Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tässä nyt muuttaa tyttöystävän kanssa saman katon alle että voi käydä kävelyllä?

Vierailija
09.03.2021 |

Kummallakin omat asunnot eikä ollut tarkoitus muuttaa samaan osoitteeseen vielä tänä vuonna. Kohta ei sitten käydä ulkona yhdessä,ellei osoite ole väestörekisterikeskuksessa sama 😡 Kas kun eivät vaadi että pitää olla naimisissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kukaan pysty valvomaan asutteko yhdessä vai ette. Voitte ottaa kaveritkin mukaan ja väittää olevanne sisaruksia.

Vierailija
2/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olen raskaana ja asutaan erillään vielä myös tulevan lapseni isän kanssa eri osotteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkareista ja poliisin koneelta selviää osoitteet, joten sakkoa nasahtaa 360€.

Vierailija
4/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olen raskaana ja asutaan erillään vielä myös tulevan lapseni isän kanssa eri osotteessa?

Itse olen tuossa tilanteessa muuttanut myös hänen luokse asumaan ja lapsikin tykkäsi?

Vierailija
5/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan suomalainen pohtii edes tällaista. Missä tahansa muualla kohautetaan olkapäitä ja tavataan sitä tyttöystävää ihan niinkuin ennekin. 

Vierailija
6/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavata Saksassa, Briteissä, Portugalissa, Espanjassa, Ranskassa ja Italiassa, eikä muuten enää Virossakaan. Ainakaan ilmaiseksi!

Briteissä:

Liikkumisrajoitusten rikkomisesta voi ensimmäisellä kerralla saada 200 punnan (233 euron) sakon. Seuraavilla kerroilla summa tuplaantuu. Enimmillään rajoitusten rikkomisesta voi saada 6 400 punnan (7 471 euron) sakon.