Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttua mahdollisimman tavalliseksi naiseksi?

Vierailija
09.03.2021 |

Parisuhdeonneani parantaakseni haluaisin muuttua tosi tavalliseksi naiseksi.

T. Ikisinkku outolintu

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa sinussa on?

Vierailija
2/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa sinussa on?

En edes tiedä, mutta miehille en kelpaa ja toisessa ketjussa minut tuomittiin liian oudoksi ja erikoiseksi, jotta miehet kelpuuttaisivat minut parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta itseäsi, etsi erilaisia miehiä.

Vierailija
4/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaan vielä vastausta: en ole tarpeeksi standardikeskiverto nainen ulkonäöllisesti ja liian nörttimäinen muuten. Olen kyllä hoikka/hoikahko ja pitkähiuksinen, tatuoimaton ja lävistämätön, mutten sellainen riittävän söpö perusnainen, jotta kelpaisin kenellekään edes keskiverrolle miehelle.

Vierailija
5/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ilkeily.

Vierailija
6/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempaan vielä vastausta: en ole tarpeeksi standardikeskiverto nainen ulkonäöllisesti ja liian nörttimäinen muuten. Olen kyllä hoikka/hoikahko ja pitkähiuksinen, tatuoimaton ja lävistämätön, mutten sellainen riittävän söpö perusnainen, jotta kelpaisin kenellekään edes keskiverrolle miehelle.

"Edes keskiverrolle miehelle".

Tuossa vastaus siihen miksei miestä löydy.

Vierailija
7/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ny alkaa esittää jotaki muuta…

Vierailija
8/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monelle muullekin naiselle.

Jotenkin naisten asteikko miehille alkaa seiskasta, kutosen miehiä ja sitä alempia ei edes lasketa. Vaikka nainen olisi itse vitonen niin seiskan mies on se minimitaso johon tyytymistä kauhistellaan, kasi on se mitä nyt ainakin pitäisi saada.

Vierailija
9/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ilkeily.

Mikä ilkeily? Olen kilttinainen.

Vierailija
10/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin hiljattain antaa mahdollisuuden itseäni lyhyemmälle, ylipainoiselle ja sosiaalisilta taidoiltaan todella kehnolle miehelle, joka oli ollut koulussa seiskan oppilas (itse olin kympin oppilas) ja jonka kanssa minulla ei ollut juuri mitään yhteistä. Ei vain synkannut millään, vaikka sitkeästi yritin.

T. Ap

Vierailija
11/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna pillua kenellekään ja haise pahalle.

Olet tavallinen nainen.

Vierailija
12/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto olisi suunnilleen keskipituinen, vähintään keskiverto-äo:lla varustettu, normaalipainoinen, fiksuhko, siisti, työssäkäyvä ja jonkun 2. asteen jälkeisen koulutuksen hankkinut. Amistaustainen, mutta fiksuhko duunarikin kävisi.

Mieluusti parantaisin omaa tasoani, jos kykenisin, mutta naiselle sellainen on vaikeampaa, kun en tästä nuortumaankaan kykene ja ulkonäköäni en saa paremmaksi ilman suuria rahasummia.

En valitettavasti syty seksuaalisessakaan mielessä lainkaan jostain reilusti ylipainoisesta, jolla aivot raksuttavat vähän liian hitaasti kroonisesti ja jonka kanssa ei ole mitään yhteistä ja jolle saa vääntää rautalangasta yksinkertaisetkin asiat. Olen pahoillani. :(

T. Ap

Vierailija
13/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Älä anna pillua kenellekään ja haise pahalle.

Olet tavallinen nainen.

Haisevatko tavalliset naiset pahalle? En usko. Pihtaus sen sijaan saattaa olla yleistä.

Vierailija
14/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monelle muullekin naiselle.

Jotenkin naisten asteikko miehille alkaa seiskasta, kutosen miehiä ja sitä alempia ei edes lasketa. Vaikka nainen olisi itse vitonen niin seiskan mies on se minimitaso johon tyytymistä kauhistellaan, kasi on se mitä nyt ainakin pitäisi saada.

Sorry, jos nyt kehuskelen, mutta oon ehkä seiskan (parhaimmillani kasin) nainen itse. Tosin en sen parempi. Ysin yai kympin naiset ovat niitä hyviä instabeibejä, malleja ja missejä. Ulkonäöllisesti tai varallisuudeltaan/ammatiltaan joku about kuutosen-seiskan mies kelpaisi (tosin älylliseltä kapasiteetiltaan pitäisi olla kasin tasoa vähintään).

T. Ap

Vierailija
15/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tämä nyt taas......

Voin esitellä itseni outona, sillä oikeasti olen vähän poikkeava nainen. Epäsosiaalinen, ujo, tyhmä JA älykäs/viisas (tuon ujouteni vuoksi olen tyhmän oloinen, mutta kun minut oppii tuntemaan niin hoksaa etten mikään ämpäripää olekaan, vaikken mikään neropattikaan) . Vientiä oli nuorempana varsinkin ja nyt olen suhteessa älykkään ja karismaattisen miehen kanssa. Itseasiassa olen ollut pitkissä suhteissa koko aikuiselämäni, ainoastaan yksi ongelmatapaus on seassa, muut ovat olleet oikein ihannekumppaneita joiden kanssa suhteet ovat loppuneet ihan yhteisymmärryksessä, joko rakkaus loppunut tai lapsijuttuihin kun en itse lapsia halua.

En ole naisten enkä varmaan suurimman osan miestenkään mieleen, mutta silti noita on ollut hyviä tarjolla, paljon. Sellaisille jotka ei mitään edustusvaimoa etsi kun en sellaiseen sovi enkä suostu. Hyväitsetuntoisia!

Mutta että joku muu syy sinkkuuteen on kuin NORMAALI tai epänormaali, mitä ne edes on? Oletko ärsyttävä, epämielenkiintoinen, jotain...mitä?

kasvata itsellesi karisma eli itsetuntoa, se on oikeasti tärkeintä. Ole mikä olet mutta ole sitä rohkeasti!

Vierailija
16/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa speksit sen osalta, millainen mies mun pitäisi kelpuuttaa, niin lasken rimaa vastentahtoisesti. Amikset ja duunarit kelpaavat, lyhyetkin, tavallisella naamalla varustetut, rillipäät. Mitä vielä pitäisi olla? Lihaviin en halua laajentaa vielä ja kaljupäät ovat ihan siinä ja siinä.

T. Ap

Vierailija
17/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel on tietenkin ottaa selvää, millainen on mahdollisimman tavallinen nainen. Tilastokeskus auttaa siinä.

Vierailija
18/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa myös että hyvä itsetunto vaan paistaa läpi, sitä ei tarvitse todistella.. Ole onnellinen elämääsi tai te siitä sellainen johon olet tyytyväinen ensin YKSIN. Sitten siihen haluaa muutkin mukaan. Ja jos et tajua huumoria niin välittömästi opettelemaan, harva kestää kuivaa känttyä tai edes normaalia perusbeibeä, ainakin nuo hyvät miehet on poikkeuksetta huumorintajuisia ja pilke silmäkulmassa on takuuvarma keino hurmata heidät. Jopa näin outona hyypiönä!

Vierailija
19/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset uskaltaisivat olla enemmän omia outoja itsejään, tässä maailmassa oikeanlaiset ihmiset tapaisivat toisiaan paljon helpommin kun kortit olisivat pöydällä eikä kaikkien tarvitsisi esittää ja joutua etsimään sen toisen esittävän ihmisen kulissien takaista todellista minää.

Vierailija
20/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa sinussa on?

En edes tiedä, mutta miehille en kelpaa ja toisessa ketjussa minut tuomittiin liian oudoksi ja erikoiseksi, jotta miehet kelpuuttaisivat minut parisuhteeseen.

Suurin osa ihmisistä on kaikille muille ihmisille ohitettavia, kunnes joku alkaa keskustelemaan.

En usko, että olet liian outo tai erikoinen, tai jos oletkin, ketään ei kiinnosta oletko outo tai erikoinen, sinua ei välttämättä noteerata ollenkaan. Sitten kun keskusteluyhteys on avattu kaikki voi muuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi