Mitä ripsiväriä käytät?
Minun mielestä kaikki ripsivärit on jotenkin kuivia ja ei tartu ripsiin.Samoin paljon vähempi tuubissa ja tuplahinta verrattuna ihan muutama vuosi sitten taaksepäin.
Käytän Lancomea, hinta on sairas nykyään eikä ole iso tuubi. Minun mielestä tarttuu parhaiten samoin Loreal, joka on hintansa väärti ja ei kuivu nopeasti. Saa myös volyymia ripsiin.
Helena Rubinstein,kuiva ja tylsä.
Ostin iänikuisen Rimmelin tosi halvalla alesta.Se on melkeen yhtä hyvä kuin kalliit merkit vaikka on 30 euroa halvempi (alessa)
Kommentit (26)
Ostin kesällä lajitelman waterbroof Essencejä Tokmannista ja kaikki olleet hyviä ja pidentäviä ym. jotka tähän mennessä olen käyttänyt. Jatkossakin käännyn heidän puoleensa.
Sensai 38:aa olen käyttänyt niin kauan kuin muistan. Sen ainoa huono puoli on se, etteivät ripset pysy taivutettuina, eivät edes Sensain oman pohjaripsarin avulla, mutta ainakin väri pysyy ripsissä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kesällä lajitelman waterbroof Essencejä Tokmannista ja kaikki olleet hyviä ja pidentäviä ym. jotka tähän mennessä olen käyttänyt. Jatkossakin käännyn heidän puoleensa.
Sama. Ei mitään järkeä maksaa ripsiväristä useita kymppejä! Tykkään Essencen kuituripsarista ehkä eniten.
Maybellinen vedenkestävää jos haluan, että ripset pysyy taivutettuina. Maybellinen Great Lash mascaraa normi versiota jos olen laiska eikä taipuisuudella ole väliä.
Essencen on ihan ok halpoja ja hyviä. Lumenella kans ihan ok
Max Factorin Masterpiece, ollut suosikki jo vuosia.
Lancomen Hypnose on kyllä paras, mutta viimeaikoina olen ostanut Essencen Lash Princessiä. Ihan uskomattoman hyvä alle neljän euron ripsariksi.
Kertokaapa, mikä ripsiväri pysyy ripsissä ihan varmasti leviämättä ja varisematta. Ei tarvitsisi pidentää eikä tuuhentaa, kunhan vain pysyisi. Ostin taas äskettäin kaksi markettiripsaria, joista toisessa on kummallinen, lyhyväkäinen kumiharja ja toinen levisi alaluomelle, kun haukottelin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa, mikä ripsiväri pysyy ripsissä ihan varmasti leviämättä ja varisematta. Ei tarvitsisi pidentää eikä tuuhentaa, kunhan vain pysyisi. Ostin taas äskettäin kaksi markettiripsaria, joista toisessa on kummallinen, lyhyväkäinen kumiharja ja toinen levisi alaluomelle, kun haukottelin.
Vedenkestävät Max Factorit. Kestää sadetta ja kyyneleitä, myös kokovisiirin + maskin takana koko päivän viettämisen jälkeenkään ei ole pandasilmiä.
Liidelin keltainen putkilo. Ennen käytin Essencea, mutta koronan takia olen lopettanut muissa kuin ruokakaupoissa käymisen.
Estee Lauder Double Wear Zero-Smudge Lenghtening Mascara. Lancomen Hypnose myös hyvä. Tilaan ripsarit ym. Sokoksen verkkokaupasta näin korona-aikana. Joskus myös Stockalta, esim. Hulluilta Päiviltä.
Onkohan tuota Essenceä myytävänä verkon kautta?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Onkohan tuota Essenceä myytävänä verkon kautta?
On. sullahan on netti edessäsi, sen kun katsot
Nyt on joku IsaDoran, en muista tarkemmin. Mielestäni hyvä eikä sikahintainen. Musta tuubi ja punainen korkki jos joku tunnistaa tästä 😄
Avrilin ripsiväri. Käytän vain luonnonkosmetiikkaa ja tämä mielestäni luonnonkosmetiikan paras ripsiväri.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Parhaita ripsivärejä mitä olen ikinä ostanut!
Lancome Hypnose, yritin välillä muutakin, mutta tuohon olen palannut.