Miten jotkut voivat juoda ruuan kanssa pelkkää vettä?
Ankeaa, kun olisi vaikka mitä muita vaihtoehtoja juonaksi esim.: maito, piimä, olut, viini, coca cola, pepsi, sprite jne.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Mutta ei niin gurmee.
En juo ruoan kanssa mitään. Aterian päätteeksi vaan huuhtelen suun vedellä.
Minä!
Maidolle olen allerginen. Mehuja tai kotikaljaa juon, mutta perin harvoin, tyyliin kerran kk.
Vesi on halpaa, kaloritonta ja hyvää.
Palanpainikkeeksi sokeriliemiä, totta kai.
Minä olen laihiksella, siksi en voi enkä edes koe tarvetta juoda muuta kuin vettä pääasiassa
Tulee vähän liikaa alkoholia (ja kaloreita), jos joka aterialla joisin viiniä. Sunnuntaisin joo, mutta ei muina päivinä. Vesi tai kivennäisvesi arkisin. Limsoista, maidosta ja piimästä en välitä.
Vesi on ihan hyvä arkijuomaksi. Miksi ihmeessä ruokajuomaksi pitäis nauttia mitään makeaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Ap
En todellakaan ole tuo idioo tti, onneksi. Oikea ap
Maito on kasvavien vasikoiden juomaa ja muussa on kaloreita. Meidän hanasta tulee raikasta vettä, juon sitä enemmän kuin mielelläni.
Paras ruokajuoma maultaan mielestäni on Coca-Cola, kaikkien muiden ruokien paitsi keittojen kanssa.
Se ei kuitenkaan käy, koska sisältää törkeästi sokeria. Menee hampaat ja tulee liikaa energiaa.
Rasvaton maito on yleisin. Olut menee myös, mutta vain ulkona ja illallisella.
Vierailija kirjoitti:
Paras ruokajuoma maultaan mielestäni on Coca-Cola, kaikkien muiden ruokien paitsi keittojen kanssa.
Se ei kuitenkaan käy, koska sisältää törkeästi sokeria. Menee hampaat ja tulee liikaa energiaa.
Rasvaton maito on yleisin. Olut menee myös, mutta vain ulkona ja illallisella.
Et ole sokerittomista light tai zero kolajuomista kuullut? Niitäkin on kaupassa.
Mä en juo muuta kuin vettä, hiilihapotettua mineraalivettä sekä mustaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Mutta ei niin gurmee.
Mitä tekemistä kokiksella on gourmetin kanssa?
Vesi tai viini toimii ruuan kanssa, olut myös (pienpanimo- tai erikoisoluet)
Olen vakaasti sitä mieltä että pelkkä maito ei ole juoma vaan raaka-aine. En tajua myöskään limun juomista ruuan kanssa, poikkeuksena tietty pizza/kebu/hampurilainen tms joiden kanssa se vielä menee jotenkuten. Vesi on neutraalin makuista ja sen kanssa menee mukavasti kaikki alas eikä jää tunkkainen fiilis tai hirveä maku suuhun kuten limuista/mehuista/alkoholijuomista.
Vesi tekee ruuasta mautonta litkua. Maito paras.
Meidän teinit ei ikinä joisi vettä ruuan kanssa.
Helposti.