Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttua mahdollisimman tavalliseksi naiseksi?

Vierailija
09.03.2021 |

Parisuhdeonneani parantaakseni haluaisin muuttua tosi tavalliseksi naiseksi.

T. Ikisinkku outolintu

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON TROLLI

Vierailija
22/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempaan vielä vastausta: en ole tarpeeksi standardikeskiverto nainen ulkonäöllisesti ja liian nörttimäinen muuten. Olen kyllä hoikka/hoikahko ja pitkähiuksinen, tatuoimaton ja lävistämätön, mutten sellainen riittävän söpö perusnainen, jotta kelpaisin kenellekään edes keskiverrolle miehelle.

"Edes keskiverrolle miehelle".

Tuossa vastaus siihen miksei miestä löydy.

Ja monelle muullekin naiselle.

Jotenkin naisten asteikko miehille alkaa seiskasta, kutosen miehiä ja sitä alempia ei edes lasketa. Vaikka nainen olisi itse vitonen niin seiskan mies on se minimitaso johon tyytymistä kauhistellaan, kasi on se mitä nyt ainakin pitäisi saada.

Sorry, jos nyt kehuskelen, mutta oon ehkä seiskan (parhaimmillani kasin) nainen itse. Tosin en sen parempi. Ysin yai kympin naiset ovat niitä hyviä instabeibejä, malleja ja missejä. Ulkonäöllisesti tai varallisuudeltaan/ammatiltaan joku about kuutosen-seiskan mies kelpaisi (tosin älylliseltä kapasiteetiltaan pitäisi olla kasin tasoa vähintään).

T. Ap

Tasosi määrittää se minkä tasoisia miehiä saat. Jos et saa kasin miehiä, et ole kasi.

ps. Ketään ei kiinnosta kouluarvosanasi. Se että kuvittelet niillä olevan merkitystä ja vertailet niitä, kertoo paljon syistä miksi tasosi on alle keskiarvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempaan vielä vastausta: en ole tarpeeksi standardikeskiverto nainen ulkonäöllisesti ja liian nörttimäinen muuten. Olen kyllä hoikka/hoikahko ja pitkähiuksinen, tatuoimaton ja lävistämätön, mutten sellainen riittävän söpö perusnainen, jotta kelpaisin kenellekään edes keskiverrolle miehelle.

Jotenkin naisten asteikko miehille alkaa seiskasta, kutosen miehiä ja sitä alempia ei edes lasketa. Vaikka nainen olisi itse vitonen niin seiskan mies on se minimitaso johon tyytymistä kauhistellaan, kasi on se mitä nyt ainakin pitäisi saada.

Sorry, jos nyt kehuskelen, mutta oon ehkä seiskan (parhaimmillani kasin) nainen itse. Tosin en sen parempi. Ysin yai kympin naiset ovat niitä hyviä instabeibejä, malleja ja missejä. Ulkonäöllisesti tai varallisuudeltaan/ammatiltaan joku about kuutosen-seiskan mies kelpaisi (tosin älylliseltä kapasiteetiltaan pitäisi olla kasin tasoa vähintään).

T. Ap

Tasosi määrittää se minkä tasoisia miehiä saat. Jos et saa kasin miehiä, et ole kasi.

ps. Ketään ei kiinnosta kouluarvosanasi. Se että kuvittelet niillä olevan merkitystä ja vertailet niitä, kertoo paljon syistä miksi tasosi on alle keskiarvon.

En ole saanut vuosikausiin minkään tason miehiä. Viimeisin, jota suostuin tapaamaan kaverina, oli ehkä viitosen-kuutosen mies, edeltävä noin kuutosen mies. Kummastakaan en ollut kiinnostunut, eikä tapailu edennyt mihinkään fyysiseen/seksuaaliseen kuukausien aikana, koska en ollut heistä kiinnostunut muuten kuin kaverina.

Varsinaiset exäni ovat olleet ehkä kasin tasoa.

T. Ap

Vierailija
24/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ON TROLLI

En ole trolli.

Vierailija
25/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

En ole saanut vuosikausiin minkään tason miehiä. Viimeisin, jota suostuin tapaamaan kaverina, oli ehkä viitosen-kuutosen mies, edeltävä noin kuutosen mies. Kummastakaan en ollut kiinnostunut, eikä tapailu edennyt mihinkään fyysiseen/seksuaaliseen kuukausien aikana, koska en ollut heistä kiinnostunut muuten kuin kaverina.

Varsinaiset exäni ovat olleet ehkä kasin tasoa.

T. Ap

"En ole saanut minkään tason miehiä" = en ole saanut riittävän tasokkaita miehiä että suostuisin tapailemaan heitä (edes kavereina).

Eli rima on asetettu kasin tasolle. Itse et näemmä sitten ole enää kasi, olisiko ikä tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
26/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli kuntoon, googlaa apua siihen, ja hymyile. Sitten oot basic

Vierailija
27/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee niin kuin naiset yleensäkin.

Syyksi valikoidaan joku positiivinen asia kuten se kuinka "erikoinen" ap on. Tai nörttimäisyys, joka ei todellakaan ole mikään ongelma naiselle.

"Tavalliseksi naiseksi" muuttuminen laskisi ap:n osakkeita entisestään. Ap olisi yhäkin speksejä (pituus, paino, ÄÖ, hiusraja, kouluarvosanat) listaava epäkiinnostava nainen, ainoastaan vielä epäkiinnostavammalla tyylillä.

Syy miksi ap sai nuorempana suhteita, on se että hän oli nykyistä paremman näköinen ja nuorempana on helpompaa löytää miehiä joille hyvä kroppa riittää.

Suosittelisin että ap panostaa fitnessiin ja ulkonäkönsä hyvien puolien korostamiseen. Tavoitteena olisi löytää mahdollisimman pinnallinen mies joka täyttäisi ap:n speksilistan toiveet, kun taas ap:lla olisi miehen toivomat asiat kuten hoikka kroppa/trimmattu pylly/jne. Molemmat saisivat mitä haluavat.

Vierailija
28/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että sun ongelmasi ovat ehkä ennemminkin kanssakäymisen kanssa eikä ulkonäön tai älyllisyyden kanssa. Tunnut kovin pintapuoliselta ja jokseenkin tökeröltä.

Unohda hetkeksi ne "tasot" ja lähde tutustumaan niihin miehiin avoimesti ns kaveripohjalta, yritä sitten sellaisen kanssa enemmän, jonka kanssa juttu luistaa ja todella synkkaa. 

Itsekin olen massasta poikkeava nörttinainen. Tällänen animeböönan näköinen vaaleanpunahiuksinen silmälasipää ja mulle olisi kyllä paljonkin vientiä vaikken tavalliselta näytäkään. Sen kun pukeudut ja laittaudut miten susta parhaalta tuntuu. 

Vierailija
29/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin hiljattain antaa mahdollisuuden itseäni lyhyemmälle, ylipainoiselle ja sosiaalisilta taidoiltaan todella kehnolle miehelle, joka oli ollut koulussa seiskan oppilas (itse olin kympin oppilas) ja jonka kanssa minulla ei ollut juuri mitään yhteistä. Ei vain synkannut millään, vaikka sitkeästi yritin.

T. Ap

Mihin suhdeviritykset kaatuvat niiden kanssa, joiden kanssa koet, että sinulla on jotain yhteistä?

Vierailija
30/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin hiljattain antaa mahdollisuuden itseäni lyhyemmälle, ylipainoiselle ja sosiaalisilta taidoiltaan todella kehnolle miehelle, joka oli ollut koulussa seiskan oppilas (itse olin kympin oppilas) ja jonka kanssa minulla ei ollut juuri mitään yhteistä. Ei vain synkannut millään, vaikka sitkeästi yritin.

T. Ap

Mihin suhdeviritykset kaatuvat niiden kanssa, joiden kanssa koet, että sinulla on jotain yhteistä?

En ole sellaista henkilöä kohdannut moneen vuoteen missään. Viimeisimmän kohtasin viisi vuotta sitten ja häneltä sain pakit (hän on parisuhteessa plus toinen syy).

En ollut noista chat-kavereista kiinnostunut lainkaan, mutta ajattelin antaa mahdollisuuden ja mietin, että saattaisinkin tutustuttuani yllättäen kiinnostua.

Alkoi kyllästyttää sinkkuuteni, niin ajattelin vain "väkisin" pakottaa itseni juttelemaan miehille netissä, vaikkei voisi vähempää kiinnostaa itseäni oikeasti.

T. Ap

P.S. kirjoittelen täällä, kun on talvilomaa.

Vierailija
31/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että sun ongelmasi ovat ehkä ennemminkin kanssakäymisen kanssa eikä ulkonäön tai älyllisyyden kanssa. Tunnut kovin pintapuoliselta ja jokseenkin tökeröltä.

Unohda hetkeksi ne "tasot" ja lähde tutustumaan niihin miehiin avoimesti ns kaveripohjalta, yritä sitten sellaisen kanssa enemmän, jonka kanssa juttu luistaa ja todella synkkaa. 

Itsekin olen massasta poikkeava nörttinainen. Tällänen animeböönan näköinen vaaleanpunahiuksinen silmälasipää ja mulle olisi kyllä paljonkin vientiä vaikken tavalliselta näytäkään. Sen kun pukeudut ja laittaudut miten susta parhaalta tuntuu. 

Se on näille "kympin tytöille" mahdotonta.

Miehessä tärkeintä on ne speksit, on laskettu millainen mies olisi mittojen, kouluarvosanojen ja hiusrajan perusteella oikea. Miessuunitelma on päätetty jo aikoja sitten eikä siitä voi luopua, muuten ei sytytä.

Totuus on että tämmöiset tapaukset voivat saada haluamansa miehen vain jos ulkonäkö on todella sytyttävä ja löytyy mies jolle se riittää. Kuten 121212 kirjoitti, sen todennäköisyys laskee vuosi vuodelta kun ikä on yli 21 rajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme