Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavinta, mitä olet nähnyt julkisella paikalla?

Vierailija
09.03.2021 |

Kysymys on otsikossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pahoinpiteli vaimoaan meidän parkkipaikalla. Soitin poliisit. En uskaltanut pienenä naisena vauvan kanssa mennä väliin.

Vierailija
22/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan alle jäänyt ihminen Lappeenrannan asemalla vuonna 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa kyydissä kun vauhtia oli 220 km/h. Moottoritiellä, paöjon muita autoja liikenteessä. Läheltä piti monta kertaa ja ruumiita olisi tullut jos oltaisiin ajettu tieltä ulos.

24/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho.

Vierailija
25/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma auto-onnettomuuspaikka, en taida unohtaa sitä koskaan ja kerran kaupungilla näin, kun iäkkäämpi nainen sai sydänkohtauksen keskellä risteystä.. onneksi ympärillä oli ihmisiä jotka soittivat hätänumeroon, itse menin siitä jonkinlaiseen shokkiin, etenkin kun kuulin ambulanssin ja näin ne valot

Jos olisit ollut kahdestaan sen naisen kanssa, niin olisitko vaan ollut shokissa ja antanut kuolla siihen soittamatta apua?

Luulen, että tuossa tapauksessa olisin saattanut paniikinomaisesti voida soittaa hätänumeroon, mutta tuolloin ambulanssin näkeminen ja erilaiset hätäajoneuvojen äänet sai minut shokkiin ja jäätymään, johtuen tuosta omasta onnettomuudesta.. kyllä, minulle jäi siitä ptsd joka edelleen kummittelee

Vierailija
26/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brysselissä etsittiin Grande Placea. Eksyttiin sivukujille pian olimme keskellä roskia, poltettuja autoja ja sihiseviä teinihuumekauppiaita ja tämä keskellä päivää. Pietari yöllä tuntui turvallisemmalta.

Olet selvästi Putinin trolli. EU:ta pitää vain ylistää ja Pietaria haukkua. Muista se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan