Pitääkö tässä nyt muuttaa tyttöystävän kanssa saman katon alle että voi käydä kävelyllä?
Kummallakin omat asunnot eikä ollut tarkoitus muuttaa samaan osoitteeseen vielä tänä vuonna. Kohta ei sitten käydä ulkona yhdessä,ellei osoite ole väestörekisterikeskuksessa sama 😡 Kas kun eivät vaadi että pitää olla naimisissa.
Kommentit (6)
Mitäs olen raskaana ja asutaan erillään vielä myös tulevan lapseni isän kanssa eri osotteessa?
Henkkareista ja poliisin koneelta selviää osoitteet, joten sakkoa nasahtaa 360€.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olen raskaana ja asutaan erillään vielä myös tulevan lapseni isän kanssa eri osotteessa?
Itse olen tuossa tilanteessa muuttanut myös hänen luokse asumaan ja lapsikin tykkäsi?
Ainoastaan suomalainen pohtii edes tällaista. Missä tahansa muualla kohautetaan olkapäitä ja tavataan sitä tyttöystävää ihan niinkuin ennekin.
Ei tavata Saksassa, Briteissä, Portugalissa, Espanjassa, Ranskassa ja Italiassa, eikä muuten enää Virossakaan. Ainakaan ilmaiseksi!
Briteissä:
Liikkumisrajoitusten rikkomisesta voi ensimmäisellä kerralla saada 200 punnan (233 euron) sakon. Seuraavilla kerroilla summa tuplaantuu. Enimmillään rajoitusten rikkomisesta voi saada 6 400 punnan (7 471 euron) sakon.
Sitä ei kukaan pysty valvomaan asutteko yhdessä vai ette. Voitte ottaa kaveritkin mukaan ja väittää olevanne sisaruksia.