Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavinta, mitä olet nähnyt julkisella paikalla?

Vierailija
09.03.2021 |

Kysymys on otsikossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto. 

Sellaisen alle kun jää, siinähän murskaantuu luut ja pahassa tapauksessa lähtee henki.

Vierailija
2/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotiaaana koulukaveri jäiii kuorma auton alle talomme edesssä. Se verilammikko siiinä ja tunteet. Muistan että hänen oli tarkoitus tulla minua vielä tapamaan päiväkotiin sinäpäivänä kun oli minut päiväkotiin saattanut niin sovitttiin siinä matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka nalkutti miehelleen kaupassa.

Vierailija
4/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotiaaana koulukaveri jäiii kuorma auton alle talomme edesssä. Se verilammikko siiinä ja tunteet. Muistan että hänen oli tarkoitus tulla minua vielä tapamaan päiväkotiin sinäpäivänä kun oli minut päiväkotiin saattanut niin sovitttiin siinä matkalla.

Muiistan joskus kun ostettiin tiimarista koulukyniä ja se syksyn tuoksu mille syksy ja uudet koulukynät ja vihot tuoksui niiin minusta ne tuoksuii kuolemalta.

Vierailija
5/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän viileän teloituksen. Ase otsalle ja aivot takaraivosta pihalle. Tapahtui Meksikossa vuonna 1999.

Vierailija
6/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja satuja taas täällä keksitään. 0/5.

Vierailija
7/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmän viileän teloituksen. Ase otsalle ja aivot takaraivosta pihalle. Tapahtui Meksikossa vuonna 1999.

Jaaha, sopiiko kysyä olitko omatoimimatkalla vai turistiryhmällä seuraamassa?

Vierailija
8/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno Koivisto

Vierailija
9/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brysselissä etsittiin Grande Placea. Eksyttiin sivukujille pian olimme keskellä roskia, poltettuja autoja ja sihiseviä teinihuumekauppiaita ja tämä keskellä päivää. Pietari yöllä tuntui turvallisemmalta.

Vierailija
10/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin kolaria bussista. Auto pyöri pientareella ympäri, autossa olijoista kuoli useampi, rysähdyksen jälkeen eloonjäänyt harhaili ulkona. Tosin ei pelottanut vaan olo oli lievästi epätodellinen, varsinkin kun auto pyöri ympäri ja näin sen ikään kuin hidastettuna.

Vierailija
11/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin bussin kyydissä kun se törmäsi sivutieltä eteen kääntyvään henkilöautoon 100km/h alueella (auton kuski ei ollut havainnut bussia). Ensin tömähti ja sitten ikkunan takana lensivät punaisen auton osat. Kuski yllätykseksi selvisi pelkillä ruhjeilla.

Vierailija
12/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pieni tyttö sateenvarjon kanssa putoaa maakuoppaan ja siihen lastataan hiekkaa päälle.

Vierailija
13/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiistan joskus kun ostettiin tiimarista koulukyniä ja se syksyn tuoksu mille syksy ja uudet koulukynät ja vihot tuoksui niiin minusta ne tuoksuii kuolemalta.

Mutta ei nämä enää tänäpäivänä elämäää häiritse sillä tavalla. Lapsuus oli onneton isän ja äidin riitelyä ja eroamiista jne. Ja koulukiusaaamista 6 luokasta alkaeeen. Mutta se mihin voi vaikuttaa ja mihin ei voi vaikutttaaa niin ne on niitä asioita mitkä elämässä pitää miettiä.

Vierailija
14/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa lentokentällä vartijat alkoivat yhtäkkiä huudella ranskaksi ja ripeästi tyhjentää aluetta ihmisistä. En ymmärtänyt kieltä joten en vieläkään tiedä varmaksi mistä oli kysymys, mutta pommiuhkaus tuli mieleen.

Vierailija
15/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma auto-onnettomuuspaikka, en taida unohtaa sitä koskaan ja kerran kaupungilla näin, kun iäkkäämpi nainen sai sydänkohtauksen keskellä risteystä.. onneksi ympärillä oli ihmisiä jotka soittivat hätänumeroon, itse menin siitä jonkinlaiseen shokkiin, etenkin kun kuulin ambulanssin ja näin ne valot

Vierailija
16/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa humalainen kyytiläinen uhkasi bussikuskia puukolla. Istuin siinä vieressä. Perus perjantai-ilta.

Vierailija
17/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvun alussa istuin junassa ja katselin ikkunasta ulos. Juna lähti Tikkurilan asemalta ja eteni omituisen hitaasti, kävelyvauhtia. Viereiseltä raiteelta ja sen vierestä keräiltiin isoja ihmisenpalasia.

Vierailija
18/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään kummempia. Puukolla on kerran uhattu, mutta mitään ei käynyt. Lisäksi olen todistanut kun porukka potki miestä päähän niin että tuntui ihmeeltä miten se kallo kesti sitä. Tai en tiedä kestikö, ambulanssilla lähti. Normaaleja nyrkkitappeluita olen nähnyt varmaan kymmeniä.

Vierailija
19/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaahailija motarilla. Lähelläpiti tilanteita aiheuttaen.

Vierailija
20/26 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma auto-onnettomuuspaikka, en taida unohtaa sitä koskaan ja kerran kaupungilla näin, kun iäkkäämpi nainen sai sydänkohtauksen keskellä risteystä.. onneksi ympärillä oli ihmisiä jotka soittivat hätänumeroon, itse menin siitä jonkinlaiseen shokkiin, etenkin kun kuulin ambulanssin ja näin ne valot

Jos olisit ollut kahdestaan sen naisen kanssa, niin olisitko vaan ollut shokissa ja antanut kuolla siihen soittamatta apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän