Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lockdown Suomi - miten jaksat?

Vierailija
09.03.2021 |

Mikä on muuttunut viime viikosta?
Onko raskasta?
Jaksatko kokonaan nämä kolme viikkoa, vai tarvitko terapiaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Tänään tultiin lomalle. Ravintolasta haettiin ruuat mukaan.

Vierailija
22/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lomalla, aamulla kävin eka kirjastossa, sit uimassa ja vielä lounaalla ravintolassa.

Viime viikkoon verrattuna poikkeaa niin, että olin vain töissä, joten paljon enemmän mukavaa tekemistä ollut.

Vielä en tiedä mitä huomenna teen, meen varmaan salille ja taas lounaalle ravintolaan. En normaalissa työarjessa pääse ikinä ravintolalounaalle niin siksi näin lomalla nautin niistä.

Missä? Turussa lounaspaikat kiinni, uimahallit kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu samanlaisena kuin ennenkin.

Vierailija
24/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämässäni ole mikään muuttunut. Etätöitä teen edelleen, kuten olen tehnyt jo 8 vuotta. Ostokseni tilaan edelleen verkkokaupoista kotiinkuljetuksella, kuten olen tehnyt jo 3 vuotta. Koiran kanssa käyn kolme kertaa päivässä lenkillä ja kerran päivässä katsomassa, että vanhuksilla on kaikki hyvin. Tai no tänään lapioin omasta ja naapurin pihasta lumet, sitä en tehnyt viime viikolla. 

Vierailija
25/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin voida henkisesti paljon paremmin, kun tajusin että nämä koronarajoitukset eivät tule loppumaan enää koskaan. En enää odota jotain, vaan rakennan elämääni kulloinkin voimassa olevien rajoitusten sallimalla tavalla. Tämä on elämää yhtälailla kuin mikä tahansa muukin ajanjakso. En aio olla mikään uhri, joka vain antoi ulkoisten olosuhteiden pilata elämänsä. 

Vierailija
26/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korona vaikuttanut minun elämääni, paitsi että etätöistä olen nauttinut.

Vierailija
27/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämän kestää, kun korona on ohi kolmen viikon jälkeen, kuten Ohisalo ennen sulkua ilmoitti. Tämä kannattaa muistaa kuukauden lopussa.

Vierailija
28/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kävin pyörimässä kaupungilla ja shoppailin jotain alehintaan. Mulle se teki hyvää, koska olen muuten aika jumissa ja asun yksin. Vaikea keksiä mitään kodin ulkopuolista. Välillä käyn kävelyllä.

Vierailija
29/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahalliin en ole päässyt syksystä alkaen.

Täällä aiaskin uimahalli auki tänään. Muutenkaan ei lockdownit näy mitenkään.

Vierailija
30/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aikeis lähtee lumilautailee joku päivä. Tänään sain kuulla, et riskiryhmäläiset alkaa elämää normaalii elämää kun saavat rokotteen. Ite oon tehny kaikkeni, et en levitä koronaa, ja sit tällä tavalla riskiryhmäläiset kiittää meitä. Itsekeskeisii ku ovat.

Vierailija
31/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Oon aikeis lähtee lumilautailee joku päivä. Tänään sain kuulla, et riskiryhmäläiset alkaa elämää normaalii elämää kun saavat rokotteen. Ite oon tehny kaikkeni, et en levitä koronaa, ja sit tällä tavalla riskiryhmäläiset kiittää meitä. Itsekeskeisii ku ovat.

Mä alan elää normaalia elämää, kun olen saanut rokotteen. Mutta ei se sen enempää tarkoita kuin että sen jälkeen tyttäreni puolisoineen voi taas käydä mun luonani kylässä. Ihan samalla tavalla teen jatkossakin etätöitä ja tilaan kaikki ostokseni viinejä myöten verkkokaupoista kotiinkuljetuksella. Niin ja käyn koirani kanssa ulkona. Sellaista mun elämäni oli ennen pandemiaa ja sellaista se tulee olemaan rokotteen jälkeenkin. 

t. riskiryhmäläinen

Vierailija
32/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kermaperrseet ette ole mitään lockdownia nähneetkään!! Menkää ihan mihin tahansa muuhun Euroopan maahan katsomaan, mikä on oikea lockdown: tämä ei ole lähelläkään vaan kaikki on lähes vapaata.