Miten jotkut voivat juoda ruuan kanssa pelkkää vettä?
Ankeaa, kun olisi vaikka mitä muita vaihtoehtoja juonaksi esim.: maito, piimä, olut, viini, coca cola, pepsi, sprite jne.
Kommentit (53)
Ruokajuomana AINA raikas vesi, kuplilla tai ilman, ja joskus sen seurana lasillinen tai pari viiniä. Mutta vesi ei saa koskaan puuttua pöydästä!
Vierailija kirjoitti:
Vesi tekee ruuasta mautonta litkua. Maito paras.
No eikä tee. Mulla on aina jääkaapissa kannussa vettä koska tykkään kylmästä vedestä ja sitä juon ruokajuomaksi. Hyvältä maistuu ruoat eikä ole mautonta litkua.
Meillä mies juo aina sokerimehua tai limpparia ruoan kanssa. On tottunut lapsena saamaan sokeria ja kuvittelee, ettei muuten pärjää. Hampaat reikäiset ja insuliinit korkealla. Mikään saarna ei auta. Vauvat juo muuta kuin vettä.
Vesi on parasta, lempijuomani <3 Toisena tulee punaviini, mutta ei sitä viitsi kaiket päivät lipitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Mutta ei niin gurmee.
Mitä tekemistä kokiksella on gourmetin kanssa?
Vesi tai viini toimii ruuan kanssa, olut myös (pienpanimo- tai erikoisoluet)
Tuo pienpanimo-oluen pitäminen muita parempana on jo mennyttä aikaa. Ihan yhtä hyvää ruokajuomaa se Karhukin on.
Muut juomat sotkevat ruoan maun. Vesi on neutraali. Joskus toki ruoan kanssa erityisesti sopii joku tietty juoma, joka parantaa elämystä.
En pidä mistään noista luettelemistasi. Kahvi menisi mutta sitäkään ei ole terveellistä kovin montaa mukia ja vielä pitkin päivää.
Ennen join ruuan kanssa aina mehua, joskus limpparia, mutta jossakin vaiheessa jääkylmä vesi alkoi maistua ehdottomasti parhaimmalta. Vesi on ihan älyttömän hyvää ja sopii ihan kaikkeen.
Viiniä olen juonut viimeksi juhannuksena vähän ja en usko, että viinit tulevat olemaan minulle tärkeitä enää ikinä. Asuessani nuorena aikuisena ulkomailla joimme viinejä liikaa ja se aika on ohi.
kokis, muut limut, kotikalja, piimä ok.
mutta yleensä juon vettä koska se ei pilaa ruuan makua. pahin maunpilaaja on alkoholi.
Koskenkorva sopii hyvin ruoan kanssa.
Mä taas ihmettelen että jotkut EI juo vettä ruoan kanssa. Vesi on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies juo aina sokerimehua tai limpparia ruoan kanssa. On tottunut lapsena saamaan sokeria ja kuvittelee, ettei muuten pärjää. Hampaat reikäiset ja insuliinit korkealla. Mikään saarna ei auta. Vauvat juo muuta kuin vettä.
En voisi olla tuollaisen lapsimiehen kanssa.
En tykkää limuista, enkä varsinkaan maidosta, ei se oo aikuisten juomaa. Viiniä tms ei viitti koko aikaa lipitellä, ja vesi on paras vaihtoehto muutenkin. Kuka oikeasti juo normaalisti limua ruoan kanssa?
Mä juon yleensä Lidlin vichyä. Joskus vain vettä kun on unohtunut ostaa vichyä. Silloin tällöin rasvatonta maitoa tai punaviiniä, riippuen ajankohdasta ja ruoasta. Mitään sokerilitkuja en pystyisi ruoan kanssa juomaan. No pizzan kanssa ehkä joku limppari?
Juon vain vettä tai viiniä. Mehut, limsat ja maito on junteille ja61 landeille.
Pizza on ainut ruoka minkä kanssa vettä. Muuten aina maito tai piimä.
Minä juon ruoan kanssa punaista maitoa! vesi, yök!
Vierailija kirjoitti:
Muut juomat sotkevat ruoan maun. Vesi on neutraali. Joskus toki ruoan kanssa erityisesti sopii joku tietty juoma, joka parantaa elämystä.
Näin on. Meillä on kaiken lisäksi monilla mittareilla Suomen parhaaksi rankattu hanavesi, joten miksipä tyytyisin kalliimpaan B-vaihtoehtoon.
Meidän lähikauppaan tuli tosi iso ja monipuolinen maito-osasto. Jes!
Ehkä tarkoitus on nielaista se ruoka ensin ja vasta sitten juoda vesihuikka.