Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sopiva työ mielisairaalle?

Vierailija
09.03.2021 |

Tarvitsen työn jossa voin mennä ja tehdä omalla tahdilla ja aikataululla ilman paineita ja ilman muita ihmisiä häärimässä ympärillä ja hoputtamassa tai muuten ahdistelemassa.

Nämä ovat ehdot, normaaleissa töissä ahdistun ja palan loppuun sekä t**p*isin itseni. En halua olla työtön mutta en myöskään halua ajaa itseäni psykoosiin nykyisessä työelämän vauhdissa ja vaatimuksissa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrityssaneerauskonsultti. Helppoa, kun ei sadistin omatuntoa paina.

Vierailija
2/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuntouttava työtoiminta tai muu erityisjärjestely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin varmaaan olla mielisairas sitten jos niiin päätetään. En ole kylllä koskaan tappanu esim ketään tai käyttäytynyt väkivaltaiseksi. Olen 3 parkkkisakkoa saaanut. Toki nyt kun ajattelee niin mieluummin jos nytt kysyttäisiin  olisin kadulla kasvanut elinkautisvanki mieluummin.

Vierailija
4/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasivulle moderaattoriksi

Vierailija
5/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navettaan mars!

T: lomittaja-aino

Vierailija
6/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei palkkaa tekemään mitään työtä ilman aikataulua, jonka raameissa pitäisi jotain tapahtua. Ala yrittäjäksi niin voit itse päättää kaikesta, mutta silloin ei myöskään rahaa kuulu, jollei mitään tapahdu.

Vierailija
7/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin varmaaan olla mielisairas sitten jos niiin päätetään. En ole kylllä koskaan tappanu esim ketään tai käyttäytynyt väkivaltaiseksi. Olen 3 parkkkisakkoa saaanut. Toki nyt kun ajattelee niin mieluummin jos nytt kysyttäisiin  olisin kadulla kasvanut elinkautisvanki mieluummin.

Olisin sieltä saaanut niitä oikeita oppeja niin paljon enemmän.

Vierailija
8/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Suurin osa on.

Vierailija
9/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, onhan noita aloja, joilla mt-vika ei näytä vauhtia hidastavan. Politiikka on aina varma valinta, hoito- ja opetusala samoin. Kaikki missä ei ole mitään vastuuta.

Vierailija
10/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikissa töissä on tulosvastuu, ettei voi vaan tulla ja mennä miten ite lystää. Jos sinulla on kyseessä psykoosisairaus, kai sinulla on siihen löytynyt sopiva lääke? Jos olet lääkevastainen, voit unohtaa työelämän kokonaan. 

Vierailija
11/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kuntouttava työtoiminta tai muu erityisjärjestely.

Onko näissä sitten millainen palkka ettei ole mitään 9e/päivä niin että se ei riitä edes matkustuskuluihin? Olen hyvin tyhmä ja huonomuistinen ja sitten mt-ongelmat ettei minusta oikein ole kuin sellaisiin ns. lapiohommiin mutta nekin ovat aika hetkisiä ja käyvät vähiin töiden muuttuessa kokoajan yhä vaatimimmiksi joka tarkoittaa jatkuvaa kouluttautumista ja paineensietokykyä mihin en pysty.

aloittaja

Vierailija
12/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, onhan noita aloja, joilla mt-vika ei näytä vauhtia hidastavan. Politiikka on aina varma valinta, hoito- ja opetusala samoin. Kaikki missä ei ole mitään vastuuta.

Hoitoalallahan ja opetuksessa nimenomaan on valtavasti vastuuta. Ei sinne mitään sekopäitä tarvita (sori vaan). 

Vierailija
13/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Navettaan mars!

T: lomittaja-aino

En usko että olet lomittaja koska jos olisit tietäisit että siellä vasta tarkka ja tehokas pitää olla jolloin minusta olisi siellä pelkästään harmia.

aloittaja

Vierailija
14/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyö? Jaksatko skarpata edes muutaman tunnin päivässä?

Vierailija
15/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja. Suurin osa on.

Minä en edes tahdo muistaa mitä lääkkeitä olen tänään ottanut ja mitä en kun olen ottanut epäilen otinko vai en. Lisäksi kammoan sairaaloita ja ihmisiä, luuletko tosiaan että olisin turvallinen valinta lähihoitajaksi??

aloittaja

Vierailija
16/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navettatyö, saa jutella eläinten kanssa.

Vierailija
17/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku provikkahomma? Saat palkkaa siinä suhteessa mitä teet.

Vierailija
18/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei palkkaa tekemään mitään työtä ilman aikataulua, jonka raameissa pitäisi jotain tapahtua. Ala yrittäjäksi niin voit itse päättää kaikesta, mutta silloin ei myöskään rahaa kuulu, jollei mitään tapahdu.

En saa edes asuntoani pysymään järjestyksessä tai ymmärrä laskuista mitään ym. niin miten minusta yrittäjän saisi?

aloittaja

Vierailija
19/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaas provoooooo ketju!!!

Vierailija
20/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikatyö? Jaksatko skarpata edes muutaman tunnin päivässä?

Osa-aika tai kokoaikatyö, kumpikin käy kunhan se on sopii noihin minun ehtoihini.

aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme