Inhottavaa kun mies istuu aina suihkun jälkeen sohvalle alastomana
Inhottavaa paljas perse sohvaa vasten, vaikkakin se olisi suihkussa pesty.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miehesi 1-vuotiaan tasolle jämähtänyt, vai miksi hel ve tissä se istuu alasti sohvalle? Ihan omituista, perverssiä ja ällöttävää.
Miksi ette kouluta noita sikapossuja, jos eivät opi niin vaihtoon.
Olet oikeassa. Alastomuus on äärimmäisen perverssiä.
Yököttävää.Perse on aina perse.Pestynäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miehesi 1-vuotiaan tasolle jämähtänyt, vai miksi hel ve tissä se istuu alasti sohvalle? Ihan omituista, perverssiä ja ällöttävää.
Olet oikeassa. Alastomuus on äärimmäisen perverssiä.
Kyllä, nudismi on perverssiä, koska kukaan ei halua nähdä olohuoneessa paljasta per settä ja varsinkaan istua siinä samalla sohvalla nudistin jälkeen. Itsensä esittely on omituista narsismia.
Jos ihminen olisi tarkoitettu elämään ilman vaatteita, sillä olisi paksu karvoitus joka puolella... Liian rumaa esitellä nahkaa.
Jospa mies on fiksu ja pesee takapuolensa ihan kunnolla palasaippuaa käyttäen? On varmasti puhdas.
Usko mitä sanon. Olen kuitenkin oikeassa.
Pluton korvat 🤣🤣 Mulla on Mikki Hiiret, joten mun kävely ei varmaan haittaa
Erikoismies kirjoitti:
Jospa mies on fiksu ja pesee takapuolensa ihan kunnolla palasaippuaa käyttäen? On varmasti puhdas.
.
Hommaa siihen pöydälle peflettirasia
Hyih. Luin jostain, että miehet ei pese persevakoa suihkussa saippualla. Aiheesta oli oikein toteutettu gallup.
Laita paksu pyyhe valmiiksi sohvalle.
Siinähän on oivallinen sauma sinulla mennä miehen eteen polvilleen ja ottaa valtikka hellästi suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtä inhottavaa kuin nainen, joka kulkee suihkun jälkeen ilman paitaa Pluton korvinensa?
Mitä tuo pluto meinaa? Ai sellaisia lättäniä lerppu rintoja?
Lue Aku Ankkaa ja mieti.
Olen vähän liian vanha lukemaan aku ankkaa.
Tääh? Kuinka vanha olet, joku metusalemi jo? Olen 75 v ja luen kyl Aku Ankkaa edelleenkin. Silloin tällöin.
Koirallakin lie paremmat käytöstavat
Suihkupuhdas miehen perse, hyi kamala, mutta joku kusipaskassa pihalla kahlaava ripuliperseinen rakki kun siinä samalla sohvalla kellotelee pallejaan nuollen niin se on sitten taas ihan toinen juttu.
Tuon mää oisin kyllä helposti kestänyt kun kerta puhdas oli mutta mun exällä oli tapana tassutella ulkona paljain jaloin ja sit ku tuli sohvalle niin nosti ne paskaset jalkansa lasipöydälle! Pöytäliinoja en voinut pitää ja veetutti pyyhkiä pöytää. No, eipä tertte enää;)
Ei pidä paikkaansa. Minä olen mies, enkä tee noin.
Imaseppa sedän herkkupötkylää, naikkonen.
AP kuulostaa siltä että on varmaan makuukammarissakin meno steriiliä kuin leikkaussalissa.