Kerro muutamia lausahduksia joita käytät työssä, muut arvailevat ammattiasi
Ei. Ei, ei, ei, näin meillä ei tehdä.
Ikävä kyllä, ei käy
En usko että valituksenne auttaa
???
Kommentit (1022)
Eiiii pysty! Eiiii jaksa! Eiii kiiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No voi v...u taas maanantai." Vaihtoehtoisesti: "Hele....i" onneks huomenna on perjantai!"
Tästä nyt sit vaan ammattia arvailemaan!
Olet mies. Epätoivoinen. Etsit naista edelleen baareista. Tai sitten olet vaan meidän pääministeri
Taidat vastata väärään ketjuun! Ammattia kysyttiin, ei sukupuolta tai poliittista mielipidettä.
Laikka loppu. Onks tos pinnassa aaltoa vai näänkö harhoja? Romuja niistä tuli.
Ai kauhea! Milloin se hakemus on tullut, mä en nää listalla. Mäpä hoidan, ettei ylity aikaraja.
Äskeinen oli puhetta kollegalle, koska usein on päiviä, etten puhu kenenkään muun kanssa koko työpäivän aikana mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea! Milloin se hakemus on tullut, mä en nää listalla. Mäpä hoidan, ettei ylity aikaraja.
Äskeinen oli puhetta kollegalle, koska usein on päiviä, etten puhu kenenkään muun kanssa koko työpäivän aikana mitään.
Aikaraja voisi viitata johonkin sote-alan hakemukseen. Esim. vanhusten palveluasuminen tai lasten päivähoito. Niissä on lakisääteiset aikarajat hakemusten käsittelyllä. En kyllä ole ihan varma, mikä se ammatti on, jossa niitä kokopäiväisesti käsitellään. Olisiko ison kunnan sosiaalityöntekijä? Toisaalta ehkä Kelassakin on aikarajat. Kelan etuuskäsittelijä?
Vierailija kirjoitti:
Satu777 kirjoitti:
Siis voisitko olla huutamatta äläkä yritä enää lyödä. Oikeasti nyt, mä yritän auttaa sua hei. Älä viitsi enää. Mun pitäis nyt vaan tehdä tää. Sitten on parempi.
Juu, tää on kosmetologi. Nyppii kulmakarvoja.
Aamukahvit taisi mennä nenän puolelle. Hulvaton mielikuva, kiitti!
Nyt v.ttu se pää kiinni siellä takarivissäkin ja s..tana kuunnelkaa. Tämä tulee seuraavaan kokeeseen.
Pilottijärjestelmän implementointi aloitetaan 1.2. Saksassa
Mr Möttönen would like to meet Mr Smith on the second week in March, how does Mr Smith's schedule look?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä potki! Koeta nyt seistä!
Nouse ylös.
Siirry. Väistä.
Et kaada sitä!Lastentarhanopettaja.
Eipäs kun poliisi? Tai vanginvartija? Tai ambulanssin kuljettaja?
Vierailija kirjoitti:
Montako senttiä otetaan pois?
Tuohan on kauneuskirurgi, urologiaan erikoistunut.
Vierailija kirjoitti:
Montako senttiä otetaan pois?
Kampaaja aka hairdresser
Laikka loppu. Onks tos pinnassa aaltoa vai näänkö harhoja? Romuja niistä tuli.
Hän on kiillottaja
Keittiötyöntekijä nim.merk minä myös
Vierailija kirjoitti:
Se on vain tunne, se ei ole totta.
Anestesiologi?
Vierailija kirjoitti:
Suturatiosetti x2
Ompeleenpoisto x3
Pihti Pean x1Mitä teen työkseni?
Leikkaussalin sairaanhoitaja ja muu sairaanhoitaja joka avustaa toimenpiteissä.
Elmiina kirjoitti:
Onko tullut enää aamun jälkeen kohtauksia? Ja monelta se taksi hakee tilapäishoitoon?
Koulunkäynnin ohjaaja. Erityiskoulu.
Kantapää lattiaan, olkapäät pois korvista. Hyvä! Älä anna peukalon mennä piiloon. Muista linnunpesä kämmenellä.
Rusina se vaan oli.
Hupsista, onneks oli paperi alla :)