Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tarkkaan tarkkailette miehenne internetkäyttäytymistä?

Vierailija
09.03.2021 |

Ehdotin omalle, että antaisin minulle Instagram salasanansa, mutta ei suostunut. Kuinka epäilyttävää tämä olisi teille?

Kommentit (37)

Vierailija
2/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnko jotain syytä epäillä vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tarkkailla, kun en anna miehelle pääsyä tietokoneelle ja puhelimena saa olla vaan netitön peruspuhelin.

Vierailija
4/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP haluaa tehdä digitaalista väkivaltaa miehelleen ja pitää sitä oikeutettuna?

Kaksinaamaisuus taas rehottaa.

Vierailija
5/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/digit…

Niin? En vaatinut vaan ehdotin.

Vierailija
6/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus mieheen on selvästi täysin nollassa. Onko mies antanut tähän syyn, vai onko kysymys oman mielenterveytesi ongelmista? Kummassakin tapauksessa terapiasta voisi olla apua.

Vierailija
7/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä paljon parempaakin tekemistä kuin kyttäillä herran seikkailuja netissä. Herranjestassentään.

Vierailija
8/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, eikä hän myöskään tarkkaile minun nettijuttujani.

Vierailija
9/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pätkän vertaa. Rakkauden, kunnioituksen ja luottamuksen takia uskollisena pysymisellä on arvoa, ei sillä että on uskollinen kyyläämisen pelosta.

Vierailija
10/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta tarkkailla toisen täysi-ikäisen netinkäyttöä.

Vierailija
11/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden palvelujen säännöissä sanotaan että tunnuksista pitää käyttäjän huolehtia joten on aivan ok ettei hän luovuttanut salasanaa sulle.

Vierailija
12/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kiinnosta vähääkään miehen nettijutut.  Eikä häntä minun. Kiinnostamme kyllä toisiamme.

Vierailija
13/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailen yleensä suurennuslasilla, mutta joskus myös mikroskoopilla.

Jos mies käyttää nettiä poissa kotoa, valvon etäältä kiikareilla.

Vierailija
14/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma ig. Saattaa miestä alkaa kiinnostamaan mitä sun ig::ssä tapahtuu.

Vierailija
15/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Toivottavasti jättää sinut.

Vierailija
16/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarkkaile, ehkä olisi ex-mieheni kohdalla pitänyt? Hän kyllä tarkkaili minun somekäytöstäni, kyseli kuka se ja se on, mistä tunnen heidät, miksi tykkäsit sen kuvista, miksi se tykkäili sinun kuvistasi jne. Lopulta paljastui, että hänellä sitä säätöä oli muiden naisten kanssa.

Vierailija
17/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sika. Kyylään kaiken sen tekemisen.

Itsevarma vahva nainen, 31

Vierailija
18/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt vähän pitää olla kiinnostunut mitä se toinen siellä tekee... Käykö treffisivustoilla, yrittääkö lirkutella ja sopia esimerkiksi tapaamisia Instagramissa tms. Monikin mies ja nainen harrastaa tuota parisuhteessa ollessaan. Mitään salasanoja tai tunnuksia ei kenenkään pidä toiselle antaa!

Vierailija
19/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään toista ei kuulu tarkkailla. Jos tunnet tarvetta tarkkailuun, luottamus puuttuu jo suhteesta eli suhde on huono tai oma pääsi epäkunnossa. Mitä iloa siitä olisi, jos kumppanisi pysyisi uskollisena vain, koska kyyläät häntä?

Vierailija
20/37 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile puolisoni netin käyttöä eikä hän minun. Pitäisin häiritsevänä, jos näin olisi - kummin päin tahansa. Jos mieheni pyytäisi minulta salasanaa mihin tahansa some-tiliini, olisi tilanne jo mielestäni sairas. 

Jos mustasukkaisuus on ongelma suhteessanne tai sinulle henkilökohtaisesti, hyvästä syystä tai vainoharhaisuuden takia, pitää se pystyä ratkaisemaan muulla tavalla kuin rikkomalla toisen oikeutta yksityisyyteen. 

Jokainen määritelköön itse mikä on sopiva ja hyväksyttävä määrä mustasukkaisuutta ja kontrollin tarvetta omassa suhteessaan. Itsellä lähes nollatoleranssi, sillä luotamme toisiimme. Miksi siis turhaan sekoittaa hyvää suhteeseen tuollaista negaa? Ja ei, miehen mustasukkaisuus edes pienessä määrin ei ole minusta pätkääkään imartelevaa tai todista mitään positiivista. Päinvastoin.  

Jos joskus kävisikin ilmi, että toinen ei ole käyttäytynytkään 100% luottamuksen arvoisesti, olisi se hänen oma häpeänsä, ei minun, joten miksi minun pitäisi edelleenkään tuntea tuollaisia negatiivisia tunteita. Edellisessä suhteessa mies petti useamman kerran ja oli itse todella mustasukkainen. Kokemusta siis on myös tällaisesta suhteesta ja samanlaiset ajatukset näistä teemoista oli jo silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän