtaus ja alan itkeä. Tänään meni kirja pilalle kun paiskoin niin että sivut lähti...harmittaa. Ahdistaa ja masentaa. Tiedän syyt vihalleni, mutta en voi niille asioille mitään mitkä tekevät minut vihaiseksi joten minkäs teet.
Bentsot olisi elämänpelastus, mutta niitä ei vaan määrätä
Kommentit (31)
Auttaisiko joku liikunta, siis siihen purkuun? En kovin helposti lähtisi bentsoja vetelemään.
Rauhallista hengitysharjoitusta muutaman minuutin ajan. Sen päälle, jos mahdollista, pitkä kävely tai olohuonejumppa.
En tiedä. Joskus tiesin paljon elämästä palstalla ja sen jälkeen siitä sekunnista kuin minä tiesin niin en enää tiennyt yhtään mitään mistään. On parempi että ei tiedä mistään ja oppia tutustumaan sitä että miten oppii olemaan niin että ei tiedä mistään mitään.
Väkivaltafantasiat ja bentsot. Päikkäritkin aika hyvä ehdokas.
Päiväunet, bentsodiatsepiinit ja lasten kanssa ulkoilu.
Kuuntele meditaatio ..rentoutus, mielentasapaino...pitkälleen...puhelin...Googlea
meditaatio. Rauhallinen tila...nukkumaanmennesdä unirentoutus...
joka auttaa myös uniongelmiin...
Just. Ensin porukka raivoaa, riehuu ja rikkoo paikkoja ja siitä suoraan meditoimaan ja päikkäreille. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaamalla.
Kuis naiset?
Menen metsään ja huudan suoraa huutoa. Ensin täytyy tosin varmistaa, ettei koirankusettajia näy lähistöllä.
En mitenkään. Mä elän ne tunteet ja tapahtumat päivittäin uudestaan päässäni. Siihen tottuu.
No mulla alkoholi on aika sellanen vakio.
Vedän perskännit tai vaporisoin hieman yrttiä
En tiedä auttaako tuohon vaivaan mutta tässä yksi keino rauhoittua. Katso ensin koko näkökentän laajuudelta eteesi. Stressitilanteessa tulee putkinäkö ja tuo huijaa aivoja tulkitsemaan että ei ole hätää. Sitten sano itsellesi "minä olen täällä". Kuulostaa lapselliselta mutta tuo on on tosi vaikuttava harjoitus kun sen oikeasti ymmärtää ja sisäistää. Olet turvassa nykyhetkessä, sekä henkisesti että fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten ja mistä saatte bentsoja?
Tor-verkosta. Helppoa kuin mikä.
Tiedäthän, että niitä bentsoja saa kyllä ilman reseptiäkin... kun tietää mistä etsiä ;) Ja paljon muitakin herkkuja..