Miltähän yhden vaimosta tuntuu kun kaikki tietää
mitä miehensä on puuhaillut vuosia. Enkä puhu uskottomuudesta.
Kommentit (39)
Minulla on reikä vasemmassa sukassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee, bumerangina osui omaan nilkkaan.
? Ei kyllä selvinnyt lukijoille vielä. Haluatko valaista meitä, kun jotain selvästi tiedät?
Mietin tässä, että mitähän se tekee, kun se toinen sano sille sen yhen jutun. Ja tuleeko siitä nyt mitään. En oikein usko, koska se silloin kerran teki niin, mutta se toinen teki näin. Nyt me ei saada koskaan tietää. On tää vaikeeta. Mut onneksi mä tiedän ainakin yhen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun lähdet kostoretkelle, kaiva valmiiksi kaksi hautaa. Tuhoudut itsekin samalla.
Hyvä kiinalainen sanonta.
Nää jutut mitkä kaikki tietää ei yleensä ees pidä paikkaansa. Joku ilkeä on vaan ahkerasti levittänyt valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Ei kyllä selvinnyt lukijoille vielä. Haluatko valaista meitä, kun jotain selvästi tiedät?
Ei se halua. Ei sillä ole mitään asiaa. Sillä on tylsää eikä se keksi muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne hölynpölyä.
Tällaiset aloitukset on tosi ärsyttäviä. Vähän niinkuin naamakirjassa aloitukset, jotka keräävät huomiota, mutta eivät koskaan kerro itse asiaa. 😒
Aik onneton on ken jutun keksinyt on.
AP on melko sairas tyyppi. Nauraa ja myhäilee jonkun henkilön epäonnelle. No, pääasia että sinulla on hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
AP on melko sairas tyyppi. Nauraa ja myhäilee jonkun henkilön epäonnelle. No, pääasia että sinulla on hauskaa...
Et tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mitään.
En tiedäkään, mutta sellaisen kuvan annat itsestäsi. Kylmä ja ilkeä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mitään.
En tiedäkään, mutta sellaisen kuvan annat itsestäsi. Kylmä ja ilkeä olet.
En ole.
Eihän se vaimon vika ole. Uskon että moni suhtautuu ymmärtäväisesti, säälienkin.
Minäkin olen ihmetellyt mitä erään vaimo ajattelee, kun ukkonsa puuhannut varsin härskejä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt mitä erään vaimo ajattelee, kun ukkonsa puuhannut varsin härskejä juttuja.
Vaimo ei todennäköisesti tiedä. Ole ystävä ja kerro.
Mieti niin päin, että haluaisitko itse olla yleinen naurun aihe?