Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ei enää pukeuduta opiskelijahaalareihin?

Vierailija
06.08.2008 |

.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurssikavereiden kanssa?

Vierailija
2/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän voi olla vaikka 70-vuotiaana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman jotka on aloittaneet opiskelut lähes nelikymppisenä. Ja toisen ainakin olen todistettavasti nähnyt bilettävän haalarit päällä. Ei siihen mitään ikärajaa ole. Se liittyy enemmän elämänvaiheeseen, joka voi olla myös muulloin kuin kaksikymppisenä.

(Vähän niin kuin armeijavaatteisiinkin pukeudutaan, kun ollaan armeijassa. Riippumatta paljonko sattuu silloin olemaan vuosia täynnä.)

Vierailija
4/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä se oli muksujen hommaa.

Vierailija
5/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin biletin haalareissa jokaisessa kissanristiäisessä, nyt ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
6/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijahaalarit ovat lähtökohtaisesti hölmöt. Jos haluaa olla hölmö opiskelijabilettäjä, kannattaa laittaa haalarit. Kysehän on vain siitä, haluaako olla hölmönä muiden hölmöjen joukossa.

Vierailija
7/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen on jo vähän noloa. Itse en ole koskaan käyttänyt haalaria enkä edes teekkarilakkia.

Vierailija
8/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikarientoihin. Haalarit kuuluvat tiettyihin tilanteisiin opiskelijaelämässä. Jos ei näihin osallistu, ei varmaan tarvitse haalariakaan.

Vierailija
9/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään haalaripakkoa ole. Tai ainakaan sellaisissa, joihin ylipäätään kannattaa mennä.

Vierailija
10/32 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen

Vierailija
11/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

innokkaimmat ovat niitä joita ei teininä kutsuttu mihinkään. "nyt vihdoin!"

itse en 25-v jälkeen kehdannut muutenkaan käydä noissa jutuissa. joskus oli pakko ettei olis ihan yksin ollut.

sanon että ekat kaksi vuotta noita käytetään tosissaan ja sen jälkeen enää nostalgisen ironisesti. ne jotka koskaan pukeutuu.

Vierailija
12/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hölmön näköistä...

Vierailija
13/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vieraassa kaupungissa haittaa.

Vierailija
14/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin yliopistoon 18-vuotiaana, enkä hankkinut haalareita.

Nyt nelikymppisenä opiskelen toista tutkintoa, enkä todellakaan nytkään hankkinut haalareita.

Eli ihan oman halun ja fiiliksen mukaan mennään - minua ei mitenkään haittaa, vaikka joku ikäisenikin opiskelija tykkäisi heilua haalareissa.

Vierailija
15/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei kuulu ainejärjestön tai osakunnan hallitukseen jonka takia joutu "edustamaan" haalari päällä

Vierailija
16/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän näköistä kaiken ikäisillä.

Vierailija
17/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä aloitin opiskelut 25-vuotiaana. En käyttänyt haalaria kertaakaan, mun mielestä se oli muksujen hommaa."

Itse käytän vieläkin (32-v.) mutta alkaa olla viimoiset hetket, koska 6.ja viimeinen opiskeluvuosi alkoi. Kuten jotkut totesi niin enemmän liittyy elämänvaiheeseen. Olen saanut ihania ystäviä opiskelukavereista vaikka ovat melkein 10 vuotta nuorempia. Haalareissa on hauskaa - ei aina tarvitse ottaa itseään niin vakavasti. Eikä haittaisi vaikka pomo näkisi kaupungilla, kun olen opiskelijariennoissa. Asiantuntijatyössä työskentelen "nuttura kireällä" päivisin. Jonkun mielestä noloa. ;) Itsestäni taas tiukkapipoisuus ja nipottaminen on tylsää.

Vierailija
18/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan käyttänyt haalaria enkä edes teekkarilakkia.

Vierailija
19/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei kuulu ainejärjestön tai osakunnan hallitukseen jonka takia joutu "edustamaan" haalari päällä

Opiskelijariennoissa haalaria saa pitää, mutta ei ketään velvoiteta. Sillä ollaan osana porukasta. Jos opiskelee jossain muualla kuin yliopistokaupungissa, silloin itsekin saattaisin jättää käyttämättä. Yliopistokaupungissa kukaan ei ihmettele, kun näkyyn on totuttu.

Vierailija
20/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä aloitin opiskelut 25-vuotiaana. En käyttänyt haalaria kertaakaan, mun mielestä se oli muksujen hommaa."

Itse käytän vieläkin (32-v.) mutta alkaa olla viimoiset hetket, koska 6.ja viimeinen opiskeluvuosi alkoi. Kuten jotkut totesi niin enemmän liittyy elämänvaiheeseen. Olen saanut ihania ystäviä opiskelukavereista vaikka ovat melkein 10 vuotta nuorempia. Haalareissa on hauskaa - ei aina tarvitse ottaa itseään niin vakavasti. Eikä haittaisi vaikka pomo näkisi kaupungilla, kun olen opiskelijariennoissa. Asiantuntijatyössä työskentelen "nuttura kireällä" päivisin. Jonkun mielestä noloa. ;) Itsestäni taas tiukkapipoisuus ja nipottaminen on tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän