Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeä tekijä miehessä on pituus?

Vierailija
09.03.2021 |

Voisiko miehen pituutta verrata naisen muotoihin/sirouteen? Kuinka tärkeää on, että mies on pitkä kun verrataan muihin miehen ulkonäköseikkoihin. Onko pituus tärkeämpää kuin lihakset ja sixpack?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset ja pituus ovat yhdentekeviä. Enemmän olen kiinnostunut siitä mitä pään sisällä liikkuu. Toki miehen tulee miellyttää silmää mutta se hurmaaminen tapahtuu hymyllä ja silmien pilkkeellä.

Vierailija
2/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sikäli tärkeä että haluan tuntea miehen fyysisesti mielyttäväksi vierelläni. Tämä tarkoittaa omalla kohdallani kyllä sitä että mies ei saa olla ihan kauhean pitkä koska olen itse tällainen 158cm pitkä "pätkä". Joskus deittailin oikeasti pitkää miestä ja tuntui että tuijottelen aina joko hänen napaansa tai sitten niksautan niskani. Joten sen jälkeen olen yrittänyt pitäytyä korkeintaan keskimittaisissa miehissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tärkeää minulle, jos en tunne halukkuutta niin ei minusta ole sille miehelle mitään iloa.

Lihaksikas on turn off, mikäli sillä tarkoitetaan jotain salilla pumpattua olemusta ja pyykkilautavatsaa.

Vierailija
4/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille tärkeämpää kuin toisille. Itselleni ei ollenkaan, minkä todistaa se että aviomieheni on 167 cm. Itse olen 5 cm pidempi.

Vierailija
5/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset ovat todellakin yhdentekevät tai eivät ole eli lihaksikas mies on jopa pelottava.

Pituus on taas siitä kiinni, mikä on naisen pituus. Jos minä naisena olen 180 cm ja sinä  155 cm niin kyllä se hieukan ehkä hankaloittaa elämää(ni) - ehkei siis jonkun muun elämää - mutta jos minä olen 180 ja sinä 170 niin siitä vaan. Miehessä (kuin naisessakin) kun on muutakin kuin säärten pituus tai se mikä on housun lahkeissa.

Vierailija
6/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien väli on tärkeintä. Nää pituusjutut tuntuu olevan lähinnä lyhyille naisille tärkeitä. Näin pitkänä naisena sillä ei ole väliä, kuten en myöskään kysy mieheltä miten pitkä saan olla.

Vierailija
7/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeä. Terveisin nainen, jonka mies on 15cm lyhyempi.

Vierailija
8/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituus?

Vierailija
9/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että mies on vähintään yhtä pitkä. En halua alaspäin katsella. Kiva tietty, jos on korkoa, ettei silloinkaan tarvitse alaspäin katsoa.

Olen 176 cm.

Vierailija
10/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen pituus ja mittasuhteet on tärkeämpi, mutta korvien välistä löyty se tärkein ominaisuus.

Vierailija
11/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet viehättävät enemmän kuin pitkät, kun ei huvita kurkotella, mutta ei se nyt kovin tärkeää ole. On paljon tärkeämpiä asioita. Korvien välin perusteella joutuu tekemään niin paljon raakkausta, ettei kovin monia muita kriteereitä voi pitää.

Vierailija
12/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 188 lihasta täynnä, liikaa naisten mieleen, useimmat kai pelkäävät, mutta teenkin treeniä itselleni. 

Naapurin nuori nainen koiransa kanssa ei pelkää, lutunen hurtta, söpö karvake nappisilmä jonka kanssa leikkiessä kovinkin sydän sulaa. 

Vierailija
13/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan taas facessa joku muija hehkuttaa miten ei lyhyet miehet sytytä ja se tuntuu kaikille olevan ihan jees. Tekisi mieli lähes itsekin mainita ettei lihavat naiset sytytä, mutta tiedän millainen paskamyrsky siitä sitten nousisi naisten osalta, koska tuplastandardit.

Vierailija
14/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pienet miekkoset jahtaa pitkiä naisia? Se on helkkarin ällöä ja kiusallista. Teillä on valinnan varaa omassa sarjassanne vaikka kuinka, jahdatkaa siellä.

Vierailija
15/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että mies on vähintään pituiseni ja painaa enemmän kuin minä. Aika moni mies siihen muottiin mahtuu. N169cm/60kg