Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on työhaastattelu joka minun pitäisi mokata ihan kunnolla

Vierailija
09.03.2021 |

Olin siis hakenut töitä mitä en enää halua kun haluankin yhteen toiseen paikkaan. Mikä olisi paras tapa mokata niin etteivät minua ota? Ajattelin vetää tänään kännit niin olisin haastattelussa ihan krapulassa, ja suihkussakaan jos en käy niin olen siellä myös homssuinen ja ehkä jopa haiseva. Ei varmaan irtoa työpaikkaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiskaise puoli pulloa kossua vartti ennen haastattelua.

Miksi ei koko 1l pulloa?

Vierailija
22/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pussikaljaa mukaan työhaastatteluun ja laita jalat rennosti pöydän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-----------

Vierailija
24/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvin vakava, vastaa kysymyksiin vain parilla sanalla, älä katso silmiin äläkä vahingossakaan hymyile. Tuijota kengän kärkiäsi koko haastattelun ajan ja puhu oikein hiljaisella ja pelokkaalla äänellä. Purskahda puolivälissä itkuun.

Minulle on oikeasti käynyt näin, koska jännitin niin kauheasti ja olen todella ujo. Arvatenkaan en saanut paikkaa (vaikka olin ollut määräaikaisena siellä vuosia) eli suosittelen vahvasti tätä neuvoa. 

Niimpä, minullekin on käynyt noin monta kertaa ja en koskaan saanut paikkaa. Siksi tiesinkin neuvoa tämän :).

Vierailija
25/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvin vakava, vastaa kysymyksiin vain parilla sanalla, älä katso silmiin äläkä vahingossakaan hymyile. Tuijota kengän kärkiäsi koko haastattelun ajan ja puhu oikein hiljaisella ja pelokkaalla äänellä. Purskahda puolivälissä itkuun.

Minulle on oikeasti käynyt näin, koska jännitin niin kauheasti ja olen todella ujo. Arvatenkaan en saanut paikkaa (vaikka olin ollut määräaikaisena siellä vuosia) eli suosittelen vahvasti tätä neuvoa. 

Niimpä, minullekin on käynyt noin monta kertaa ja en koskaan saanut paikkaa. Siksi tiesinkin neuvoa tämän :).

Mehän voisimme alkaa tehdä tätä työksemme. :D Käymme haastatteluissa sellaisten puolesta, jotka eivät halua työpaikkaa. 

Vierailija
26/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiskaise puoli pulloa kossua vartti ennen haastattelua.

Miksi ei koko 1l pulloa?

Alkoholimyrkytys. Ei uskalla mennä vatsahuuhteluun korona-aikana.

Vierailija
27/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän voisimme alkaa tehdä tätä työksemme. :D Käymme haastatteluissa sellaisten puolesta, jotka eivät halua työpaikkaa. 

Nykyään olen kyllä hyvin siedättynyt ja niin tottunut haastatteluihin että ne eivät tunnu sen kummemmalta kuin kaverin kanssa kahvilla käyminen. Toisaalta en ole vieläkään saanut yhtään paikkaa, olenkohan sit nykyään liiankin rento?

Vierailija
28/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytä jointti kesken haastattelun ja tarjoa myös haastattelijalle.

Vierailija
29/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet myöhässä pahoittelen, että lähdit kyllä ajoissa, mutta tuli lusikalliset bussipysäkillä ja piti kääntyä kotiin puhtaita vaihtamaan, jonka jälkeen kyselet kahvia ja pullaa. Saadessasi alat mussuttaa suu auki, ryystäen kahvia ja vastaillen kysymyksiin pulla suussa, keskeytät kysymykset, kesken kaiken pyydät vielä vessataukoa, jossa viivyt 15 minuuttia, jonka jälkeen ilmoitat, että sinun täytyy kiirehtiä treffeille, pyydät heitä sitten ilmoittelemaan työstä

Vierailija
30/31 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala haastattelemaan ja tenttaamaan ihan hulluna sitä haastattelijaa. Pyydä joka asiaan tarkentavia tietoja, kyseenalaista organisaation toiminta ja sano että et ole oikein tyytyväinen kuulemaasi.

Vierailija
31/31 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni? Pahakin krapula?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi